Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Ostatnio chciałem trochę ogarnąć auto pod maską, plastiki, osłony itp i co mnie zaniepokoiło to waz powietrza wychodzacy z intercoolera a dokladniej jego ostatnia gumowa czesc łącząca sie z egr. Nie cieknie po nim olej ale jego dotkniecie palcem powoduje mocne zabrudzenie dłoni w oleju (palec wyglada tak jak w momencie pobrania odcisków palców, cały czarny). Tak jakby ten wąż był cały nasączony olejem którego na pierwszy rzut oka nie widac.

Pytanie do użytkowników 2.0d po lifcie (moja 2004rok) czy to normalne ? Czy u Was tez ten waz po dotknięciu jest caly w oleju i momentalnie brudzi ręce ? Wiadomo ze w dolocie jest troche oleju, turbo robi cisnienie i moze ten wąz dziwnie puchnie i przesiaka przez niego olej. Specjalistą nie jestem, taka moja dziwna teoria ;) Na łączeniu węża z egr gdzie jest opaska nie widac aby cos było luzne itp, wszystko sztywne itp.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/y/g/194.png rysunek, ten gorny waz co łączy sie z egr.

 

prosze uzytkownik o sprawdzenie jak to wyglada u Was, byłbym wdzieczny :D

Opublikowano
Nie martw się ,mam to samo. Także mnie to przeraziło i nazajutrz byłem z tym i z owym w klinice BMW- to norma. Dlaczego tak jest? Nie zgłębiałem dalej tematu.
Opublikowano
Wczoraj to sprawdziłem, i powiem Ci, że wewnątrz jest olej, dziwne, a na zewnątrz jest brudny, może po prostu olej sie wydostaje jakoś, trudno to stwierdzić. Ale jak u mnie jest też tak, to sprawa wygląda na normalną :D
Opublikowano

Ok dzieki za odpowiedzi, uspokoiliście mnie

egr i wąz doprawadzajacy jak sie zdejmie to widac ze jest w oleju, turbo puszcza mgiełke olejową (co jest normalne) ale auto nie kopci itp wiec nie ma powodów do obaw.

zdziwiło mnie to ze wąz robi sie na zewnątrz brudny, tak jakby przesiąkał przez gume olej ;) co nie wydaje sie normalne hmmm

autem latam w 90% w trasie (predkosci 110-140km/h), odpłaca mi sie rewelacyjnym spalaniem, klima, dynamiczna jazda i przeliczając z dystrybutora 5,7-5,8litra, to dbam o nie jak mogę ;)

Opublikowano
Ja miałem kiedyś poluzowany ten waz, to silnik szybko upapral sie cały olejem, a samochód stracił moc. Mechanik w serwisie BMW mówił, ze to normalne, ze tam sa jakieś ślady oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.