Skocz do zawartości

marycha0mm

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marycha0mm

  • Urodziny 16.12.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E63 645ci 2004
  • Lokalizacja
    Kirkcaldy, Szkocja
  • Zawód
    Lakiernik

Osiągnięcia marycha0mm

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie. Proszę podpowiedzcie czy wzmacniacz diversity lub antena w tylnej szybie wysyła owe fale/pole? Problem polega na tym że od dwóch lat walcze z niedziałającym centralnym z pilota w E63 2004r i ostatnio miałem okazję podpiąć inną E63 i porównać parametry w module CAS i wszystkie parametry były takie same oprócz tego jednego field of strenght. U mnie wynosił on "0" a w drugiej E63 "144".
  2. Po wymianie anteny diversity wszystkie błędy zniknęły. Teraz zostaje już synchronizacja kluczyków której za "chiny ludowe" nie udaje mi się zrobić. Pytanie do znawców: Czy synchronizacja kluczyków aby centralny znowu działał odbywa się przez kręcenie kluczykiem w stacyjce i wciskanie przycisków, czy trzeba użyć ISTY lub podobnego programu bo takie info też znalazłem ale w ISTA znalazłem tylko opcję aktywacji/deaktywacji kluczyków. EDIT. Sprawdziłem prąd na przewodzie od wzmacniacza diversity do modułu CAS i podczas naciskania przycisków na kluczyku, na przewodzie biało-niebieskim napięcie spada. Czy możliwe jest aby CAS miał uszkodzenie tylko tej części odpowiedzialnej za przesyłanie sygnału do kolejnych modułów(samochód odpala).
  3. Witam. Sorki za odgrzanie tematu ale czy trzeba blokować łańcuch przy wymianie napinacza? z góry dzięki
  4. Witam. Na wstępię chciałbym się przywitać z wszystkimi użytkownikami forum. Od prawie miesiąca jestem posiadaczem E63 645ci z 2004. Wcześniej posiadałem E46 328i z 1999 więc gdy zapadła decyzja o zmianie samochodu od razu wiedziałem co kupię następne. Z INPY korzystam często zwłaszcza do sprawdzania błędów więc po zakupie 6-teczki była to pierwsza rzecz którą zrobiłem. Po znalezieniu błędów w module CAS od razu zacząłem przeszukiwać fora na ten temat ale nie znalazłem żadnej odpowiedzi związanej z tym problemem dlatego w końcu zdecydowałem się poprosić o pomoc. Błędy które znalazłem w CAS to: 0x9304 EEPROM_CRC_Info 0x9906 Fehler_TRSP_Kommunikation Nadmienię, że mam tylko jeden kluczyk(diamond) i nie działa mi otwieranie oraz zamykanie zdalne(z pilota) co jest bardzo uciążliwe bo często otwierając samochód z kluczyka uruchamia się alarm :( Próbowałem zakodować kluczyk wszystkimi metodami (przekręcanie kluczyka w poz1, wciskanie przycisków na pilocie itp.itd) które znalazłem w sieci i nic. Domyślam się że jest to spowodowane tymi błędami. Jeżeli jest jakaś opcja usunięcia tych błędów i postawienia zdalnego otwierania zamków to proszę znawców o pomoc. Z góry dziękuję i witam wszystkich forumowiczów jeszcze raz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.