Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam 316 m40 chcialbym zwiększy moc ,wiem że najlepszym rozwiązaniem byla by wymiana silnika na jakis 2 lub 2.5 litrowy jednak nie stac mnie na taki wydatek a obecny byl po kapitalce jak kupilem moja bawarke i chodzi cacy tylko wrazenien nie oferuje

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

Opublikowano
wiem że najlepszym rozwiązaniem byla by wymiana silnika na jakis 2 lub 2.5 litrowy

 

Najlepszym i najtańszym rozwiązaniem jest wymiana samochodu na np. 328. Wymiana silnika to jakaś pomyłka.

Turbina też nie jest dobrym pomysłem. Koszty będą spore a wynik końcowy pewnie gorszy niż standardowej 320.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Patroszysz samochód w kabinie do gołej blachy i już masz parę koni więcej, i są to konie w pełni darmowe. Są też co prawda pewne wady takiego rozwiązania ale...
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano

Widze twoi informatorzy z forum maja duze poczucie humoru. Nie widze panowie tutaj nic smiesznego a wy nabijacie sie z chlopaka ktory chce poprostu miec wieksza radosc z jazdy. Nie koniecznie wszystkich stac na samochody o takiej pojemnosci jak wy myslicie.

Wracajac do twojej sugesti. Widze i domyslam sie ze bardzo sie przywiazales do swojego auta i nie chcesz go wymienic. Dlatego polecam kilka malych przerobek w ukladzie dolotowym i wylotowym. Przerobic wydech , przerobic doplyw powietrza pzrzerobic wtryski , mozna troche powymieniac czesci w glowicy , moze ewentualna wymiana aparatu zaplonowego. Pamietaj jednak ze to sa wszystko koszta , a efekt koncowy moze i odczujesz w mocy lecz oameitaj ze i kieszen bedziesz mial lzejsza. Wydasz i na przerobki a po przerobkach wieksze spalanie i na benzynke pojdzie wiecej. Dodatkowo pamietaj tez ze producenci tych silnikow skoro zakladali ze wyciagniecie z tego silnika pewnej okreslonej mocy bedzie najzdrowsze dla motoru to nie warto sie z nimi klocic. Silnik poprostu zacznie ci sie sypac. Nie mzoesz wymagac za duzo od takeigo silnika. Zamiast wydawac na silnik kup sobie ladne felgi z ladnymi kapciami do tego dobry sprzet grajacy i radosc bedzie rownie duza. A jezeli tak bardzo chcesz sie scigac ze swiatel to poprostu kup inne auto.

Pozdrawiam

. . . zero kierunkowy , jestem kajtek . . .
Opublikowano
wlasnie oto chodzi ze wymiana autka byla by dla mnie ciezkim przezyciem , poswiecilem nad nim sporo czasu i pieniedzy , jak piszesz wymienilem felgi na alusy i zamątowalem sprzecicik audio , przyciemnilem szyby itp .Silnik chodzi jak zegarek wiec jesli ma sie z czasem sypacz powodu tych paru konikow to ja dziekuje

Narazie E30 316 ,ale i tak wszystko wyprzedzam !!!

-------NEXT-------> E36 325

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aaaaaale, nikt się nie nabija. Jeżeli kolega NIE bierze pod uwagę zmiany samochodu, ani swapu silnika (co, jak już wielokrotnie udowodniliśmy, jest nieopłacalne, a robione już tylko w celach hobbystycznych), to można zaproponować dwie wersje "upgrade'ów":

 

1. wieś tjunink:

- spojler typu płetwa walenia na stalowych kątownikach,

- nalepka PIONIER na tylnej szybie,

- ciemne szyby,

- "wlot powietrza" na masce typu "kosiarka spalinowa",

- komplet "ożarówkowania" typu "Zenon",

- obcięcie sprężyn zawieszenia o minimum 7 zwojów na sztuce,

- w celach poprawy aerodynamiki - wyrżnięcie klamek i znaczków BMW,

- maść na bóle reumatyczne "zimnego łokcia".

 

2. ZMIANY PROFESJONALNE:

- wymiana układu korbowego (kute tłoki, korbowody),

- modyfikacje głowicy (wałki, metalowa uszczelka, planowanie),

- dokładka turbosprężarki,

- dokładka układu Nitro,

- na koniec zmian w silniku - modyfikacja elektroniki sterującej,

- zmiana układu hamulcowego (trzeba to jakoś potem zatrzymać),

- zmiana zawieszenia (utwardzenie, NIE obniżenie),

- zmiana układu napędowego (skrzynia biegów, dyfer, przeguby).

 

Podlicz koszta wersji "2" (pierwszą podałem TYLKO w celach prześmiewczych), a dowiesz się, że nie stać Cię na to (mnie z resztą również). JEDYNĄ sensowną alternatywą jest zamiana auta na 328 lub którąś ze starszych "M".

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.