Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem od niedawna posiadaczem e60 2.0d 163 konie w manualu nie miałem stycznośći wcześniej z tym autem wiec albo mi sie wydaje albo moje bmw jest mułowete mianowicie ruszając ze skrzyżowania na biegu pierwszym dopiero dostaje kopa po wyżej 2 tyś obrotów tak samo jest na biegu drugim jak zuważyłem to tak jak by turbo załanczało się miedzy 2tyś a 2.5 tyś.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten post już chyba był, w wersji 520D max moment obrotowy masz od 2 tysięcy obrotów, wszystko jest ok

 

U mnie zaczyna mocno ciągnąć od 1600 obr.

Opublikowano
Tak był ale moderatr go zamkną.Być może wszystko jest ok też w zależnośći na jakim biegu zuważyłem że czasem ładnie ciągnie jakkolega pisał 1500,1600 a czasami jak wskazuwka obrotomierza przekroczy 2tyś chciałem go zdiagnozować mam autocoma ale ma problemyze szczegułową diagnostyką, więc zakupiłem kabelek od viakena z programem inpaale mam problemy z instalacją na win7.
Opublikowano
Dziś zauważyłem że po każdym zdięćiu nogi z gazu i naduszenu gazu w podłogę niezależnie przy jakich obrotach muszę zaczekać jak by na załączenie turbo czuć że auto przyśpiesza ale nie jak powinno.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś zauważyłem że po każdym zdięćiu nogi z gazu i naduszenu gazu w podłogę niezależnie przy jakich obrotach muszę zaczekać jak by na załączenie turbo czuć że auto przyśpiesza ale nie jak powinno.

 

Zacznij od dobrej diagnozy Live data pod obciążeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.