Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I to bez jakichś poważnych modyfikacji

http://s433.photobucket.com/user/stant1man/media/123d_zps4299ffbe.jpg.html

Jedynie IC oraz wydech zmieniono. Plus oczywiscie program.

Stan z ecotune zapowiada wersje 340KM, ale tu juz mają byc zmodyfikowane turbiny i pompa HP

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Widziałem ich wcześniejsze modyfikacje na 285-290KM z DP i IC tylko, szkoda, że modelują taką górę momentu, obstawiam, że 2.25-2.3 bara dmuchają sprężarki w takim setupie.
Opublikowano
Widziałem ich wcześniejsze modyfikacje na 285-290KM z DP i IC tylko, szkoda, że modelują taką górę momentu, obstawiam, że 2.25-2.3 bara dmuchają sprężarki w takim setupie.

Ja tez bym wolał ze u ścieli te górkę do maks 520Nm.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

jakie to?? nie znam?? chetnie sie dowiem

u mnie z downpipe smród straszny dlatego ciekawi mnie twoj post..

Opublikowano
jakie to?? nie znam?? chetnie sie dowiem

u mnie z downpipe smród straszny dlatego ciekawi mnie twoj post..

Napisze konkretnie jak przetestuje u siebie.

Ale na początek żeby nie było ze ściemniam. Po pierwsze sa dpfy z mniej gęstym sitem (nie potrzebują wypalania i maja lepszy przepływ )- można je montować do aut ktore fabrycznie nie przewidywały dpf. Po drugie są środki do ON ktore w znaczący sposób redukują ilosc sadzy. Przynajmniej wg producenta. Sprawdzę u siebie i napisze co wyszło.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Zawsze mozesz zrobic 1 to nie będziesz czekał. Ja juz miałem jedno mega ugrzebane auto i drugi raz nie robiłbym tego bi sie wiele rzeczy lubi psuć. Jeziora miałbym cos modzic

W tym aucie to podstawa jest 3 litry motor.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie zamierzam robic swapa,jedyniepodciagne na 200ps i mi starczy dosciganiam jest moto :norty:

Kumpel wlsnie kupil anglika na przekladke zobacze co mu z tego wyjdzie i napisze

Opublikowano
To samo co w każdym innym przypadku. Wyższa moc równa sie lepsze przyspieszenie.

Tylko że w dd mody trzeba robić z głową. N47 nie jest pancernym silnikiem i jestem więcej niż pewny że coś w takim setupie się wysypie - to po pierwsze. Po drugie jeżeli ktoś ma ochotę iść grubo to warto mieć bazę z dużo lepszym potencjałem - a tych w gamie BMW nie brakuje. Moim zdaniem 123 po sofcie na ok 250-270hp i wydechu to w miare dobrze odpychające się auto do codziennej jazdy. Jeszcze pozostaje kwestia sympatii do diesla - ja nigdy więcej ZS nie kupie. Nie dają przyjemności w prowadzeniu auta. Jakiś czas temu testowałem N57X i niestety... Diesel zawsze będzie dieslem. Ale gust i preferencje są jak dupá - każdy ma swoje. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.