Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jak w temacie - brak mocy (w szczególności od 1500 do 2500 obr), pali >8L na trasie, >10L po mieście.

Turbo wymienione na nowe-ori Garrett, jednak dalej pojawia się błąd (ostatnio co 50km):

 

4530 Boost Pressure Actuator - Regulation Pressure too Low

 

Czy ktoś może podsunąć co jeszcze sprawdzić ?

Czy ktoś może podsunąć który czujnik jest odpowiedzialny za powyższy komunikat ?

 

różnie piszą na różnych forach - jedni że czujnik MAP, inni że czujnik ciśnienia doładowania

silnik N47D20A

 

dzięki z góry za podpowiedzi,

Opublikowano

Okazało się że uszczelka rurki EGR puszcza powietrze - i to tak drastycznie, że po przyłożeniu ręki w okolice przepustnicy dmuchało - szczególnie po dodaniu gazu (strona kierowcy pod maską).

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VG11&mospid=50489&btnr=11_4102&hg=11&fg=40

 

element 3 (rurka) i O-Ring (element 4)

 

Po wymianie uszczelki moc wróciła i wydaje się że jeździ jak powinien - testuję jeszcze spalanie.

Swoją drogą przez kilka tys km wdychałem spaliny z diesla (a myślałem że tylko mi się wydaje że je czuję)... ciekawe czy raka dostanę czy nie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.