Skocz do zawartości

BMW 750 E38, Sedan / Limuzyna - WBAGG01040DD94376 - Radom


Rekomendowane odpowiedzi

Stala w Berlinie na placu za 4000 E,nie bralem bo jak dla mnie bylo drogo,za ile kupil nie wiem.Ogladalem ja tam na zywo.

Samochod ogolnie ok,caly byl w oryginale bo mierzylem.z tylu na klapie byla rdza,ale to standart.

Z tego co pamietam wisiala podsufitka,poza tym wnetrze ogolnie bardzo dobrze,bez zadnych przetarc.

Przebieg byl chyba wiekszy,ale nie pamietam ile.silnik ladnie pracowal.

Takze jedyny ci musial zrovic sprzedajacy to cofnac szafe,pomalowac klape i kupic podsufitke czarna bo taka byla tylko wisiala.

Ogolmie samochod w bardzo dobrym stanie jak dla mnie.

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze stała w Berlinie juz skreśla to auto :mad2:

Przebieg był chyba większy :duh:

I piszesz ze auto fajne :mad2:

 

Ciekawi mnie ile lat tecauta jeszcze beda miały 1xx na liczniku :duh:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zenek nie bierz wszystkiego pod jedna kreskę

sam mam swoje bmw i mini z Berlina i zdziwiłabyś sie w jakim jest stanie.

Co do tej 750 ja dawałem mu 3200 i nie chciał mi sprzedać,pewnie poszła za jakieś 3800.

Auto było bardzo ładne z blachy,proste w oryginale prócz tej klapy ktora trzeba było umywalowac.

Do tego ta wisząca podsufitka i pare innych pierdol.

Jak na swój rocznik auto bardzo zadbane i utrzymane.fotele i kierownica w stanie bardzo dobrym.

Pół roku temu sprzedałem bardzo podobna,za 22 tys plus oplaty

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno cos tam sie kupi dobrego ale ci to tam jeżdżą po auta na handel kupują największy złom nie raz juz z prżestawionym licznikiem bo wiedza ze to auto trafi na wschód .

 

Dla znajomych trzy próby kupna auta w Berlinie okazały sie porażka .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko chcę kupić bo zawsze o takim marzyłem i w końcu mogę spełnić swoje marzenie :D

To będzie autko weekendowe, na co dzień mam służbową Avenssis ;)

 

Moje pytanie czy warto jechać mi z Trójmiasta po nią do Radomia ?

Rozumiem, że to nie jest autko z salonu i jakieś mankamenty może mieć ;)

Doradźcie mi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszą ze auto ma inny przebieg niz w DE a ty chcesz to danej kupic?

 

Czy tylko cena was ibteresuje? Moze kradzione ?bedzie naprawdę w dobrej cenie :cool2:

Jak szaleć to szaleć :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce nikogo oszukac,ale mial cos okolo 270 tys.

Dodam ze silnik pracowal bardzo dobrze i samochod jest w takim stanie.

Moim zdaniem warto,sam bym go kupil na handel tyle ze cena mi nie pasowala o te 700 euro.

Do zrobienie byla tylko klapa i podsufitka.

Jak chcesz moge podjechac i obejrzec o autko bo stoi w moim miescie

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem, że jeżeli ogólny stan auta jest dobry i silnik jest zdrowy, to nie ma znaczenia czy na blacie jest 300km czy 200km.

 

 

Ale lepiej na blacie mieć 170 :mrgreen:

Moja zasada jest taka jeźeli bym tylko przypuszczał ze sprzedawca cofnie licznik to obrót na pięcie i tyle a wy dalej kupujcie te Smieci i wierzycie w te brednie ktore wam opowiadają ,cena na zachodzie głownie zależy od przebiegu a nie od tego czy macie cis malowane czy nie :duh:

 

Przebieg jest wyznacznikiem ceny dlatego u nas większość aut jest tańszych bo maja z dupppy przebiegi :mad2:

 

Przestańcie kupować te trupy z prżestawionymi licznikami a prżestana je ściągać .

 

Czy tak trudno sprawdzić przebieg w bmw? Chyba nie .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bardzo prosty sposób. Każdy samochód musi mieć KS od początku do końca jego żywota. Więc są dwie wiadomości, zła i zła. Jeżeli sprowadzone do Polski auto nie ma KS, to albo zakończyło żywot tam skąd została sprowadzona, albo nasi "importerzy" z wiadomych powodów gubią ten ważny dla historii auta dokument, wpada im do kibla, porwała sroka, albo zeżarł pies :D To najważniejszy dokument ID na świecie, oprócz Polski.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W bardzo prosty sposób. Każdy samochód musi mieć KS od początku do końca jego żywota. Więc są dwie wiadomości, zła i zła. Jeżeli sprowadzone do Polski auto nie ma KS, to albo zakończyło żywot tam skąd została sprowadzona, albo nasi "importerzy" z wiadomych powodów gubią ten ważny dla historii auta dokument, wpada im do kibla, porwała sroka, albo zeżarł pies :D To najważniejszy dokument ID na świecie, oprócz Polski.

