Skocz do zawartości

730i R6 - turbulencje i ciezko pali

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie jestem nowy na tym forum jak i nowym nabywcą 7er :) jestem dosyc zadowolony ze swojego egzemplarza jednak ma kilka mankamentow ktore mnie nie pokoja tak wiec :

-przy predkosci ~80 km powyżej i poniżej jest ok auto wpada w turbulencje wydawalo mi sie na początku ze moze wine maja kola ale zostaly sprawdzone ponoc wszystko z nimi ok, wiec wydaje mi sie ze wina lezy po stronie walu nie wiem czy wine moze miec podpora ? Pytam bo nie chce wydawac bezsensowynych pieniedzy w bloto wymieniajac wszystko po kolei

-kolejny problem to ciezko odpala na benzynie oraz lpg mam zwykla instalacje ponoc swiece przewody kopułka wymienione na zimnym i cieplym to samo trzeba go chwile krecic

Byl bym wdzieczny za opinię ludzi którzy maja o tym pojęcie jak narazie jestem zielony

Dziękuję i pozdrawiam

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odczuwasz wibracje np. tylko na kierownicy, czy na całej budzie?

Przyczyn może być sporo. Zakładam, że sprawy typu zawias, hamulce, a w szczególności tarcze zostały również sprawdzone?

Jeżeli chodzi o odpalanie, to w pierwszej kolejności skupiłbym się na Pb, a później zajął LPG.

Sprawdzałeś ciśnienie jakie daje pompa? Może już kończy żywot?

Może być też regulator ciśnienia paliwa.

LPG na śrubę to może być temat zupełnie niezwiązany z problemami z odpalaniem na Pb. Te instalacje żyją własnym życiem.

pzdr

yaz

Opublikowano

Buja mi cala buda ale dowiedzialem sie od poprzedniego właściciela ze zmienial dyfer i nie zaznaczyl walu i od tej chwili tak buja niestety dopiero mnie o tym poinformował czy jest na to jakas rada .

A z odpalaniem no na tym i na tym tak samo sie zachowuje podlacze najpierw pod kompa bo nie widziala go ladnych pare lat a potem posprawdzam wedle zalecen

Dzieki za zainteresowanie pozdrawiam

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wibracje ogarniete nie bylo tulej centrujacych w kolach wiec nie wazne ile jade jest ok