Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku chciałbym się przywitać. Co prawda czytającym forum jestem już od dłuższego czasu, ale nigdy nie udzielałem się w dyskusjach.

Auto od jakiegoś czasu ściąga delikatnie w lewo ( nie jestem pewien czy to od momentu wpadnięcia w jakąś dziurę, od wyważenia czy czegoś innego ). Jest to bardzo denerwujący temat. Zbieżność miałem ustawioną dwa razy ( raz badali bez monitorów, raz z monitorami 3d ) . Niestety podczas pomiaru 3d diagnosta ( oczywiście na innej stacji diagnostycznej ) powiedział, że nic nie będzie poprawiał bo wszystkie parametry są jak najbardziej OKI i wina może leżeć w oponach. Opony w tym sezonie kupowałem nowe ( wyważałem je dwa razy również w dwóch różnych miejscach bo oczywiście za pierwszym razem były wibracje :mad2: przy 120- 130, za drugim już było OK, ale dostałem "duża porcję ciężarków" ).

 

Moje pytanie:

- czy na prawdę wina może leżeć w oponach, czy szukać w innych miejscach ( piasty itp? )

 

Załączam pomiar zbieżności oraz amorków:

http://images70.fotosik.pl/183/7d08de2ad38596a4.jpg

http://images70.fotosik.pl/183/c566090f120a8369.jpg

 

Znalazłem podobne tematy, ale dotyczące zbieżności, niestety nigdzie nie udało mi się znaleźć przypadku kiedy zbieżność jest OK

Opublikowano
Kolego jesli rzeczywiscie zbierznosc jest ok to polecam ci przeszukac forum po katem hasla : magiel , luzy na kierownicy i sciaganie auta ... :cool2:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano
Kolego jesli rzeczywiscie zbierznosc jest ok to polecam ci przeszukac forum po katem hasla : magiel , luzy na kierownicy i sciaganie auta ... :cool2:

 

Właśnie poprosiłem też diagnostę o sprawdzenie tych rzeczy i badanie też nie wykazało żadnych usterek :shock: . Troszkę przeszukałem forum, ale w przypadku tych przyczyn auto raczej myszkuje (tak wyczytałem). Czy maglownica mogła by wpłynąć na taki problem z jazdą?

Opublikowano
Najprostszą i najtańsza rzeczą jaką możesz zrobić na początek (zamiast wymiany pół auta) to pozamieniać koła stronami wg schematu z linku:

 

http://www.oponeo.pl/artykul/jak-znalezc-przyczyny-sciagania-auta-na-boki-poradnik-w-4-krokach

 

Na 90% przyczyną sciągania są opony, złe ciśnienie w oponach itp.

 

Rozpoznam temat i dam znać jak poszło, ale patrząc na moje parametry, martwi mnie kąt pochylenia koła lewego tylniego, gdzie wartość wynosi aż -2*01', czy to nie jest zbyt duża wartość?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.