 

 

Czyli jak auto nie ma książki, wg Twojej teorii jest na 100% kręcone? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super podejście - wezmę kręcony - i tak wszyscy kręcą.

Co z tego, że bity - a który nie jest.

:cool2:

Przed chwilą widziałem hanldarzy na stacji jak trupa alfę z francji szykowali ( widać, że zamęczona mocno ) - pani mi towarzysząca spytała, czy ktoś jeszcze w ogóle kupuje od handlarzy ...

Jakby ludzie w większości handlarskich śmieci nie brali to by ich nie było.

Sprawdzić przebieg można jak a w każdym innym bmw, drogą dedukcji między innymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super podejście - wezmę kręcony - i tak wszyscy kręcą.

Co z tego, że bity - a który nie jest.

:cool2:

Przed chwilą widziałem hanldarzy na stacji jak trupa alfę z francji szykowali ( widać, że zamęczona mocno ) - pani mi towarzysząca spytała, czy ktoś jeszcze w ogóle kupuje od handlarzy ...

Jakby ludzie w większości handlarskich śmieci nie brali to by ich nie było.

Sprawdzić przebieg można jak a w każdym innym bmw, drogą dedukcji między innymi.

:cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, golfa III albo astrę można ale nie topowy model bmw z prawie topowym silnikiem, którego nie trzepali turasy na lini montażowej na nowego civica - czy gdzie go tam montują.

Ale oczywiście wszyscy + handlarze liczą na "chyba nikt nie serwisuje 14to latka w aso." - oraz, że takiej książki ori nie będzie.

Stąd taki stan rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod w takim wieku kupuje sie patrzac na jego stan a nie ksiazki, chyba nikt nie serwisuje 14to latka w aso.

Postaraj się zrozumieć jedną podstawową rzecz. Samochód sprowadzony do Polski np. z Niemiec czy Szwajcarii i innych krajów, powinien mieć zawsze KS i to bez względu na wiek. O powodach jej braku napisałem w poprzednim poscie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zenek a jak sprawdzic przebieg w 13to letnim bmw???

Ciekaw jestem Twojej teorii.

 

 

Moje wszystkie auta zawsze miały i beda miały ksiazke serwisowa i czest dokumenty TUV w których masz wpisany przebieg ale te auta sa droższe od tych ktore nie maja histori serwisiwaej ,

 

Sprawdź ogłoszenia np w DE i zobaczysz ze auto bez histori jest tańsze niz te ktore ma historie po drugie auto po vinie sprawdzasz w aso bmw i czest np w KS serwis masz do 2011 przeglądy wbite a w aso np do 2014 ale trzeba chcieć sprawdzić auto a nie patrzeć tylko na cene ,niestety ci ktorzy chcą okazje przymykania oko na przebieg bo ich niestac na dobre zadbane seprwisowane bmw np mam 330ci w którym 3 miesiace temu Niemiec zrobił przed TUV wymianę tylnych tarcz z klockami i zapłacił za to 500 euro .

 

Ale handlarze maja to w dupie i ściągają największy syf patrząc tylko na zarobek .

 

Po drugie auto sorowadxone na czerwonych tablicach przeważnie ma 5-7 właścicieli i po wykupieniu czerwonych tablic juz ma,y tylko Polaka jako 1 właściciel :mad2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bardzo prosty sposób. Każdy samochód musi mieć KS od początku do końca jego żywota. Więc są dwie wiadomości, zła i zła. Jeżeli sprowadzone do Polski auto nie ma KS, to albo zakończyło żywot tam skąd została sprowadzona, albo nasi "importerzy" z wiadomych powodów gubią ten ważny dla historii auta dokument, wpada im do kibla, porwała sroka, albo zeżarł pies :D To najważniejszy dokument ID na świecie, oprócz Polski.

 

w większości wypadków się to zgodzi, ale tylko w większości. Powiem Ci że ja do swojego 10latka nie miałem ani jednej pieczątki w KS; do tego przebieg jak na 2004 był śmiesznie niski. Na zakończenie historii dodam że auto było serwisowane do końca w ASO i z ASO uzyskałem historię z ostatnich 5 lat serwisowania..

 

Co do kręcenia to niestety - "nasz kraj taki piękny".. Niestety kręcenie jest tak powszechne i niestety nie można patrzeć się na licznik kupując auto (no chyba że u Zenka, ale to już każdy na pewno po tygodniu czytania w tym dziale -wie) W pełni rozumiem podejście sprawdzenia auta a nie przyglądania się na stan auta. Auto z realnym 200kkm na budziku może być bardziej zjeżdżone i wymagać więcej wkładu na początek niż auto z 300kkm na budziku. To jest chyba oczywiste i nie rozumiem dlaczego 'hejtuje' się takie podejście do kupna auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.