Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Posiadam BMW e81 118d z 2010r. Po przejechaniu 100 tysięcy km wyskoczył mi błąd silnika, pomarańczowa kontrolka z pół wypełnionym silnikiem na pomarańczowo. Samochód zaczął szaleć na obrotach, kilka minut szalał więc go wyłączyłem. Przy odpalaniu rozrusznik długo kręcił... Gdy odpalił to szalał na obrotach (500-1500 obr.) i po 3 sec zgasł... i tak 2 razy. Później już w ogole nie odpalał. Co zrobić? Czego się spodziewać ? Co to może być...? + Jutro jadę podpiąć go pod komputer... Liczę na Waszą pomoc :)
Opublikowano
u mnie co prawda silnik benzynowy, ale ta sama kontrolka i te same zawirowania silnika. okazało się, że kostka przy przepustnicy była luźna. odłącz i podłącz ponownie, powinno pomóc.
Opublikowano
Bez diagnostyki komputerowej się nie obędzie. Zachowania, które opisujesz mogą wskazywać na problem z układem paliwowym (zapchany filtr, uszkodzona pompka w baku, uszkodzone wtryskiwacze, problem z pompą wysokiego ciśnienia ...)
Opublikowano

Byłem dziś na diagnostyce. Mechanik przekazał mi takie info : brak ciśnienia na wtrysku :) powinno być 400 a jest 220 :) i tak jak kolega wyżej wspomniał, problem z wysokim ciśnieniem... Zleciłem mu dalsza naprawę, niech chłopak działa :) Mam nadzieję ze ściemy mi nie wali, bo przy diagnostyce mnie w ogóle nie było... Tym bardziej, że jest to mój nowy nieznajomy mi mechanik :)

Co może być powodem tej awari ? Kiepska ropa ? ;oo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.