Skocz do zawartości

thomus

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 1.6 M43 touring

Osiągnięcia thomus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Znalazłem opis jak zaprogramować kluczyk od centralnego, np. po wymianie baterii więc pomyślałem spróbuję (mimo, że u mnie bateria była ok). Wsiadłem do auta, nacisnąłem przycisk otwierania i trzymałem wciśnięty, wsadziłem do stacyjki i przekręciłem zapłon. Policzyłem do trzech i wyjąłem kluczyk. Następnie nacisnąłem 3 razy przycisk zamykania mając cały czas wciśnięty przycisk otwierania i... nic :( a opisane było, że drzwi powinny się zamknąć a następnie otworzyć :mad2: Siedząc tak w aucie po chwili dodałem zaklęcie qr.. mać i nacisnąłem przycisk zamykania... no i drzwi się zamknęły :shock: Także w takich przypadkach trzeba kombinować i używać zaklęć :mrgreen:
  2. Witam, dziś gdy chciałem zamknąć auto jak to zawsze bywało po powrocie z trasy do domu :) z pilota okazało się, że nic się nie dzieje... Pomyślałem, że bateria padła w pilocie (kluczyk oryginalny z 3 przyciskami: otwieranie, zamykanie i włączenie oświetlenia wewnętrznego) bo 10 min wcześniej działał bez problemów. Niestety okazało się, że dioda na pilocie się zapala więc baterie dobre. Poszedłem do domu po drugiego pilota (taki sam jak pierwszy tzn. z 3 przyciskami) ale też nie zamknął drzwi, natomiast z kluczyka auto otwiera się i zamyka bez problemów. Take cyrki dzieją się w mojej 316 touring 98rok. Miał może ktoś z Was coś podobnego?? i udało się to naprawić... pozdrawiam
  3. Dzięki za odp. ale tak przypuszczałem, ze najlepsze rozwiązanie to wymiana na zaciski od 2.0. Możecie mi powiedzieć dokładnie jakich mam części szukać żeby to wszystko zatrybiło... Na pewno zaciski i jarzma czy coś jeszcze?? Pomijam tarcze i klocki bo to jest oczywiste.
  4. Witam, troszkę szperałem na ten temat na forum i w necie i doczytałem się, ze ten typ tak ma bo ma niewentylowane tarcze... Ale coś mi tu nie pasuje bo kupiłem auto z krzywymi tarczami więc wymieniłem je na firmy Zimmermann + klocki tej samej firmy. Było super ale po około 8tyś km zaczęło trząść kierownicą podczas hamowania i po około 14 tyś km musiałem znowu zmienić tarcze bo już nie dało się jeździć. Teraz wymieniłem na jakieś TRW i znowu było ok ale tylko do jakiś 4 tyś km :( Aktualnie mam na nich przejechane około 10tyś i już nie da się jeździć. Co może być przyczyną?? Dodam, że w zawiasie nie ma luzów i staram się dużo hamować silnikiem oszczędzając hamulce. Pozdrawiam i pomocy bo autko spisuje się supper ale wymiana tarcz co 6 - 12 miechów to przesada :(
  5. dzięki, tak też i zrobię :lol:
  6. No dobrze, więc jaki proponujecie rozmiar opon zimowych do mojej 316i. Przypominam, że felgi mam 6.5JX15
  7. Według Briefu do mojego modelu opony na lato to 205/60R15 na felgach 6.5JX15 a zima to 185/65R15 na felgach 6JX15. Pomijając kwestię rozmiaru felgi (bo wyjaśniłeś mi, że na 6.5 i 6 cali wchodzi 185) zawsze mi mówiono, że na zimę im węższe opony tym lepsze...
  8. No tak masz racje ale ja mam stalówki na zimę w rozmiarze 6 1/2JX15 a według briefu na taką felgę dedykowane są opony 205/60R15. Według mnie moje e36 316i w zimę na oponach 205/60R15 to porażka...
  9. a może ktoś mi odpowie jaki zamiennik jest lepszy do rozmiaru 185/65R15 1. 195/60R15 2. 195/65R15 :?:
  10. ups, czy można prosić o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu??
  11. Witam, mam felgi stalowe w rozmiarze 6 1/2JX15 i chciałbym się dowiedzieć jaki rozmiar zimówek jest do nich optymalny :?: Znalazłem, że na felgę 6JX15 najlepiej założyć 185/65 R15, a nic nie mogę znaleźć o 6 1/2JX15...
  12. thomus

    316i - chwilowe spadki mocy

    Ja jeżdżę 316i M43 od 3 miesięcy i u mnie jest podobnie ale tylko wtedy, gdy mam włączoną klime. Podejrzewam, że te "spadki mocy" pojawiają się, gdy kompresor od klimy się załącza... no i u mnie trwa to nawet nie pół sekundy, jest to normalnie ułamek (mogę powiedzieć, że nieodczuwalne i nie przeszkadza w użytkowaniu tego auta). Myślę, że jest to związane z tym, ze motor 1.6 nie jest demonem mocy :D
  13. ja odpływy w podszybiu miałem sprawdzane i są drożne, ale sprawdzę też tunel
  14. w takim razie sprawdzę jeszcze raz szyber... a może ktoś ma jeszcze jakieś propozycje, bo skoro e36 cierpi na nieszczelność :shock: to może ktoś się tego pozbył :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.