Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

http://s28.postimg.org/dyfcpptfd/DSC_1179.jpg

http://s28.postimg.org/4f5nw95x5/DSC_1181.jpg

 

Nawinąłem przez urlop jakieś 3,5 tysiąca kilometrów. Średnie spalanie około 8,3 litra na 100 km. Tryb jazdy absolutnie mieszany, raz emerycki a raz po czerwonym :) Czasem równo 100ką a czasem ponad 200. Przy tym silniczku brakuje nieco kopa, chociaż nie można powiedzieć, że auto nie jest zrywne. Zdecydowanie brakuje w nim akurat szóstego biegu w trasie. Twardo i skoczno, że czasem można fiknąć poza auto :) W górskich serpentynach dopiero wychodzą pazury z tej bryki. To nie jest napęd na cztery łapy który myśli i jedzie za ciebie. Deszcz... 2 razy już prawie bokiem poleciałem, dosłownie jak na lodowisku, człowiek pierdnie i przyczepność zrywa. Problemów technicznych żadnych. Oleju coś tam wziął od wymiany generalnie dolałem mu pół litra mniej więcej na 5 tysięcy przejechanych, może ciut więcej. Z lekką górką auto bierze mniej więcej litr oleju na jakieś 8 tysięcy. Nie raz mi się zdarzyło lecieć lewym pasem 180 - 200 a ludziska mi zjeżdżają... Lexusami, BMW 5/7, wielkimi Mercami i naprawdę mocnymi furami, a tutaj już klops pedał w dechę i bida :D Nie mniej jednak jak to auto się pojawia komuś w lusterku to budzi respekt :) Zaczęły mi migać jakiś czas temu na żółto informacja na desce o końcówce hamulców. Dzisiaj lampka zapaliła się już na czerwono i nie znika po restarcie zapłonu. Z krótkiej perspektywy silnik 2.2 to miły kompromis pomiędzy oszczędnością i dynamiką. No i mata siedzenia pasażera jest walnięta, głupieje kontrolka poduszki, albo nie zapięty pas, albo oba na raz :) także będę musiał spruć fotel i zrobić podmiankę. Ludziska mówią, że to kwestia najczęściej naciśnięcia na siedzenie kolanem i ponoć typowa przypadłość dla BMW.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Szanowne Pany, przymierzam się do swapa ale bezinwazyjnego w nadwozie, żeby wstawić tam tradycyjnie m50b25 i porządnie to uturbić. Znajomy zrobił coś takiego w starej e30 ze sprężarką od iveco wtryskami od saaba i wydmuchał tam ponad 500 KM :D Jak się tym przejechałem to się rozchorowałem i też chcę tak mieć :D W projekt chcę wrzucić około 10k natomiast, chcę zrobić tak, żeby bez kłopotu dało się wrócić do fabrycznych ustawień. Macie jakieś doświadczenia w przypadku swapa w z4?
  • 4 lata później...
Opublikowano
No troszkę lat minęło a furka dalej bez dzwona i służy grzecznie w słoneczne dni. Nakręcone na szpuli jakieś 160 tysi. Późną jesień, zimę i początki wiosny od lat spędza w garażu nieruszana. Porobione wszystko na bieżąco natomiast pompa dachu się skończyła i na ten element opuszczę od ewentualnej propozycji która będzie dla mnie ok. Chciałem zapytać czy ktoś nie ma ochoty na ładną niebitą i niegrzebaną sztukę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.