Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, planuję przesiadkę z 5 serii na pierwszego w życiu X'a i zastanawiam się nad wyborem zawieszenia. Czy waszym zdaniem lepiej wziąć pakiet adaptacyjnego zawieszenie Comfort + Dynamic czy adaptacyjne zawieszenie sportowe M? Ktoś testował obie opcje i może je podsumować? Różnica w cenie jest naprawdę nieduża więc skupiam się głównie na właściwościach jezdnych obu typów.

Pozdrawiam,


Patgor

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mialem na testach - duzej roznicy nie wyczulem ale jesli chcesz miec komfort to celuj w pakiet adaptacyjnego zawieszenia Comfort + Dynamic
Opublikowano
Różnica w komforcie miedzy zawieszeniem comfort a M nie jest wielka w ustawieniu na comfort. Sam miałem taki dylemat czy wziąć comfort czy M zawias ale wybór wersji silnikowej rozstrzygnął sprawę. Jestem naprawdę bardzo zadowolony z pracy zawieszenia w trybie comfort i w sport jest swietnie. Dodatkowo mam zawieszenie dynamic i dla mnie nie ma lepszej opcji jak zawieszenie M + dynamic. Prowadzi się niesamowicie pewnie i lekko, nie ma żadnych przechylów, nie ma wrażenia ze się przewróci na zakręcie jak to jest np w Volvo. Jest niewrażliwy na wiatr i nie myszkuje na gorszej nawierzchni. Miałem okazje przetestowanie zastawy comfort + dynamic i tam już przechyły były nieco większe. Może to tylko wrażenie a może Kwestia wysokości zawieszenia-M jest chyba o 1cm niżej ale nie wiem na pewno.
Opublikowano
Czyli wychodzi na to, że nie warto pchać się w m pakiet skoro przy adaptive comfort + dynamic ma się i lepszy komfort i lepsze właściwości sportowe. Szkoda, wizualnie bardziej podoba mi się auto z m pakietem, ale nie dlatego kupuję autobus, by się na niego patrzeć :8)

Pozdrawiam,


Patgor

Opublikowano
Panowie, planuję przesiadkę z 5 serii na pierwszego w życiu X'a i zastanawiam się nad wyborem zawieszenia. Czy waszym zdaniem lepiej wziąć pakiet adaptacyjnego zawieszenie Comfort + Dynamic czy adaptacyjne zawieszenie sportowe M? Ktoś testował obie opcje i może je podsumować? Różnica w cenie jest naprawdę nieduża więc skupiam się głównie na właściwościach jezdnych obu typów.

 

Ja po E53 gdzie miałem 19" koła + sportowe zawieszenie, gdzie komfort był ale tylko na równej drodze, e70 gdzie było ok ze względu na "balonowe" 18" wybrałem F15 na 19" i opcjonalnym komfortowym zawieszeniu. Muszę przyznać, że jest ok, fajnie się jeździ, wygodnie i komfortowo. Głównie używam ustawienia comfort, w sport irytuje mnie często skrzynia biegów, która wysoko kręci motor, ale w szczególności redukuje biegi bez potrzeby np. na trasie / autostradzie, przy prędkościach 180-200 redukuje bieg i nam się robią od razu okolice odcinki (ale da się to zmienić w ustawieniach).

 

Generalnie chciałem skonfigurować auto w M'pakiecie, podobał mi się kolor granatowy, którego normalnie wybrać nie można, ale bałem się mieszanych opon w połączeniu z zawieszeniem sportowym. Oczywiście przejechać się autem z tym zawieszeniem się nie dało, także wolałem nie ryzykować.

Opublikowano
Muszę przyznać, że jest ok, fajnie się jeździ, wygodnie i komfortowo. Głównie używam ustawienia comfort, w sport irytuje mnie często skrzynia biegów, która wysoko kręci motor, ale w szczególności redukuje biegi bez potrzeby np. na trasie /.

 

Ja za to często używam trybu sport z uwagi na zbyt komfortowe IMO zawieszenie w trybie Comfort, ale zmodyfikowalem sobie tryb Sport aby zmienił zawieszenie, ale nie silnik i teraz mam w tym ustawieniu sztywniejsze zawieszenie i normalny silnik, a jak potrzebuje zwawszy silnik to przedstawiam dźwignię w tryb M/S

Opublikowano
Panowie, planuję przesiadkę z 5 serii na pierwszego w życiu X'a i zastanawiam się nad wyborem zawieszenia. Czy waszym zdaniem lepiej wziąć pakiet adaptacyjnego zawieszenie Comfort + Dynamic czy adaptacyjne zawieszenie sportowe M? Ktoś testował obie opcje i może je podsumować? Różnica w cenie jest naprawdę nieduża więc skupiam się głównie na właściwościach jezdnych obu typów.

 

Ja po E53 gdzie miałem 19" koła + sportowe zawieszenie, gdzie komfort był ale tylko na równej drodze, e70 gdzie było ok ze względu na "balonowe" 18" wybrałem F15 na 19" i opcjonalnym komfortowym zawieszeniu. Muszę przyznać, że jest ok, fajnie się jeździ, wygodnie i komfortowo. Głównie używam ustawienia comfort, w sport irytuje mnie często skrzynia biegów, która wysoko kręci motor, ale w szczególności redukuje biegi bez potrzeby np. na trasie / autostradzie, przy prędkościach 180-200 redukuje bieg i nam się robią od razu okolice odcinki (ale da się to zmienić w ustawieniach).

 

Generalnie chciałem skonfigurować auto w M'pakiecie, podobał mi się kolor granatowy, którego normalnie wybrać nie można, ale bałem się mieszanych opon w połączeniu z zawieszeniem sportowym. Oczywiście przejechać się autem z tym zawieszeniem się nie dało, także wolałem nie ryzykować.

 

Mam dokładnie to czego szukasz; czyli 4.0D z M pakietem . Dodatkowo doposażyłem go właśnie w Pakiet Adaptacyjnego Zawieszenia Dynamic, czyli mam 2VF + 2VP.

Polecam takie rozwiązanie, choć to dodatkowe 16.000PLN ale naprawdę warto.

Opublikowano

Jednak zdecydowałem się na połączenie adaptacyjnego zawieszenia comfort i dynamic (2VM i 2VP) bo jednak większość czasu samochód będzie w ustawieniu komfortowym. Dodatkowo wziąłem sobie 20 calowe felgi 451 wiec raczej na pewno docenie 2VM :)

 

 

Pozdrawiam,

 

Patgor

Pozdrawiam,


Patgor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.