Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Wszystkich. Posiadam BMW E46 316i z 2001 roku. Mam dziwny problem, mianowicie chodzi o to, że jak włączę tempomat i przejadę na nim mniej więcej 50 km i go wyłączę to pedał gazu się blokuję i muszę użyć naprawdę dużo siły żeby go nacisnąć. Jak przejadę 5-10 km to po wyłączeniu jest ok. Blokuję się tylko gdy jadę na tempomacie dłużej. Dzieje się tak tylko wtedy gdy wyłączę tempomat, podczas jazdy na włączonym tempomacie pedał gazu chodzi płynnie. Gdy jadę i tempomatu w ogóle nie używam to takiego problemu nie mam, pedał gazu chodzi jak należy. Miał ktoś już taki problem lub wie ktoś o co chodzi? Z góry dzięki za odpowiedź.
Opublikowano
Czy ty jeszcze masz linkę do przepustnicy ? bo pamiętam ze kiedyś były opisy podobnego przypadku i tam wchodziło w grę czyszczenie przepustnicy no i przy okazji smarowanie linki.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Tak mam linkę ale czy na pewno jest to przepustnica jeśli dzieję się tak tylko na tempomacie? Też myślałem, że chodzi o przepustnice ale wydaję mi się, że wtedy problem występował by nie tylko po wyłączeniu tempomatu. Ale spróbuje ją przeczyścić i nasmarować linkę może będzie problem z głowy;)
Opublikowano
Dokladnie, trzeba przeczyscic przepustnice bo tam zbiera sie syf i to on wlasnie blokuje pedal gazu. Objawia sie to tym ze trzeba mocno nacisnac pedal zeby"puscil", a jego praca jest malo plynna. Smarowanie linki nic tu nie da - szmatka w dlon i czyscimy przepustnice od srodka.
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano
miałem kilka razy podobny przypadek, patrzyłem na przepustnice i linkę ale nie zauważyłem jakiegoś specjalnego brudu, po prostu metal od środka, co ciekawe pedał gazu ciężko chodzi (w porównaniu z innymi samochodami jakimi jeździłem, a także to opinia znajomych) tak powinno być?
Opublikowano
Naciqgnij troszkę linke przy przepsustnicy , najlepiej na odpalonym aucie by nie zwiększyć zbyt obrotów.

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.