Skocz do zawartości

530d 231 e61 2006 "dlawi sie" problem z obrotami

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Prosze bardzo o wyrozumialos z racji gdyz pierwszy raz na forum i to moj pierwszy post. Zwracam sie z prosba do was o przeanalizowanie problemu.

Mianowicie na zimnym silniku przy odpaleniu wariuja obroty. Doslownie. Dzis rano przez pierwsze 30 sekund ok na poziomie 700obr/min natomiast po 30sekundach silnik zaczyna sie dlawic. Obroty skacza 500-700-500-700....ale nie gasnie. Po przejechaniu malej odleglosci ok 1km obroty sie uspokajaja i sa na poziomie 700 . Podczas jazdy sie nie dlawi tylko na postoju ba zimnym po odpaleniu po jocy lub dluzszym postoju

Bardzo prosze o jakies wskazuwki....

Cisnienie na listwie?

Czujnik cisnienia?

EGR?

No ja jestem zielony a do tej pory autko smigalo jak zloto. Dodam ze jestem po wymianie oleju mobil 1 esp 5w30 syntetyk

Edytowane przez pioro997

Opublikowano
  • Autor
Dodam ze mechanik podlaczal wczesniej kompa w celu sprawdzenia bledow od zawieszenia tylnego bo mam tam jakis blad. Od silnika nic nie bylo. Usunal wszystkie mozliwe bledy i tak jajby po tym auto zaczelo swirowac. Chba ze to tylko zbieg okolicznosci. A moze cos przez kasowanie bledow? Moze jakis reset ustawien kompa? Pomocy.
Opublikowano
Świece żarowe i/lub sterownik świec żarowych do sprawdzenia.
Opublikowano
  • Autor
Dzieki wielkie sprawdze i dam znac .
Opublikowano
Świece żarowe i/lub sterownik świec żarowych do sprawdzenia.

to nie to, ten silnik używa swiec jedynie w temperaturach minusowych. a nawet i zimą z jedną sprawną śwecą odpali i nie będzie falował.

Jedź do kogoś kto ma INPA i się zna

http://imageshack.us/a/img222/358/img0470ji.jpg
Opublikowano
świece grzeją do osiągniecia przez silnik temp. ok. 30 stopni (jak się nie mylę) więc jednak chyba może to mieć wpływ. U mnie przy uwalonym sterowniku nawet przy dodatnich temperaturach falował i miał ponadnormatywne wibracje. Pzdr.
Opublikowano
  • Autor