Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z silnikiem M10 (gaznik), Gdy mam na luzie i puszczony gaz to silnik sam zmienia obroty ... spadaja i rosna czasami gdy silnik jest jeszcze zimny potrafi zgasnąć. Efekt dzwiekowy jest podobny do przegazowywyania na swiatlach ... falowanie jest rytmicznie równe. Prosze o pomoc ludzie na swiatlach mysla z esie chce scigac :/
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano
Moja M10 1,8 ma dokładnie takie same problemy, bylem z nią u mechanika ale nic mi na to nie poradził, wiec tak chyba musi być. Jeśli jednak dowiesz się co z tym zrobić daj znac, może u mnie pomoże. Pozdrawiam
Opublikowano
Prosze o odpowiedz czy naprawde nikt nie wie co moze byc tego powodem ... ostatnio zauwazylem ze gaznik minimalnie sie przesuwa w stosunku do kolektora dolotowego ... tak chyba nie powinno byc ale czy to jest przyczyną ?
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano

1. Moze łapac lewe powietrze

2. Moze dysza wolnych obrotow sie zapchala i wymaga wyczyszczenia i regulacji

3. Moze gaźnik wymaga regulacji

 

Sprawdź ponad to:

- KWN - Kable Wysokiego Napięcia

- Świece

- Aparat zapłonowy

- Cewke

 

Ale te objawy bardziej mi wygladaja na problem z paliwem lub powietrzem niz zaplonem... Jesli cos bybylo neitak za zaplonem to predzej by przerywal, nierowno chodzil niz falował.

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Opublikowano

wyglada mi to na problem z 2be ecotronic .mialem ten sam problem :( ale zostal rozwiazany

1 sprawdzic przewody podcisnieniowe i gdzie ida czasami taki maly wezyk moze narobic klopotu

2 sprawdz przepustnice pierwszego przelotu praktycznie po przejechaniu 200 paru tysiecy ma taka dziure ze swiat widac w niej :) tylko wymiana na uzywke

a i niekrec zadnych srob regulacji bo nie dojdziesz do ladu :D

Opublikowano
Tak to 2be ... wlasnie tych przewodów podcisnieniowych jest pelno :/ a co do tej przepustnicy to sprawdzalem i jest ok dzieki za podpowiedz :-)
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.
Opublikowano

szczegolnie narazony na zlamanie wezyk

to polaczenie pokrywy zaworow z kolektorem ssacym (sprawdz na dole przy wejsciu do kolektora i caly trojnik pomiedzy pokrywa zaworow a obudowa filtra) tam sa najwieksze straty w podcisnieniu

Opublikowano
Dzieki :-) wlasnie jest to mozliwe bo ta grubsza rurka czasem mi spada z filtra powietrza ... (skrece na obiemke) musze poszukac reszty tych przewodów tak jak jest w tym linku dzieki :-) i dam odpowiedz co i jak
BMW to moj pierwszy i jedyny samochod.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.