Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam,

 

mam problem ze swoja 120i 2004r. Po zgaszeniu auta trzeba odczekac 15min, bo przy wczesniejszych probach odpalania, rozrusznik kreci, ale nie odpala. Dodatkowo, po nieudanych probach, pachnie paliwem i gdy uda sie pozniej odpalic, silnik jest jakby zalany. Dodam, ze elektryczny wentylator chlodnicy pracuje caly czas na maksa, gdy auto jest odpalone.

Czy ktos z Kolegow mial podobne problemy?

 

Pozdrawiam.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po podłączeniu do INPY wyskoczyły następujące błędy:

 

SILNIK:

http://tomaszewicz.com.pl/forum/120/2.jpg

 

To pewnie powoduje, że elektryczny wiatrak chłodnicy działa cały czas na maksa. Dodam, że nie jest to czujnik temperatury na wężu wychodzącym z chłodnicy, musi to być jakiś drugi czujnik temperatury w silniku. Wie może ktoś co to i gdzie to?

 

SILNIK:

http://tomaszewicz.com.pl/forum/120/5.jpg

 

:shock: Gdy zobaczyłem to, postanowiłem wejść w inpie w Karosserie/Car Access System/Activate i F3 (sync). Błąd zniknął i nie powraca, ale problem z odpalaniem pozostał. Właśnie odczekuję karne 15 min i mam nadzieję, że odpali.

 

CAR ACCESS SYSTEM:

http://tomaszewicz.com.pl/forum/120/4.jpg

 

Voltage HALL12 oraz Voltage HALL34 wariują; kilka razy na sekundę skaczą od zera do 13V.

 

Czy mógłby ktoś z Kolegów pomóc?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak dla mnie powinieneś zacząć od wymiany tego czujnika (w chłodnicy lub w bloku):

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/1433077-czujnik-temperatury-plynu-chlodz/vPR37294

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/1433076-czujnik-temperatury-wodyoleju/vPR37294

 

Jeśli czujnik podaję złą temperaturę to raz że auto może nie chcieć wcale odpalić (tak jak piszesz), a dwa że będzie nieodpowiedni skład mieszanki i stąd też może być problem z odpalaniem.

Pozdro

A

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki, niebawem wymienię czujnik, poobserwuję i odpiszę! :cool2:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, wszystko spowodowane było wadliwym czujnikiem temperatury (tym wkręcanym w blok silnika). Myślę, że podobnie byłoby w innych benzynach, dla jasności; moja to N46 B20.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To cieszę sie ze pomoglem. Pozdrowienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.