Skocz do zawartości

opinie na temat firmy HART


seba1x

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

A przeczytałeś np. to?

jeszcze jedno dorzucę od siebie bo niektórzy twierdzą że tanie to lipa a drogie jest cacy. podam przykład mojego przypadku. jak wcześniej w innym poście pisałem pracuje przy częściach samochodowych i ostatnio wymieniałem u siebie napinacz paska (tłumik drgań) cena ruville w detalu 239zl (dla mnie130zl) skf 344zl w jednym jak i drugim siedzi nic innego jak "INA" made in slovakia wiec po co przepłacać za ten sam towar.

Czy tylko tytuł tematu i piszesz takie śmieszne historie?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Części firmy HART można zakładać do jakiś fiatów uno , punto , bravo i tym podobnych szpeji.

W BMW to się zwyczajnie rozsypie np. taki łącznik stabilizatora.

Jedyne co warto brać z harta to np. smar miedziowy bo jest za przystępną cenę a wydajność znakomita :P

 

A czym się różni BMW od Fiata Uno na przykład w okolicach dolnej częsci pokrywy zaworów gdzie umieszcza sie np. uszczelkę? Uszczelka tak samo będzie poddawana działaniu oleju i wysokiej temparatury. Chyba że uważasz że olej w BMW ma wyższą prędkość albo temperaturę i uszczelka musi być specjalna, wyjątkowa. Uszczelkę -jaka by nie była- trzeba i tak wymieniac co kilka lat bo temperatura zmieni ją w plastik. Mam u siebie uszczelke Harta za 120 zl a nie za 200 wzwyż. Najsmieszniejsze jest to że te same uszczelki można kupić sobie na aliexpress z Chin wraz z przesyłką do PL za około 75 zl (w detalu). W sklepie płacisz 200 zl (o ile masz duże szczeście jak za tyle kupisz) za uszczelkę ''lepszej'' firmy, a trzepana jest ona w Chinach za 15 dolarów (bo takie są ceny aukcyjne przy produkcji hurtowej zamawiane przez neta dla np. modelu 318i). Producenci bazują na wyrobionej marce i część swojej produkcji mają w Chinach a reszte gdzies indziej zeby nie poszła fama że to chinszczyzna i jest bee.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przeczytałeś np. to?
jeszcze jedno dorzucę od siebie bo niektórzy twierdzą że tanie to lipa a drogie jest cacy. podam przykład mojego przypadku. jak wcześniej w innym poście pisałem pracuje przy częściach samochodowych i ostatnio wymieniałem u siebie napinacz paska (tłumik drgań) cena ruville w detalu 239zl (dla mnie130zl) skf 344zl w jednym jak i drugim siedzi nic innego jak "INA" made in slovakia wiec po co przepłacać za ten sam towar.

Czy tylko tytuł tematu i piszesz takie śmieszne historie?

ta wypowieć nawiązuje do tematu gdyż chodzi mi o to że często tani produkt jest przekreślony ze względu na cenę bo tanie to na pewno lipa a tu podałem przykład że w tańszych firmach jest to samo co w droższych. tak samo z hartem można trafić na cześć która jest w droższych produktach inne opakowanie i cena rośnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile lat "pracujesz w motoryzacji" i w jakim charakterze - bo to nie bez znaczenia, ale po jakimś czasie i przewertowanych w rękach częściach widzisz i możesz porównać wykonanie itd

Jeśli pracujesz w konkurencji harta, to też w jakimś specjalizującym się w jednej firmie tworze, bo topowe hurtownie z oddziałami i filiami nie mają w harcie konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile lat "pracujesz w motoryzacji" i w jakim charakterze - bo to nie bez znaczenia, ale po jakimś czasie i przewertowanych w rękach częściach widzisz i możesz porównać wykonanie itd

Jeśli pracujesz w konkurencji harta, to też w jakimś specjalizującym się w jednej firmie tworze, bo topowe hurtownie z oddziałami i filiami nie mają w harcie konkurencji.

nie mają konkurencji bo? nie mają swoich oddziałów?

