Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam dylemat,sprowadziłem 316i auto było spoko . Przyspieszenie i jazda ok.Po wyzicie u doktora stwierdzil ze do wymiany jest wałek rozrządu. Po wymianie wałka , dzwgienek i hydrauliki auto straciło powera , wolno wchodzi na obroty , brak przyspieszenia.Nie wiem co mam dalej robić i tak wpędziłem się w koszta.Czy to jest wina złego ustawienia paska rozrzadu , bo też był wymieniany.

Może ktoś mi pomoże.

Opublikowano

Witam

To po jaka cholere szedles do doktora?Zupelnie jak mocherek :P

Napisalws,ze autko mialo przyspieszenie i obroty ok!To trzeba bylo wymienic tylko pasek!

Przy wymianie calego rozrzadu kiepski doktor moze sie czasem pomylic,ale to rzadkosc,no chyba ,ze wybitny konowal specjalista od pediatrii/126p/

Pojedz na kompa ,to powinien pokazac co dolega.

Bo tak to bedziemy zgadywac czy sinda ,przeplywka albo pompa paliwa

i t d,i t p

Sprawdz przeplywke i sonde.

pozdrawiam

Opublikowano
Co do rozrządu wątpie aby był źle ustawiony gdyż równa się to jakby się zerwał pasek. może jakiś przepływomierz strzelił

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.