Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, jakie powinno być to ciśnienie na progówce, żeby uznać, że nic nie trzeba kombinować?

 

Moja daje 3.6 - 3.8 na jałowym i ok. 3.1 pod obciążeniem. Postanowiłem się pobawić, zacisnąłem wężyk za zaworkiem i na jałowym mam 4.25, pod butem 4.05.Nie zauważyłem, żeby samochód jakoś wyraźnie lepiej szedł, chociaż trochę szybciej się wkręca.

 

Pytanie brzmi, wymieniać ten zaworek, czy dać sobie spokój przy takich wartościach?

 

I drugie pytanie, czy ciśnienie wstępne może mieć wpływ na takie elementy, jak np. korekcje na wtryskach? Sprawdzałem przed zaciśnięciem, trzy wtryski miały pomiędzy + 1.5 a 1.8, natomiast po zaciśnięciu wszystkie były poniżej 1. Silnik raczej miał podobną temperaturę, mało pracował między jednym a drugim sprawdzaniem.

 

Poza tym miałem powracający błąd 2550 Rail pressure control at start, a odkąd zacisnąłem wężyk na razie nie powrócił. Nie chce mi się wierzyć, żeby to wszystko była tylko wina progówki, szczególnie że jej wyniki i tak były chyba niezłe.

Opublikowano

próbowałem ze zwykłym ale to nie ma sensu bo zwykłe zamontowane tak jak powinien być czyli zgodnie z przepływem paliwa nie trzymają wcale a jak założysz odwrotnie to tak jak byś zaślepił całkiem powrót ,

nadal twierdzę że najlepsza opcja to rozebranie starego wyczyszczenie i podłożenie podkładki ze zwykłej śrubki , żeby to zrobić potrzebne będzie :

coś do odgięcia blaszki , mała podkładka , super glue ,imadło i klej dwuskładnikowy ja używałem plastic weld bo z zaginaniem blaszki nie chciało mi się bawić mam tak zregenerowane dwa regulatory jeden ponad rok siedzi w aucie drugi leży na zapasie

Opublikowano

No bo t jest ogranicznik ciśnienia, a nie zaworek zwrotny.

Jak ktoś chce dłużej trzymać samochód to warto kupić nowy w ASO. Ja np. kupiłem w sklepie na Litwie. Swego czasu sprzedawali do wersji angielskiej za połowę ceny.

  • 1 rok później...
Opublikowano
temat jest znany odnosnie zaworka zwrotnego

i nikt nie pisze bo mało kto jest zainteresowany 'druciarstwem'

odkopuję żeby powiadomić ,że moje druciarstwo nadal ma się nieżle zaworek trzyma ciśnienie nic nie cieknie .

Opublikowano
u mnie było 2.5 cisnienie, auto nie wchodziło w obroty, wymieniłem progówkę i 4.05 cisnienie się trzyma :twisted: podziwiam, że Twój zregenerowany ogranicznik działa po dziś dzień, ale mimo to wolałbym wywalić 400 i kupić nówkę :wink: jednak to jest zużyta część, a niech padnie gdzieś daleko od domu i jest problem :mrgreen:
Opublikowano

pomyśl, że 98% ludzi tego nie wymienia i działa. Raczej paść nie padnie chyba, że się zapiecze.

Ja też parę lat temu regenerowałem, rozciągając sprężynkę, ale zaraz i tak kupiłem nowy :)

Opublikowano
wiem,wiem , ale mimo to po prostu dla spokoju kupiłbym nowy, aczkolwiek może nie trzymać ciśnienia na tyle,że nie odpali auto i się dalej nie pojedzie chyba :P
Opublikowano
u mnie było 2.5 cisnienie, auto nie wchodziło w obroty, wymieniłem progówkę i 4.05 cisnienie się trzyma :twisted: podziwiam, że Twój zregenerowany ogranicznik działa po dziś dzień, ale mimo to wolałbym wywalić 400 i kupić nówkę :wink: jednak to jest zużyta część, a niech padnie gdzieś daleko od domu i jest problem :mrgreen:

tam naprawdę nie ma co się zepsuć poza tym ,że sprężynka może z wiekiem znowu stracić sprężystość , po za tym mam jeszcze jeden taki zaworek po przeróbce na zapasie https://goo.gl/photos/p4RF5LyMe51o4ri19

kiedyś po tygodniu rozwaliło mi nowy zawór dv rozkleił się w audi 1.8t ot wada fabryczna słabo zgrzany kupiony z netu nawet mi się nie chciało odsyłać złożyłem do kupy skleiłem wsadziłem w auto nadal jeżdzi , klapki z kolektora ludzie wywalają i nikt nie twierdzi że to druciarstwo .

Opublikowano
zastanawiam mnie dlaczego takie drogie jest to ustrojstwo, nie wiem chyba dlatego, że jest w komplecie z wężykami w sprzedaży :) generalnie jak patrze to ciężko zdjąć tego grzyba metalowego z tego ogranicznika? trzeba odginac
Opublikowano

Rant pierścienia podważasz płaskim śrubokrętem na około i tylko ten pierścień trzyma dwie połówki w kupie ja go wywaliłem z miejsca wkładasz podkładkę pod sprężynkę składasz do kupy ściskając w imadle polewasz brzegi kropelką czekasz aż zastygnie wyjmujesz z imadła oklejasz klejem ja użyłem dwu składnikowego o nazwie plastic weld , poxipol też się sprawdzi .

Swoja drogą jak te zaworki leżą na półce w magazynie ileś tam lat to sprężynka w nich też pewnie już klękła trochę .

Opublikowano
można spróbować kiedyś to "zregenerować" :) zobaczymy, nieużywane leżące na magazynie raczej nie powinny się chyba rozciągać, czy psuć, gdyż zwyczajnie nie są poddane ciśnieniom
Opublikowano
Każda sprężynka w każdym zaworku ma tak zwane napięcie wstępne więc nawet jak leży taki zaworek na półce to sprężyna w nim ciągle wykonuje pracę .
Opublikowano
Niby tak, ale sam widzisz, że bardzo rzadko ktokolwiek pisze o problemie z tym ogranicznikiem, więc jeśli bardzo rzadko się zużywa zamontowane w aucie,pełniąc swoją funkcję, to leżąc w magazynie zapewne tak szybko nie straci swoich właściwości... dobra bo gadamy o głupocie :D faktem jest, że jest drogi jak cholera !! kawałek sprężyny, a tak naprawdę płaci się za te przewody paliwowe
Opublikowano
nie rozumiem co jest takiego cudownego w tych przewodach ja mam wymienione na zwykłe paliwowe ze sklepu cięte na metry bo nie szło starego uszczelnić na wejściu do pompy cr
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.