Skocz do zawartości

Wymiana żarówki postojowej


andy123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono forumowe, mam może się wydać dla niektórych banalny problem otóż może ktoś podpowiedzieć jak wyjąć żarówkę postojową w e83 przed liftem bez ringów zwykła żarówka w5w, próbowałem odkręcać , wyciągać i nic a niechciał bym czegoś połamać podejrzewam że jest jakiś prosty patent na wyjęcie tej żarówki tylko trzeba go znać. Z góry dzięki za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać jeszcze nikomu sie nie przepaliła żarówka postojowa ja mam ten sam problem dzisiaj próbowałem wymienić no i nie chce wyjść może tobie kolego udało się jakos wymienić tą żarówkę ??????????

 

Toz to zwykła bezcokołowa pozycyjna W5W. Ciagniesz i wychodzi oprawka. Możesz też poruszać lekko wokół osi. Jak naprawdę nie dajesz rady to wyjmij reflektor - będziesz miał lepsze dojście.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać jeszcze nikomu sie nie przepaliła żarówka postojowa ja mam ten sam problem dzisiaj próbowałem wymienić no i nie chce wyjść może tobie kolego udało się jakos wymienić tą żarówkę ??????????

 

Toz to zwykła bezcokołowa pozycyjna W5W. Ciagniesz i wychodzi oprawka. Możesz też poruszać lekko wokół osi. Jak naprawdę nie dajesz rady to wyjmij reflektor - będziesz miał lepsze dojście.

 

Pzdr

Wiesz wymieniałeś czy strzelasz? Istotnie to zwykła bezcokołowa c5w i wyciągnąć ją z koski zapewne łatwo, lecz problem nie leży między kostką a żarówką tylko między kostką a obudową klosza. Poruszanie wokół osi niemożliwe, wyciągnięcie niemożliwe a wyjęcie reflektora hmm... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz wymieniałeś czy strzelasz? Istotnie to zwykła bezcokołowa c5w i wyciągnąć ją z koski zapewne łatwo, lecz problem nie leży między kostką a żarówką tylko między kostką a obudową klosza. Poruszanie wokół osi niemożliwe, wyciągnięcie niemożliwe a wyjęcie reflektora hmm... .

 

Zmieniałem na Ledy - więc wiem co mówie.

Oprawki nie wyginasz tylko wyciągasz wzdłuż osi. Dla ułatwienia możesz delikatnie poruszać - prowadniczki zapewniają ruch wokół osi +-0,5 mm.

A wyjęcie reflektora nie jest wcale trudne - 4 sruby + poluzowanie atrapy. Jak zmieniałem żarniki to było mi łatwiej wyjąć cały reflektor (szczególnie prawy - przy zbiorniku na płyn do spryskiwaczy).

 

powodzenia ... i mniej sarkazmu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
dzisiaj wymieniałem żarniki w ksenonach i chciałem wymienić postojowe na ledy z prawej strony poszło bez problemu ale z lewej po godzinnej probie i pociętych rekach poddałem się , nawet kombinerkami nie dałem rady no i niestety będe zmuszony wyjąc lampe , kiedyś słyszałem opinie że w francuzach są takie koszmarki ale w tkim samochodzie to porażka to moja żona w fieście ma lepiej to rozwiązane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.