Skocz do zawartości

Problemy w E90


scooby117

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem nowym posiadaczem E90 i mam kilka problemów do rozwiązania, które chciałbym naprawić, ponieważ u mnie w samochodzie musi być wszystko na tip top :)

 

1. Posiadam tylko jeden kluczyk (przykładowe foto poniżej - czy kupując używany jestem w stanie go zakodować samodzielnie?

http://obrazki.elektroda.pl/6409405000_1342599230.jpg

 

2. Nie działa mi otwieranie klapy bagażnika z pilota. Po włożeniu kluczyka nie daje się go przekręcić. Poza tym ręczne otwarcie bagażnika jest możliwe.

 

3. Posiadam skrzynię automatyczną, ale nie świecą mi diody wskazujące wybrany bieg. Świeci się tylko dioda przy wybraniu biegu DS.

 

Jakby ktoś był w stanie mi pomóc, to byłbym wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o otwieranie, mechaniczne, bagażnika kluczykiem to też miałem problem.

Wydawało mi się, że nie mogę przekręcić kluczyka - okazało się jednak, że zamek działa tylko stawia duży opór (mechaniczny).

O tym fakcie uświadomili mnie w serwisie jak naprawiałem centralny, który zastrajkował.

Zgłosiłem również, że nie mogę otworzyć klapy bagażnika kluczem.

Jak robili drzwi to przy okazji zajrzeli do zamka bagażnika i okazało się, że tam jest wszystko ok tylko trzeba więcej siły przy otwieraniu a ja myślałem, że zamek jest zablokowany i nie chciałem złamać kluczyka...

Może u ciebie jest podobnie.

Jeśli chodzi o otwieranie bagażnika z pilota to może sprawdź bezpiecznik nr 56.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zaszalałeś kupując auto za niemałe pieniądze z tylko jednym kluczykiem :mad2: ,pilnuj go dobrze bo moze ci odjechać.W komplecie zakupowym są dwa kluczyki piloty i jeden plastikowy serwisowy.Co do dokodowania czystego sa macherzy którzy to robią lecz najprostrzym ale dużo droższym rozwiązaniem jest zamowienie nowego w ASO.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zaszalałeś kupując auto za niemałe pieniądze z tylko jednym kluczykiem :mad2: ,pilnuj go dobrze bo moze ci odjechać.W komplecie zakupowym są dwa kluczyki piloty i jeden plastikowy serwisowy.Co do dokodowania czystego sa macherzy którzy to robią lecz najprostrzym ale dużo droższym rozwiązaniem jest zamowienie nowego w ASO.

Przy okazji wypadałoby upewnić się, że jakiekolwiek inne piloty, które kiedyś dołączone były do tego samochodu, zostały wykasowane z pamięci i nie będą w stanie go już otworzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
No to zaszalałeś kupując auto za niemałe pieniądze z tylko jednym kluczykiem :mad2: ,pilnuj go dobrze bo moze ci odjechać.W komplecie zakupowym są dwa kluczyki piloty i jeden plastikowy serwisowy.Co do dokodowania czystego sa macherzy którzy to robią lecz najprostrzym ale dużo droższym rozwiązaniem jest zamowienie nowego w ASO.

Przy okazji wypadałoby upewnić się, że jakiekolwiek inne piloty, które kiedyś dołączone były do tego samochodu, zostały wykasowane z pamięci i nie będą w stanie go już otworzyć.

 

dokładnie :cool2: , podjedz od ASO zamów pilota na zapas i niech ci z cas-a wykasują pozostałe

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zaszalałeś kupując auto za niemałe pieniądze z tylko jednym kluczykiem :mad2: ,pilnuj go dobrze bo moze ci odjechać.W komplecie zakupowym są dwa kluczyki piloty i jeden plastikowy serwisowy.Co do dokodowania czystego sa macherzy którzy to robią lecz najprostrzym ale dużo droższym rozwiązaniem jest zamowienie nowego w ASO.

Przy okazji wypadałoby upewnić się, że jakiekolwiek inne piloty, które kiedyś dołączone były do tego samochodu, zostały wykasowane z pamięci i nie będą w stanie go już otworzyć.

 

dokładnie :cool2: , podjedz od ASO zamów pilota na zapas i niech ci z cas-a wykasują pozostałe

 

A orientujesz się może ile biorą w ASO za taką imprezę?

Aktualnie mnie zastanawia dlaczego nie działają mi diody przy skrzyni biegów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
możesz mieć uszkodzony potencjometr w skrzyni biegów który mówi właśnie o tym na jakim przełożeniu znajduje się aktualnie drążek. Nie wiem jak w BMW, ale np. w Oplach przy awarii tego elementu zapalały się wszystkie diody (tak jakby drążek znajdował się we wszystkich możliwych położeniach na raz). Możesz też podpiąć kompa i sprawdzić błędy ze skrzyni. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

A orientujesz się może ile biorą w ASO za taką imprezę?

Aktualnie mnie zastanawia dlaczego nie działają mi diody przy skrzyni biegów :)

 

około 800pln chcieli w Warszawie za pilota, jeśli chodzi o wykodowanie reszty to napisz do kolegi PRMAX on na pewno zrobi to taniej niż w aso , a przy okazji mozesz ogarnąc u niego auto

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.