Skocz do zawartości

e46 330 automat stuk przy redukcji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdy jade na D po woli dolatuje do swiatel i zbija mi z 2 na jeden czuje takie pukniecie w podloge dzieje sie to tylko na D na sporcie i na sekwecji tego niema .150 tys pzebieg
Opublikowano
Dzis mechanik powiedzia ze moga miec luzy te gumy na wachaczu te uszy aluminiowo gumowe ale nie podnosilem auta jeszcze wiec to tylko taka diagnoza
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja u siebie miałem podobny problem z szarpaniem/stukaniem przy redukcji z 2 na 1. Problem występował tylko na D. Kasowanie adaptacji pomagało na chwile. Największą różnice odczułem po wgraniu najnowszego oprogramowania do silnika. Szarpnięcie zdarzało się o wiele rzadziej. Po updacie silnik zupełnie inaczej zachowywał się po odjęciu gazu. W czasie dojeżdżania do świateł obroty oscylowały w okolicy 1000 dopiero przed samym zatrzymaniem stopniowo spadały na 700.
Opublikowano
a jakim programem.ci wgrywali ten program do kompa ?z obrotami ja mam chyba spoko wszystko fajnie cyka tylko to czasem.irytowalo zbijanie biegu z 2 na1 .ja mieszkam.w szkocji i chyba jest jeden serwis bmw musze tam zapytac oto jak by mi powrucilo
Opublikowano
Juz bylem w aso 117 funa chca za wgranie nowego programu w sumie to godzina pracy tyle unich kosztuje z vatem
Opublikowano
a jakim programem.ci wgrywali ten program do kompa ?z obrotami ja mam chyba spoko wszystko fajnie cyka tylko to czasem.irytowalo zbijanie biegu z 2 na1 .ja mieszkam.w szkocji i chyba jest jeden serwis bmw musze tam zapytac oto jak by mi powrucilo

 

Ja wgrywałem program w niezależnym serwisie BMW w Poznaniu. Sam nic nie kombinowałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.