Skocz do zawartości

MaTeo1005

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MaTeo1005

  • Urodziny 19.09.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 1,8i 1991

Osiągnięcia MaTeo1005

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. koledzy regulacja nic nie daje, długie ramie po wyregulowaniu sprawia że szyba opuszcza sie równo i to wszystko reszte trzeba załatwić siłą rąk wszystko jest tak napięte jakby miało zaraz strzelić i najbardziej boję sie o szybę , bo gdy opuszczam słychać trzaski spinek a szyba cała drży zauważyłem że przy opuszczaniu i podnoszeniu cały sie rusza , tzn od ślizgów po półkole zębate, wygląda to tak jakby działały odwrotne siły niż powinny zamiast szyby to mechanizm idzie w dół i szyba skasza sie
  2. po długiej przerwie odpowiadam boczki mam na ori spinki także luz miedzy mechanizmem a boczkiem jest ok. po wymianie spinek a właściwie ślizgów szyba do połowy podnosi sie normalnie a ddalej idzie do przodu. tak jakby wypadała z prowadnicy a skrajny ślizg mechanizmu podnosił wyżej jedną stronę .
  3. zdejmowałem boczki i po założeniu nowych spinek sprawdzałem... wszystko jest ok szyba podnosi sie i opuszcza bez żadnych problemów boczek założę kilka razy pokręcę korbą i trach ...spinka pęka a jak można wyjąć prowadnice z drzwi? jest taka opcja? spinki po pęknięciu wyglądają tak jakby ścieło je , a i mechanizm z nowymi spinkami chodzi lekko, nie ma żadnych oporów
  4. witam od momentu kupienia bmw e 36 z 1991r. borykam się z uciążliwym problemem, mianowicie: -wymieniłem spinki szyb w manualnym mechanizmie opuszczania , były pęknięte. powiedzmy że po 4-5 krotnym użyciu szyb spinki znów pękły , wymieniłem ponownie i ponownie i tak w kółko. podejrzewam że prowadnica szyb jest skrzywiona, ale z jednej i drugiej strony??? coś mi tu strasznie śmierdzi . może u kogoś wystąpił taki problem? kiedyś słyszałem że to wada w bemkach prosze o jakieś instrukcje , nie wiem jak w innych modelach 3-serii ale w tej z 91r jest malutko miejsca żeby poszperać w boczku drzwi idzie lato ,a w aucie jest parówka , ratujcie pozdrawiam Proszę o poprawne formułowanie tytułów tematów. viewtopic.php?f=68&t=120678
  5. brewki -kwestia gustu ,a o gustach sie nie dyskutuje jeżeli mówimy o "bodykit'cie" to wystarczy rozejrzeć się i tysiące bemek olepionych m-powerami jeździ po drogach gdzie pod maską mają seryjną serie i tak jak ja mają m40, oczywiście zwracam słowa uznania dla prawdziwych m-power'ek źle postrzegane? co masz na myśli tak zwany wiejski tuning? ważny jest całokształt (bynajmniej dla mnie) i o całokształt mojej bemki zapytam się ważne jest też to że na froncie maski mamy "O" a nie "////" pozdrawiam
  6. co Wam te brewki przeszkadzają?:) planuje pokryć je matą karbonową + maska + lusterka ewentualnie gril wyposażenie wewnątrz (plastiki ramki uchwyty ) też w macie boczki z eko-skóry ecrii , mieszki tak samo pod maską full opcja lakier ,rozpórki
  7. Witam. po długiej walce z odwagą w końcu zebrałem się na pokaz Dane do numeru podwozia: WBACA31070EG50215 Nazwa modelu: 318I Wersja: Europa Kod typu: CA31 E-Kod: E36 (4) Nadwozia: Sedan Kierownicy: z lewej Liczba drzwi: 4 Silnik: M40 - 1,80 l (83kW) Napęd: napęd na tylne koło Skrzynia biegów: manualna Kolor nadwozia: Black Diamond metalowe (181) Wnętrze: Węgiel Materiał 4-Door (0465) Data produkcji: 07.03.1991 fabryka: Regensburg KOD urządzenia specjalne S270A szersze opony S300A Koło zapasowe awaryjne S320A Pominięcie oznaczenia modelu S400A Ręcznie sterowane okno dachowe S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S510A Zakres kontroli reflektorów S520A światła przeciwmgielne S652A Radio Bavaria C II S680A Antena radiowa ręcznie L801A Wersja Kraj Niemcy http://www.fotoszok.pl/upload/6d8c2efa.