a co do mojego tematu nie chodzi mi o opinie ogólną czy hart dobry czy zły jak napisałem na początku jaka firma dla nich robi czesci bo czasem nie warto przepłacać skoro można kupic to samo za mniejsza kasę ja mam swoje produkty na których jestem pewien i nie muszę przepłacać bo to tylko placiszz za pudełko ze znaną marką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, nie w każdym pudełku Skf-a jest łożysko INA, wiele jest takich przykładów.

zgadza sie ale bywa że w pudełku KAGER jest łożysko optimala i za kagera przykładowo tasz 50zl a za to samo łożysko tylko w innym pudełku dasz 150zl takie bywają różnice wiec warto wiedzieć co w czym siedzi.

 

nie chce tu nikogo przekonywać że wszystkie produkty NO NAME są dobre bo tak nie jest chce tylko zaczerpnąć info o tej firmie bądż innej taniej ale z pewnymi częściami w środku jak i również sam parę info wniosłem do tematu i moge jeszcze wiele takich podać,bo warto wiedzieć takie rzeczy i nie wierze w to że wszyscy kupują części z najwyższej pułki.

 

nie lubie opini typu tego nie kupuj bo to z ryżu i rozleci sie po kilku kilometrach bo tak nie jest każda część musi przejść jakieś testy i normy po prostu nie ktore są wykonane z gorszego materiału i nie wytrzymają tyle co inne ale też nie rozleci sie od razu np. handlujemy miedzy innymi towarem firmy RACER jest to typowy chińczyk zanim trafi do klienta jest weryfikowany przez nas czy ma zachowane normy i jest to tanie i ludzie biorą bo jak ma wydać na tarcze ham. 100 za sztukę a tu da 30zl to kupi to mimo że to wytrzyma rok czy dwa ale jest taniej na chwile obecną i potem znow to kupi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, nie w każdym pudełku Skf-a jest łożysko INA, wiele jest takich przykładów.

z drugiej strony po co płacić za jakąś inną firmę skoro ina jest bardzo dobrą firmą robią dobrej jakości części.

przyklad w skf-e można spotkać rolki firmy litens jest to firma ktora dostarcza czesci do vag vw to samo siedzi w pudełkach ruville za połowę ceny.

Edytowane przez seba1x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ty podałeś przykład skf-a, ja skf-a brałem jak lepiej wychodził po zniżkach albo jak w tej samej cenie, no i po sprawdzeniu co jest w pudełku.

I tak trzeba sprawdzać czy nie ma łożysk cx-a gdzieś mimo chodem wsadzonych.

Tak czy siak detalicznie 3/4 klientów a w dużej mierze mechaników brało to co najtańsze, lub jedno wyżej po najtańszym.

Firm jest dużo i jest w czym wybierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części firmy HART można zakładać do jakiś fiatów uno , punto , bravo i tym podobnych szpeji.

W BMW to się zwyczajnie rozsypie np. taki łącznik stabilizatora.

Jedyne co warto brać z harta to np. smar miedziowy bo jest za przystępną cenę a wydajność znakomita :P

 

A czym się różni BMW od Fiata Uno na przykład w okolicach dolnej częsci pokrywy zaworów gdzie umieszcza sie np. uszczelkę? Uszczelka tak samo będzie poddawana działaniu oleju i wysokiej temparatury. Chyba że uważasz że olej w BMW ma wyższą prędkość albo temperaturę i uszczelka musi być specjalna, wyjątkowa. Uszczelkę -jaka by nie była- trzeba i tak wymieniac co kilka lat bo temperatura zmieni ją w plastik. Mam u siebie uszczelke Harta za 120 zl a nie za 200 wzwyż. Najsmieszniejsze jest to że te same uszczelki można kupić sobie na aliexpress z Chin wraz z przesyłką do PL za około 75 zl (w detalu). W sklepie płacisz 200 zl (o ile masz duże szczeście jak za tyle kupisz) za uszczelkę ''lepszej'' firmy, a trzepana jest ona w Chinach za 15 dolarów (bo takie są ceny aukcyjne przy produkcji hurtowej zamawiane przez neta dla np. modelu 318i). Producenci bazują na wyrobionej marce i część swojej produkcji mają w Chinach a reszte gdzies indziej zeby nie poszła fama że to chinszczyzna i jest bee.

