Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem a mianowicie zaobserwowałem że odcinka pojawia się u mnie od 4500 obr ;/. Sprawdzałem na 2 sterownikach ( oryginalny chip i chip bagora) i odcinka jest w tym samym miejscu. W czym może być problem?

 

Dodam że podczas diagnozy pod kompem pokazało bład czujnika spalania stukowego czy aby to może być przyczyną?

 

Silnik m42 93r

Pozdrawiam

 

 

 

Popraw tytuł tematu na zgodny z regulaminem.

viewtopic.php?f=68&t=120678

W przeciwnym razie zamknę.

Edytowane przez tom_ek1993
Opublikowano
A wiesz moze jak mogę sprawdzić wydajność i cisnienie pompy? Paliwo tankuje na stacji Lotos. Co do czujników to wczesniejszy własciciel urwał jeden "niechcący " I mam jeden sprawny a drugiego brak. Kupiłem 2 sztuki w nast tyhodniu wymienię i skasuje bład... Wydaje mi sie jednak ze to nie to... Bo czujnik był urqany wczesniej a odcinka była wyzej... Dziś zrobiłem tak... Odpalilem auto i odlaczylem przeplywomierz silnik zgasł... A podobno powinien przejsc w tryb awaryjny i pracowac dalej...nie mam pojęcia co jest grane...
Opublikowano
Nie wiem jak w is ale w 1.6/1.8 kończący się wałek rozrządu objawia się niższą odcinką, albo może czujnik położenia wałka to powoduje? Pompę paliwa sprawdzasz manometrem, na listwie wtryskowej powinno być wyjście pod niego a jak nie to bezpośrednio na zdjęty z listwy przewód paliwowy, podjedź do obojętnie jakiego mechanika to Ci to sprawdzi ale co ma pompa do odcinki, pompa objawia się nierówną praca silnika nie wkręca się na obroty i gaśnie a nie przesuwa odcinki przecież...
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Opublikowano

Wałek rozrządu jest ok silnik był u mechanika wymiana olejów uszczelek itp i co do wałka powiedział że jest okej. Więc najlepiej będzie jak zajme się tym czujnikiem

Dzieki na dniach sprawdzę ;)

Opublikowano

Cześć

 

Przyczyny niskiej mocy silnika i nie wchodzenia na obroty:

niskie ciśnienie paliwa, słaba wydajność pompy paliwa, prze pływka - niski przepływ, sygnały z czujników

nie dochodzą do DME, DME pracuje w trybie awaryjnym lub jest uszkodzony.

Wszystkie czujniki w silniku są powiązane ze sobą, przyczyną może być nawet nieszczelność "lewe powietrze"

za prze pływką. Pozostaje sprawdzanie multimetrem czujników lub szybciej diagnozować komputerowo,

lub przez kontrolkę check engine sprawdzić co nawala. W M43 brak możliwości diagnozy przez kontrolkę check engine

 

Pozdrawiam

mlynekas85

Opublikowano

w poniedziałek jadę sprawdzić pod kompa czujniki stukowe wymienione ( jeden urwany a drugi ledwo się trzymał i był popękany ) po wymianie żadnej różnicy... może trzeba skasować błąd.. okaże się w poniedziałek. Co do DMĘ to trochę mnie to niepokoi ponieważ tak: Dme oryginalne miało chipa wlutowanego w płytę oddałem do lutowania gość zjechał sprawę ... kupiłem używkę dme z tymi samymi nr na puszcze oraz ten sam numer na chipie. Przełożyłem chip od Bagora ( w tym dme była już podstawka) i obroty 4500 założyłem chip ten co był oryginalnie myśląc że coś z chipem jest nie tak a tu obroty 4500... nie mogę sobie przypomnieć jak było z odcinka przed całymi przekładaniami kompa... ponieważ jadąc do pracy pokonuję krótki odcinek więc nigdy nie pałuje silnika do odciny to też nie zwróciłem uwagi...a na dalsze trasy jeszcze się nie wybierałem próbuję jak na razie doprowadzić auto do sensownego stanu po wcześniejszym właścicielu ;D

Mam nadzieję że w poniedziałek wszystko się wyjaśni jc dam znać

Dzięki ;)

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.