Skocz do zawartości

[e36 316] przestał działać pilot centralnego zamka


thomus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dziś gdy chciałem zamknąć auto jak to zawsze bywało po powrocie z trasy do domu :) z pilota okazało się, że nic się nie dzieje... Pomyślałem, że bateria padła w pilocie (kluczyk oryginalny z 3 przyciskami: otwieranie, zamykanie i włączenie oświetlenia wewnętrznego) bo 10 min wcześniej działał bez problemów. Niestety okazało się, że dioda na pilocie się zapala więc baterie dobre. Poszedłem do domu po drugiego pilota (taki sam jak pierwszy tzn. z 3 przyciskami) ale też nie zamknął drzwi, natomiast z kluczyka auto otwiera się i zamyka bez problemów. Take cyrki dzieją się w mojej 316 touring 98rok. Miał może ktoś z Was coś podobnego?? i udało się to naprawić...

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny problem, w pierwszym momencie myślałem że jakieś drzwi są nie zamknięte ale były, z pilota nie mogłem zamknąć a kluczykiem normalnie w końcu wsiadłem odpaliłem i zgasiłem nacisnąłem przycisk i się zamknęła nie wiem do dzisiaj jaka była przyczyna musisz popróbować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem opis jak zaprogramować kluczyk od centralnego, np. po wymianie baterii więc pomyślałem spróbuję (mimo, że u mnie bateria była ok). Wsiadłem do auta, nacisnąłem przycisk otwierania i trzymałem wciśnięty, wsadziłem do stacyjki i przekręciłem zapłon. Policzyłem do trzech i wyjąłem kluczyk. Następnie nacisnąłem 3 razy przycisk zamykania mając cały czas wciśnięty przycisk otwierania i... nic :( a opisane było, że drzwi powinny się zamknąć a następnie otworzyć :mad2: Siedząc tak w aucie po chwili dodałem zaklęcie qr.. mać i nacisnąłem przycisk zamykania... no i drzwi się zamknęły :shock: Także w takich przypadkach trzeba kombinować i używać zaklęć :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takich przypadkach warto zdjąć boczek i zobaczyć jakość kabli przy wkładce zamka.Pisiadamy juz leciwe auta i stan przewodów warto sprawdzic bo sa tam nswet trzy wtyczki od podgrzewania wkładki oraz od krańcówki i trzecia nie pamietam w tej chwili od czego ale istotą rzeczy jest fakt,że owe przewody tuż przy wtyczkach stają się kruche i podczas zamykania/otwierania drzwi z biegiem czasu potrafią się urwać(mialem podobny problem)czego efektem czasem są cyrki z szybami czy centralnym.

Tak na marginesie wspominałem kiedyś,że pracowałem przy rozbiórkach bmw i czasami się takie sytuacje zdażały

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.