Wolę wydać te 20 czy 40 złotych więcej na rumuńskiego SIDEM'a niż brać HARTowski wahacz który nie trzyma nawet wymiaru otworów .

Czyli mówisz że nie ma różnicy między zakupieniem LEMFORDERA a HARTA (Mam nadzieję że do tego kolega dążył )bo i tak i tak wszystko robią małe chińczyki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części firmy HART można zakładać do jakiś fiatów uno , punto , bravo i tym podobnych szpeji.

W BMW to się zwyczajnie rozsypie np. taki łącznik stabilizatora.

Jedyne co warto brać z harta to np. smar miedziowy bo jest za przystępną cenę a wydajność znakomita :P

 

A czym się różni BMW od Fiata Uno na przykład w okolicach dolnej częsci pokrywy zaworów gdzie umieszcza sie np. uszczelkę? Uszczelka tak samo będzie poddawana działaniu oleju i wysokiej temparatury. Chyba że uważasz że olej w BMW ma wyższą prędkość albo temperaturę i uszczelka musi być specjalna, wyjątkowa. Uszczelkę -jaka by nie była- trzeba i tak wymieniac co kilka lat bo temperatura zmieni ją w plastik. Mam u siebie uszczelke Harta za 120 zl a nie za 200 wzwyż. Najsmieszniejsze jest to że te same uszczelki można kupić sobie na aliexpress z Chin wraz z przesyłką do PL za około 75 zl (w detalu). W sklepie płacisz 200 zl (o ile masz duże szczeście jak za tyle kupisz) za uszczelkę ''lepszej'' firmy, a trzepana jest ona w Chinach za 15 dolarów (bo takie są ceny aukcyjne przy produkcji hurtowej zamawiane przez neta dla np. modelu 318i). Producenci bazują na wyrobionej marce i część swojej produkcji mają w Chinach a reszte gdzies indziej zeby nie poszła fama że to chinszczyzna i jest bee.

Wolę wydać te 20 czy 40 złotych więcej na rumuńskiego SIDEM'a niż brać HARTowski wahacz który nie trzyma nawet wymiaru otworów .

Czyli mówisz że nie ma różnicy między zakupieniem LEMFORDERA a HARTA (Mam nadzieję że do tego kolega dążył )bo i tak i tak wszystko robią małe chińczyki ?

myslę ze żle to porównujesz jest tak że czasem można oszczędzić i kupić coś tańszego a czasem trzeba wydać parę złoty wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amorki w fordzie 4 dni wytrzymaly

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

może zbieg okoliczności a może nie, brat do astry kupił nowe amorki Bilstein i miały wadę pukały na dziurach musiał je reklamować jak sie okazało cała partia była wadliwa po czym założył delphi i jeżdzi 4 lata. Tak że to zależy jak trafisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupuje lemforder , sachs , mann etc. robie dla siebie wiadomo drogo ale dobrze

Jeśli masz auto na całe życie to warto wkładać części wysokiej klasy i drogie ja mam auto za zwyczaj do dwóch lat i zmieniam bo mi się nudzi więc nie pakuje w nie kasy choć puki jeżdżę autem to dbam o nie ale nie inwestuję w drogie czesci bo kto mi potem za to zwróci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wazne czy rok czy 10lat patrzeac z tej strony wszystko jest tanie, a pozniej kupujesz auto na "chinczykach" i ladujesz kupe kasy zeby dojsc do porzadku- nie ma co sie oszukiwac bmw kosztuje 10tys ale czesci sa w tej samej cenie jak kosztowalo 150tys. Mozna lac rope z kombajna albo orlenu i tez jedzie najwyzej ktos zalozy temat " zgasl podczas jazdy- nie odpala- oleje tez sa wszystkie olejami najwyzej turbine szlak trafi , po co przeplacac skoro sa w markietach po 80zl za banke- filtry to samo, nawet wycieraczki- kupuje po 100zl za sztuke dziala dobrze rok albo dluzej- taniutkie kilka dni, pomijam skrzypienie itp. Eksploatacja auta jest zajeb...cie droga i tyle. Przytocze przyklad kumplowi polecilem lemfordera do audi zawieszenie , jezdzi 2 lata i jest ok wczesniej zakladal

