Skocz do zawartości

[318i n42b20 143km] - Kilka pytań po zakupie


peter.a

Rekomendowane odpowiedzi

Ewentualnie jest ktoś w stanie polecić osobę z województwa śląskiego lub małopolskiego która jest w stanie zrobić napinacz, ślizgi i łańcuch w rozsądnej cenie? Widziałem że ludzie mówili o kwotach 800-900zł niestety do tej pory w 2 serwisach usłyszałem cenę w okolicach 1500-1600zł. Strasznie sobie kasują za robociznę. Tak dużo jest z tym pracy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tzn. Widziałem kilka wpisów że ludzie robili całość do 1000zł no ale w sumie części tyle kosztują. Liczę się z kosztami tylko staram się je w miarę rozsądku ograniczać. Kilka stron wcześniej napisałem ile jest jeszcze przy aucie do zrobienia. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Co do pracy silnika mam taki sam dźwięk, także jest ok, kupując taki egzemplarz trzeba się liczyć z wydatkami, mnie też czeka wymiana zawieszenia z przodu bo coś się tłucze i mam pytanie do Ciebie, czy podczas jazdy i zmiany biegów słychać w tylnej części samochodu dokładnie pod tylnym siedzeniem taki głuchy stukot?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem 20 ;) Dostałem jeszcze do tego zimowe koła. A jakie masz wyposażenie? Bo za to też się płaci ;)

 

Żadnych stuków z tyłu u mnie nie słychać. Sprawdź jeszcze mój jeden filmik z innego tematu. Czy u Ciebie też silnik czasami wydaje dźwięk podobny do odkurzacza? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko jest ok, ja miałem tylko taki problem że pojawiły mi się takie głuche stuki w okolicy pokrywy zaworów, pojechałem do ASO BMW i gościu mi powiedział że tak pracują wtryski i że wszystko jest w normie, a co do wyposażenia to mam manualna klimę, mam inne fotele i nie mam podłokietnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam porównania bo przesiadłem się z seicenta. Tam nie istnieje coś takiego jak nagłośnienie. W ogóle ciężko to nazwać autem. :D

Wiesz co powiem Ci że wyposażenie jednak adekwatne co do ceny. Zarówno moje jak i Twoje. Z tym ślizgiem to nie wiem. Musze się zastanowić, ale chyba pokrywa będzie zdjęta. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taniej nikt tobie nie zrobi w końcu to bmw...

 

kkx5 jaki przebieg miałeś auta przy wymianie tych ślizgów?

140tys km.

to jak na loterii, u znajomego z pracy 170tys n42 wymiana tylko napinacza auto już ponad pół roku w jego posiadaniu stan łańcucha ślizgów bardzo dobry ogólnie jest bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ewentualnie jest ktoś w stanie polecić osobę z województwa śląskiego lub małopolskiego która jest w stanie zrobić napinacz, ślizgi i łańcuch w rozsądnej cenie? Widziałem że ludzie mówili o kwotach 800-900zł niestety do tej pory w 2 serwisach usłyszałem cenę w okolicach 1500-1600zł. Strasznie sobie kasują za robociznę. Tak dużo jest z tym pracy?

Tak jest duzo pracy, blokady musza byc, straszne dojscie do otworu blokujacego kolo zamachowe. Cena 400zl za uszczelke pokrywy jest chyba cena z servisu, prosze:

http://allegro.pl/bmw-e87-e46-e90-e91-x3-uszczelka-pokrywy-zaworow-i4613899534.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
taniej nikt tobie nie zrobi w końcu to bmw...

 

kkx5 jaki przebieg miałeś auta przy wymianie tych ślizgów?

140tys km.

to jak na loterii, u znajomego z pracy 170tys n42 wymiana tylko napinacza auto już ponad pół roku w jego posiadaniu stan łańcucha ślizgów bardzo dobry ogólnie jest bardzo zadowolony.

Skoro piszesz, ze stan super to znaczy ze sprawdzal stan, nie jestem sam :D Tak, to jest jak w loterii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Victor reizn to uszczelki najlepsze na rynku, no moze jeszcze Elring. To sa uszczelki na pierwszy montaz w bmw. Forum jest od tego aby pytac. Czasami, czesto wiemy wiecej niz mechanicy poniewaz uzytkujemy te auta i jest tez duzo osob, ktore je naprawia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ze względu na fatalny stan podszybia (całe postrzępione) wymieniłem je na nowe. Nowe są również spinki i uszczelki wycieraczek. Na przyszłość jakby ktoś się decydował na wymianę. Kupując podszybie w ASO nie musicie przygotowywać żadnych uszczelek itp. Podszybie przychodzi z nałożoną uszczelką.

 

Po wymianie podszybia pojechałem sprawdzić na myjnie czy dalej jest problem z wodą na filtrze. Sam fitr jest suchy ale pod nim zbiera się woda. Ona dostaje przez tą kratkę która jest na masce. Tak ma być? Ta woda ucieka tymi otworami? Proszę o jednoznaczną odpowiedź bo nie wiem czy zakładać nowy filtr. Poniżej zdjęcia.

 

http://wgrajo.pl/img/imag0128.jpg

 

http://wgrajo.pl/img/imag0129.jpg

 

http://wgrajo.pl/img/imag0130.jpg

 

Filtr jest w fatalnym stanie. :) Woda po myciu do niego się nie dostała. Wygląda jakby miał parę kropel na sobie, ale miałem jeszcze morką maskę jak otwierałem pokrywę filtra i trochę się zlało. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z cieknącym podszybiem rozwiązany więc robię sobie nowe problemy. :) Od jakiegoś czasu pojawiały się u mnie kontrolki abs, ręcznego i trakcji. Wstępna diagnoza czujnik. Dzisiaj podpiąłem się inpa żeby sczytać błędy. Skorzystałem z modułu(?) DSC M60(? - dokładnie nie pamiętam nazwy). Próbowałem użyć opcji ASC/R(?)/DSC jednak INPA zwróciła błąd. Poniżej zamieszczam screeny błędów. Czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś więcej? Czy dobrze odczytałem błędy? Aktualny przebieg to 153000, a błąd wykazuje mi przy przebiegu 152200. W zakresie 152200-153000 na pewno kilkukrotnie się kontrolki zaświeciły. Dlaczego to nie jest odnotowane?

 

http://wgrajo.pl/img/dsc1.jpg

 

http://wgrajo.pl/img/dsc2.jpg

 

http://wgrajo.pl/img/blad.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie DSC coraz częściej się wyświetla, może to wina dennych opon.. ale to sprawdzimy to pozniej.

 

peter.a Mam prośbę, czy mógłbyś nagrać pracę silnik ( w miarę rozgrzany ) z zamkniętą maską i otwartą?

Chciałbym porównać pracę Twojego silnika z moim. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.