Skocz do zawartości

silnik cyka ale tylko bez obciążenia, co to??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, co to może być że silnik cyka ale tylko jak chodzi bez obciążenia czyli na luzie, jak mu dam półsprzęgło i wcisne hamulec i gaz i silnik jest obciążony to już nie cyka, co to może być???

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
najbardziej prawdopodobne są popychacze hydrauliczne ale nie można wykluczyć zbyt dużego luzu na panewkach.jeśli chcesz sprawdzic czy winne są panewki to na postoju dodaj gazu do mniej więcej 1500-2000 obr/min. i dodawaj lekko gazu dosłownie muskając linkę. jak usłyszysz metaliczny stukot(cykanie, to zależy od stopnia zużycia układu tłokowo-korbowego) to nie wróży nic dobrego.

EFES Kebab House - Najlepszy Kebab w mieście!!!

http://img470.imageshack.us/img470/4254/efeswq6.jpg

Opublikowano

no tak jeżeli to są popychacze to dlaczego milkną jak silnik jest obciążony?? to zabardzo nie pasuje to tego, a jakies pół roku temu badałem cisnienie oleju i było nominalnew zalezności od obrotów, a gdyby to były panewki to cisnienie było by niskie, a jeżeli chodzi o ta próbe to niezależnie czy jest to 1 tys obr czy 3 tys i tak samo cyka chyba ze obciazymy silnik to przestaje, i nie są to jakies stuki charakterystyczne dla panewek, tak mi sie wydaje.

Czy wymiana panewek to duza robota, bo jak pamietam w niektorych fiatach wymiana panewek to była chwila, mozna było je wymienic po zdjeci miski olejowej.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Witam

Nie przejmuj sie :P

U mnie klepie i cyka,a ajk dodam gazu to mu przechodzi!

A oleju nie bierze nawet grama .

Winne sa popychacze,pewnie sie tak zuzyly,ze cisnienie oleju na jalowym im nie dogadza .

pozdrawiam

Opublikowano
no tak jeżeli to są popychacze to dlaczego milkną jak silnik jest obciążony??

 

Milkna gdyz podczas wyzszych (od jalowych) obrotow pompa oleju pompuje mocniej i popychacze maja mozliwosc zniwelowania luzu na zaworach. Gdy silnik pracuje na jalowych to popychacze (uszkodzone) nie sa w stanie sie napompowac.

Opublikowano
no tak jeżeli to są popychacze to dlaczego milkną jak silnik jest obciążony??

 

Milkna gdyz podczas wyzszych (od jalowych) obrotow pompa oleju pompuje mocniej i popychacze maja mozliwosc zniwelowania luzu na zaworach. Gdy silnik pracuje na jalowych to popychacze (uszkodzone) nie sa w stanie sie napompowac.

 

tu chodzi o cos innego załóżmy daje na 3 tys ale na luzie, słychać cykanie czy mlaskanie, jak zwał tak zwał, dalej trzymam 3 tys i wrzucam 1 bieg i puszcam sprzęgło samochod chce ruszyć ale trzymam go na hamulcu i zarazem na półsprzęgle czyli samochod stoi ale silnik dostaje obciążenia ale obroty dalej są 3 tys ale juz silnik nie cyka. Czyli mowie o obciążeniu silnika a nie o obrotach.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.