Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam m20b25 170KM automat z lpg sekwencja, problem jest taki, że dośc mułowato jedzie jak seicento 1.1 natomiast jak dam kickdown nie jest lepiej, delikatnie czuć że coś tam robi i przy redukcji dośc mocno szarpie, czy to może być przepływka, czy coś bardziej poważnego?
Opublikowano
Generalnie seicento 1.1 wcale nie jedzie mułowato. Wymieniałeś kiedyś olej w skrzyni? Bo ja raczej obstawiałbym na początek coś nie tak ze skrzynią skoro szarpie. Możesz podpiąc pod kompa to Ci wyjdzie co w silniku

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Zacznę od świec i kabli, bo dziś zauważyłem kabel 5 cyl zaizolowany taśmą :duh: Później reszta. Jak to nic nie da to zobaczymy co dalej, na ciepłym troszkę ciężej pali, ale poprzednia M50B30 też ciężej paliła. No ale tam moc była, a tutaj jest tak, że na światłach mnie mały fiat musi gonić, jedynie zmiana na manual i od 4k obr jakoś jedzie.
Opublikowano
A i czy po odpięciu przepływki na benie ma gasnąć? ZNaczy się tak mocno go zmula, że jak dodam gazu to zdechnie. Więc przepływkę podejżewam na sprawną. Została sprawa układu zapłonowego. Jako tako silnik nie kopci ani nie ubywa oleju i płynu, więc obstawiam silnik sprawny, no ale różnie to bywa.
Opublikowano
Wymień te przewody, świece, kopułkę i palec i powinno się dużo poprawić. Jeżeli to wszytko ma swoje lata świetności za sobą to mogą być takie właśnie objawy
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Już samo odłączenie aku dziś na 30 min wiele pomogło, odpaliłem na benie dałem D i nie poznałem auta, zaczeło w końcu jakoś jechać, ale to jeszcze nie to bo jak ruszam z miejsca i dam mocniej gazu ewidentnie przerywa, jest wypadanie zapłonów. Zrobię jutro świece, we wtorek dojdą kable i chyba tak zostawię, kopułka wygląda na świeżą. A i powiedzcie mi, rozrząd robi się w tym silniku co ile? 90? Jak już mówiłem, świeży zakup to chyba i rozrząd zrobię.
Opublikowano
Rozrząd to nie pamiętam ale nie dłużej jak chyba właśnie 90tys ale wymień go od razu i myślę że na długo będziesz miał spokój
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
Mam jeszcze taki problem, szarpie mi skrzynia przy wysokich obrotach, to znaczy przy 5k rpm zmienia bieg i uderza dosy mocno. Olej jest prawie bezbarwny i rzadki, jaki ma być? Czerwony i gęstawy? Bo wydaje mi się, że jak zmienię to coś pomorze, ale moge się mylić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.