Skocz do zawartości

E46 320d drgania po wymianie tarcz i klocków


eitha

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam wymienione 100 km temu tarcze, klocki, reperaturki zacisków i przewody elastyczne z przodu. Podczas jazdy czasem od 70-90 wystepuja drgania jakby było coś z oponą( cała buda+kierownica) przyhamuję i problem znika na kilkadziesiąt kilometrów. Co to może być?

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jesli nie dotarles klockow do tarczy a ostro hamowales mogles sobie ja wykrzywic. Zle wyczyszczoba piasta tez moze byc powodem Twoich probkemow.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie spalona tarcza .

zdejmij koło i przypatrz się tarczy czy nie mieni sie pod światło

jakiej firmy tarcze i klocki?

występują twarde i miękkie klocki podobnie jest z tarczami

myślę że masz twarde klocki a tarcze troszke złej jakości

przy takiej roszadzie trzeba dotrzeć klocuchy żeby współgrały z tarczą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam to robiłeś czy dawałeś do warsztatu ?

Jak sam to wszystko porozbieraj wyczyść od nowa i poskładaj, gdzieś coś ci się przycina, bo nie masz tego cały czas.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może sie podczępię pod temat, mam takie obiawy ze przy ok 160 km/h czuć drgania w całym aucie, te obiawy zauważyłem dopiero niedawno, ostatnio wymieniałem tarcze, klocki i szczęki wyjechałem z garażu i po 3-5 kilometrach dotykam tarczy a ta holera tak gorąca ze felga i opona sie nagrzały... co sie okazało, tarcza(meyle) albo klocki(bosch) miały za dużą średnice i ciągle tarło... można sie domyśleć jak po tym nowiutka tarcza wyglądała, jak po dobrym hartowaniu z fioletowymi plamami, kolorowa jak tęcza w warszawie :( czy te tarcze już do wyrzucenia czy po przetoczeniu będą dobre?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza jest przegrzana. W tym wypadku do wyrzucenia.

Pytanie co bylo powodem przegrzania? Najprawdopodobniej zapieczony zacisk gdzie toczek nie cofnął sie po hamowaniu.

 

 

no właśnie ani zacisk ani tłoczek bo przegrzały sie OBIE tarcze, z braku pomysłu zrobiłem eksperyment i zamontowałem hybrydę jeden stary i jeden nowy klocek zeby było więcej luzu i jakoś po tym zabiegu tarcze sie już nie grzeją, jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłoczek chowa się do końca w zacisku ? Może jest skorodowany, a nowe tarcze z klockami potrzebują bardziej schowanego tłoczka niż te zużyte klocki..?

 

chowa sie tak ze klocek opiera sie na zacisku także cały wchodzi, pomyślałem ze przetoczę te tarcze o pare mikronów i zobacze jak działa z nowymi klockami

 

a jeszcze pytanie bo zauważyłem ze na nowej tarczy na "niepracujących" miejscach pojawiają sie rude plamy pewnie korozja, czy to może mieć związek z przegrzaniem? jakaś powłoka antykorozyjna mogła sie spalić od temperatury? zna sie ktoś na tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.