Skocz do zawartości

Przekładka 1.6 m40 na 2.7 ETA, BEDZIE SIE DZIAŁO


marsu20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie Wszystkich użytkowników forum,

dopiero co się zarejestrowałem i proszę o wyrozumiałość, ogólnie chciałem opisać moją historie z BMW, rok temu kupiłem E30 1.6 M40 89r. jeździłem do tej pory bez zarzutów, ale od jakiegoś czasu padał mi powoli silnik, ciśnienie na tłokach było znikome ;) a jeszcze bocian się zaległ w silniku , kilka dni temu w sumie to już chyba bociana małe się wyległy bo jeździć się nie da heh taki klekot, stwierdziłem ze nie ma sensu przeprowadzać remontu więc postanowiłem kupić nową M40 ale w końcu miałem okazje i kupiłem ETE z 87r "super silniczek" :twisted2: . Pod koniec tego tygodnia biorę się za przekładkę silnika, oczywiście będzie to pełna przekładka, skrzynia, most, wał, elektryka. Mam nadzieje ze mój kumpel mechanik podoła temu zadaniu, ja tylko bede pomocnikiem :lol: . Proszę o jakieś rady, sugestie. Będę opisywał wszystko na bieżąco. Pozdrawiam wszystkich i do usłyszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bedziesz mial zadnego klopotu skoro masz dawce :) i mechanika pod bokiem - na pewno dacie rady. Ogolnie nie ma z tym wiekszej filozofii, zmien tylko amortyzatory przednie i sprezyny na wersje od 6cio garowki no i mozesz zainwestowac w tarcze z tylu. Wsio :)

 

 

Pozdrawiam

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie wiem czy wiesz ale zmieniajac M40 na ETĘ mozesz sie zdziwic. Ten silnik ma duza pojemnosc i duzy moment ale bez przerobek niestety ale do najszybszych nie nalezy.

 

Jak silnik zdrowy (bez LPG) to po przekladce z 1,6 na ETE bedzie to rakieta :mrgreen:

Moment obrotowy w tym silniku robi swoje :D Nie wiem jak 5-tka z tym silnikiem jezdzi, ale 3-ka jest bardzo zwawa (smialo mozna ruszac z dwojki :lol: ). Przy odpowiednim stylu jazdy nie jedno "mocniejsze" auto moze sie zdziwic :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie autko lata ale nie z seryjna glowica. Jezeli glowica kiedys byla zmieniona (nie pamietam na jaka) a w etach bardzo czesto bylo to robione to autko faktycznie ma POWERA. Jednak bez tej zmiany nie bedzie rakieta.

Jezdzilem faktycznie piatka w Ecie i nie bylo rewelacji. Koles ma w e30 i nie ma rewelacji.

Powiem wiecej koles ten sie dziwi ze ma 2.7 a on tak cienko przyspiesza. I silnik w jego aucie nie jest zmeczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba zmieniac glwowicy ze eta byla szybsza niz 325

nie wierz w mity tylko jak potrzebujesz porady wal smialo - podpowiem conieco

slawo@antserwis.pl

gg 1041



PROJEKT SZYBKA ETA STAGE 2

http://img516.imageshack.us/img516/8284/113863664644f590e20953anv7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.