Skocz do zawartości

330cd - tarcze EBC BSD + klocki YellowStuff


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, z racji tego że powoli przymierzam się do zmiany hamulców mój wybór padł standardowo na EBC :twisted:

Czy ktoś z was posiada dostęp do tych przedmiotów z rabatem większym niż 10%?

 

Potrzebuje:

1. Tarcze przód BSD1002

2. Klocki przód YellowStuff DP41552R

4. Tarcze tył BSD1003

5. Klocki tył YellowStuff DP41118R

6. Płyn hamulcowy BF 307+

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
płyn bym zapodał Motula RBF 600. Po za tym ciekaw jestem jak taki setup bedzie się sprawował. Btw jak robisz kompleksowo to pomysl nad przewodami w oplocie, jest różnica i to spora. Black diamond robi je w przyzwoitej cenie, ewentualnie Goodridge
Opublikowano

Ja tak samo jestem ciekaw, płyn również polecam rbf600 albo 660 - nie wiem czy 660 może być.

Wszystko bierzesz z jednego miejsca czy ciągniesz z dwóch miejsc ?

Opublikowano (edytowane)

Teoretycznie mam w jednym miejscu możliwość wzięcia wszystkiego z 10% rabatem. W poprzedniej 330d jeździłem na EBC TurboGroove + Red Stuff i ten zestaw oceniam na 7/10. Zestaw nie był kiepski ale czasami potrafił przy falować i przy dynamicznej jeździe hamulce traciły swoje właściwości, do tego był dość głośny. Teraz w YellowStuff pozmieniali trochę mieszankę i pył z klocków już nie jest tak agresywny jak to miało miejsce wcześniej więc myślę że przyjmę je na testy. Ciekawy jestem również tych nowych tarcz. Są od niedawna w sprzedaży więc tak naprawdę nie wiele można o nich poczytać. Jedno jest pewne na 100% będą lepsze niż TurboGroove.

 

Co do płynu to będę musiał trochę poczytać bo na pewno da się znaleźć lepszy niż ten EBC. Oczywiście przewody w stalowym również wpadną. Klockom zostało jeszcze jakieś 5-6 tys. więc mam jeszcze trochę czasu na decyzję.

Edytowane przez Jac3k
http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
odnosnie płynu to RBF 660 jest nie do zagotowania, nic lepszego nie kupisz. Trzeba pamietać że wymiana raz na rok max, płyny o wysokiej temp wrzenia są bardziej higroskopijne od zwykłych. Btw nie myslałeś nad Sp Performance + klocki Hawk ? :twisted:
Opublikowano

Nie lubię eksperymentów a tych firm akurat nie znam :8)

 

Przerobiłem ATE Ceramic, Zimmerman Sport i EBC w wersji którą wymieniłem powyżej. Powiem tak jedynie EBC się do czegoś nadawało ATE i Zimmerman może sprawdzają się na 320d bo w 330d już sobie kompletnie nie radzą. Mój brat u siebie ma EBC Groove+Yellow i u niego lata to idealnie ale inna sprawa że on ma dużo większą tarczę i 6cio tłoczkowy zacisk więc praca takiego zestawu jest całkowicie inna niż w E46...

 

Niestety hamulce w E46 są kulawe i podejrzewam że nawet najlepszy klocek z tarczą nie będzie chodzić idealnie.

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano

wiesz z tarczami też styku nie miałeś więc to też bedzie eksperyment :) ja mam u siebie Sp Performance + Hawk HPS i nic innego nie chce. Możesz poczytać o nich na http://www.brakes.pl

 

 

btw może miał ktoś stycznosć ? heheheh zestaw dedykowany do E46 :8)

 

http://www.brakes.pl/product_info.php/zestaw-hamulcowy-movit-ceramic-380x32mm-6p-p-17271?cPath=41470_41471_41485_41641_41643

Opublikowano
K*wa :shock: 3 razy patrzyłem na cenę żeby upewnić się czy dobrze przeczytałem :D Jestem ciekawy kto to kupuje...
http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
no przy tych cyfrach koszt "cywilnych" hebli jest niczym :D raczej wątpie aby ktoś miał takie coś w aucie którym jeździ na co dzień, zestawy raczej produkowane pod wyścigi, sa ludzie co przerabiaja swoje auta pod tor i jeśli ich stać to np czemu nie wrzucić takiego zestawu do M3 przykładowo które lata tylko po torze. W Polsce może nie koniecznie ale w USA tak
Opublikowano

Napisz mi dokładnie którą masz tarczę i klocek.

Ile już na nich zrobiłeś? Nie biję Ci kierownicą po rozgrzaniu układu?

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano

No więc po dogłębnej analizie mamy 3 warianty do wyboru:

 

1. Nowość (nacinane tarcze nowej technologii + klocki sportowe z domieszką ceramiki)

Tarcze EBC BSD + klocki EBC YellowStuff

 

2. Klasyka (nacinane tarcze + klocki sportowe dwuwarstwowe)

Tarcze DBA T2 + klocki Hawk Performance HP Plus

 

3. Wiercona Ameryka (przewiercane / nacinane tarcze + klocki sportowe dwuwarstwowe)

Tarcze SP Performance Drilled Slotted Silver + klocki Hawk Performance HP Plus

 

Obecnie najbardziej skłonny jestem ku zestawowi nr 2 ponieważ wiele osób z różnych for internetowych poleca te zestawienie i raczej nie spotkałem się z negatywnymi wypowiedziami. Zestaw nr 1 jest kuszący lecz wiadomo jak to bywa z nowościami. Generalnie opinii brak więc ryzyko dość spore. Zestaw nr 3 jest propozycją dość fajną wizualnie ale o sp performance znalazłem sporo sprzecznych opinii więc nie jestem w 100% przekonany.

 

Najchętniej zamówiłbym pływające tarcze DBA no ale wiadomo cena zabija :twisted:

http://zsp10.pless.pl/zapis/bykom.jpg
Opublikowano
pokaż mi te T2 do e46 bo nie moge znaleźć, na stronie do e46 są zwykłe street i standart. Tu juz twój wybór ja o SP nie moge złego słowa powiedzieć, zawsze sie znajdzie ktoś kto psioczy, a czytalem np że ktoś zajechał te tarcze w 800 km civic'iem (800 nie 8000 !) także różne głupstwa są w necie. Aczkolwiek DBA to też dobra firma, minus jest taki że nawiercane dużo lepiej odprowadzają ciepło od tych z samymi nacięciami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.