tansze ale co pol roku. Raz zamontowalem jakies gow.no do malego forda co robi tygodniowo 50km i co i [BAD] wiec pierwszy i ostatni. A nie zakladalem oryginalow tylko dlatego ze koszt 4 oryg amorkow przewyzszal o wiele wartsc auta.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gadasz ...

Ja puki co do tego pojazdu od początku, a mam 4 lata wsadzam knechta, zawias lemforder z wyłączeniem tulei wahacza które zakładam meyla bo są sztywniejsze.

Przyjdzie co do czego to rozpatrzę sachsa, albo rzucę się na wyższy model bilsteina w zestawie twardszy niż mPak i sport dost które mam - oby nie.

 

Jak piszesz, użytkowniku od harta - będziesz miał cls-a czy co tam sobie marzysz to też będziesz g.ówno wkłądał bo takie masz podejście a ja kupując samochód nie kalkuluję, kiedy go sprzedam i czy dołożę 20% więcej bo nie daj bóg nie warto.

I kupić tu samochód od Polaka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przytocze przyklad kumplowi polecilem lemfordera do audi zawieszenie , jezdzi 2 lata i jest ok wczesniej zakladal

tansze ale co pol roku.

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

no właśnie przykład kolegi passata kupisz za 6tyś a zawias lemfordera 3/4 ceny auta, nie wiem co kolega zakładał lub jak/gdzie on jeździ ale jak swojego czasu kładliśmy z kumplem ludzią zawiasy po 600zl zestaw i spokojnie wytrzymywały po dwa lata. Ja nie mówię że zakładam najtańszy szajs ale jeśli wiem że mogę kupić towar taniej tylko dlatego że jest spakowany w inne pudełko mi to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gadasz ...

Ja puki co do tego pojazdu od początku, a mam 4 lata wsadzam knechta, zawias lemforder z wyłączeniem tulei wahacza które zakładam meyla bo są sztywniejsze.

Przyjdzie co do czego to rozpatrzę sachsa, albo rzucę się na wyższy model bilsteina w zestawie twardszy niż mPak i sport dost które mam - oby nie.

 

Jak piszesz, użytkowniku od harta - będziesz miał cls-a czy co tam sobie marzysz to też będziesz g.ówno wkłądał bo takie masz podejście a ja kupując samochód nie kalkuluję, kiedy go sprzedam i czy dołożę 20% więcej bo nie daj bóg nie warto.

I kupić tu samochód od Polaka ...

kto powiedział że kładę gó-no po prostu mam głowę na karku i siedzę w temacie części i wiem mniej więcej kto gdzie pcha jakie części i wiem też że czasem nie warto przepłacać.

ps. z harta założyłem kiedyś szczeki ham. jeździłem rok dalej nie wiem bo sprzedałem auto. i tu nie chodzi żę chce zachwalić tę markę bo tak nie jest zakladając temat chciałem poznać wasze opinie teraz już je znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasne a ja mimo przepracowanych lat i sprzedanych części po prostu lubię przepłacać ... oczywiście.

No masz rację.

spoko każdy robi jak uważa tylko żeby tak każdy dbał o auto i kupował czesci drogie tak jak tu piszą to by te auta w Polsce były idealne a tak nie ma. chętnie bym kopił od ciebie auto za pewne na takich częściach to dwa lata akurat by mi posłużyło :D Ty uawżasz że trzeba kupić drogie bo dobre ja uważam że kupię średniej klasy i też pojeżdżę proste.

gdy by tak wszyscy jeszcze dbali o auta na zlotach było by miło a z tego co widzę co sie dzieje na zlotach w Toruniu :cry: potem na alledrogo "w bardzo dobrym stanie nie katowana"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.