Skocz do zawartości

e39 3.0d m57 błąd 2550 rail pressure test przelotowy wtryskó


didoxxx8

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich po podpięciu auta pod inpe wyskoczył błąd 2550 rail pressure control at start

auto pali ciężko ale odpala po przekroczeniu 4tys obrotów wyskakuje błąd na pulpicie i gaśnie, po zatrzymaniu auto odpala ale trzeba trochę pokręcić...

jak myślicie co może powodować ten błąd? ciśnienie pompki progowej 3.7 bara zawsze tak było a więc jest okey...

jak myślicie może być to spowodowane zawieszaniem się czujnika na listwie CR ?

może miał już ktoś taki problem?...z góry dzięki za udzielanie się w temacie :)

Edytowane przez didoxxx8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie pompki progowej 3.7 bara zawsze tak było a więc jest okey...

Nie, nie jest ok. Powinno być w okolicach 4 bar. Jak masz 3,7 bara to albo progówkę masz już słabawą albo zaworek zwrotny za filtrem paliwa Ci już puszcza za szybko. Co do czujnika na listwie CR to być może kostka nie kontaktuje lub masz przetarty któryś kabelek w niej (dość częsty przypadek) ewentualnie masz zasyfiony ten czujnik w listwie (też dość częsty przypadek) - trzeba go wykręcić, przepłukać, przedmuchać.

Możesz też mieć walnięty czujnik na samej pompie CR. Wtedy albo próba przeczyszczenia go albo wymiana.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego masz ewidentny problem z wtryskami, któryś leje i dlatego niemożna utrzymać ciśnienia na szynie CR. Pompka progowa daje ile może ale jak wtrysk leje to ciśnienie w układzie spada.

Zrób test przelewowy wtrysków, któryś wtrysk masz do wymiany lub regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też biorę pod uwagę wtryski ale wydaje mi się to mało prawdo podobne...

dzisiaj rano auto odpaliłem normalnie kilka razy i nie wyskoczył błąd na inpie...

po kilku próbach znów błąd na inpie dodam że muszę kręcić jakieś 3 sek i auto normalnie odpali i jeździ moc ok kopcenia zero wydaje mi się że jak by wtryski lały to by kopcił...

tylko jak przekroczę te 4,5 tys obrotów i robię redukcję to wywala błąd i auto gaśnie jutro wymiana końcówki na listwie zobaczymy czy pomoże...

co do testu to nie wiem czy warto bo raz robiłem test i okazał się walnięty wtrysk ten co nie lał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje - wydaje Ci się.

Skoro wiesz lepiej co jest to po co zadajesz pytanie na forum ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie masz nowego auta więc radze ci abyś zrobił test przelewowy i wymienił te które nie działają dobrze na inne używane z dobrego źródła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam test przelotowy zrobiony żaden wtrysk nie laje na wszystkich wtryskach równe pomiary...

to zostaje chyba tylko czujnik na pompie paliwa???

próbowałem zdjąć wtyczkę od czujnika nie dało się jak by była zapieczona jutro spróbuję go wymontować i zobaczymy co w nim siedzi...

próbował już ktoś wymienić ten czujnik jest coś co warto wiedzieć przy wymianie czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ta wtyczka Ci tak upierdliwie siedzie na czujniku to może być zapieczona. Zacząłbym od najprostszej sprawy - zdjęcie kostki, wyczyszczenie jej jak i styków w czujniku i ponowne złożenie wszystkiego do kupy.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.