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/028f12d6.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/b4fa6955.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/e4b675e8.jpg a tu już niestety po przygodzie( maska, zderzak, przedni pas,szyba i inne:) w trakcie i po wymianie) http://www.fotoszok.pl/upload/aa9e895c.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/578384d6.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/666b2fae.jpg http://www.fotoszok.pl/upload/91aa2348.jpg i jeszcze pytanie, czy ktoś podpowie co mógłbym zrobić z zabudową przedniego pasa? na szrotach wszystko połamane ,zostaje allegro? http://www.fotoszok.pl/upload/b426aa2c.jpg fotki wymienione:)
  8. witam ... jako że sam posiadam 1,8 m40 chciałbym pokazać coś interesującego.. nie tylko swapy na zwiększenie mocy , ale długa i żmudna rzeźba . satysfakcja musi być niedopisania i prosze Was.. nie krytykujcie-patrzcie z pokorą przypomnę tylko że gdyby nie m40 to reszta wysokich litrówek z ogromnymi momentami turbinami,kompresorami i co nie tylko..zwyczajnie nie istniałyby http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=48443
  9. sądzę że nie ma reguły na skorodowane miejscami tarcze u siebie mam ten sam problem jeżdżę sporadycznie tarcze robią sie od nowości "rude" przejadę sie tu i tam i kłopot znika na czas postoju auta (około 2 tygodni)
  10. powiedzmy że tulei nie da sie wymienić na zamontowanym wahaczu trzeba było od razu jak sworzeń wymieniałeś ,wgl rozmawiamy o tylnej tulei? z góry uprzedzam że to prosta ale paskudna robota :? a czy da się? bez ściągania wahacza? bidżej nie sądzę bo zawsze jakieś nieudogodnienia występują zawsze przy tego typu pracach jest ..hmmm złośliwość rzeczy martwych
  11. heh w takim razie zmień mechaników. jeżeli masz sworznie pływające z blachą na średnicy to pewne jest to że masz złą zbieżność z tego co się orientuje to po wymianie sworzni powinno być dobrze ale jeżeli problem nadal występuje sprawdź zbieżność a dlaczego reszta jest ok? być może nie chciał na Tobie zarobić i stwierdził że podzespoły wytrzymają pare tys. kilometrów pisze czysto teoretycznie bo sam tak robiłem pozdrawiam
  12. jak dla mnie spalona tarcza . zdejmij koło i przypatrz się tarczy czy nie mieni sie pod światło jakiej firmy tarcze i klocki? występują twarde i miękkie klocki podobnie jest z tarczami myślę że masz twarde klocki a tarcze troszke złej jakości przy takiej roszadzie trzeba dotrzeć klocuchy żeby współgrały z tarczą
  13. są takie fajne i mądre klucze naciągające ...spawasz do wgniecenia i naciągasz. ewentualnie demontujesz tapicerke bierzesz z 30cm okrągłego trzonka młotek i wgniecony element prostujesz do tego szpachla dla nierówności lakier w sprayu w odpowiednim barwniku i polerka ..tak zrobiłem o u mnie śladu nie ma pozdrawiam
  14. zdecydowanie luz na sworzniach a przy skręcie przy predkości 80-100km/h kierownica mocniej drży ?
  15. 1.masa tak jak kolega napisał 2. czujnik prędkości w dyfrze -wymiana.tytlko uważaj bo są dwa rodzaje 3. licznik przestaje działać to automatycznie wycieraczki też? podłącz się pod kompa w 100% zobaczysz co i jak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.