Skocz do zawartości

E63 Pomoc w rozszyfrowaniu i usunięciu błędów CAS


marycha0mm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Na wstępię chciałbym się przywitać z wszystkimi użytkownikami forum.

Od prawie miesiąca jestem posiadaczem E63 645ci z 2004. Wcześniej posiadałem E46 328i z 1999 więc gdy zapadła decyzja o zmianie samochodu od razu wiedziałem co kupię następne.

Z INPY korzystam często zwłaszcza do sprawdzania błędów więc po zakupie 6-teczki była to pierwsza rzecz którą zrobiłem.

Po znalezieniu błędów w module CAS od razu zacząłem przeszukiwać fora na ten temat ale nie znalazłem żadnej odpowiedzi związanej z tym problemem dlatego w końcu zdecydowałem się poprosić o pomoc.

 

Błędy które znalazłem w CAS to:

0x9304 EEPROM_CRC_Info

0x9906 Fehler_TRSP_Kommunikation

 

Nadmienię, że mam tylko jeden kluczyk(diamond) i nie działa mi otwieranie oraz zamykanie zdalne(z pilota) co jest bardzo uciążliwe bo często otwierając samochód z kluczyka uruchamia się alarm :( Próbowałem zakodować kluczyk wszystkimi metodami (przekręcanie kluczyka w poz1, wciskanie przycisków na pilocie itp.itd) które znalazłem w sieci i nic. Domyślam się że jest to spowodowane tymi błędami.

 

Jeżeli jest jakaś opcja usunięcia tych błędów i postawienia zdalnego otwierania zamków to proszę znawców o pomoc.

 

Z góry dziękuję i witam wszystkich forumowiczów jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Mam ten sam problem. Znalazłeś przyczynę? Nie działa pilot i błąd 0x9906

 

Jeśli masz kluczyk typu "diamont" to prawdopodobnie usunięto immo jakimś słabym programem dlatego błędy transpondera i różne problemy.

Londyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Po wymianie anteny diversity wszystkie błędy zniknęły. Teraz zostaje już synchronizacja kluczyków której za "chiny ludowe" nie udaje mi się zrobić.

Pytanie do znawców: Czy synchronizacja kluczyków aby centralny znowu działał odbywa się przez kręcenie kluczykiem w stacyjce i wciskanie przycisków, czy trzeba użyć ISTY lub podobnego programu bo takie info też znalazłem ale w ISTA znalazłem tylko opcję aktywacji/deaktywacji kluczyków.

 

EDIT. Sprawdziłem prąd na przewodzie od wzmacniacza diversity do modułu CAS i podczas naciskania przycisków na kluczyku, na przewodzie biało-niebieskim napięcie spada.

Czy możliwe jest aby CAS miał uszkodzenie tylko tej części odpowiedzialnej za przesyłanie sygnału do kolejnych modułów(samochód odpala).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.