Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, ostanio wymienialem teromstat w mojej 316 poniewarz plyn nie dostawal sie do chlodnicy. Po wymianie gdy przyjechalem do domu od mechanika sprawdzalem stan plynu chlodniczgo i gdy odkrecilem korek to wywalilo mi plyn chlodniczy a waz od termostatu do chlodnicy dalej byl zimny a temperatura na wskazniku pokazywala mi 90 st. Dzwoniac do mechanika powiedzial mi ze mam jedzic i odpowietrzac caly uklad. po tygodniu dalej dzialo mi sie tak samo mimi ze opdowietrzalem caly uklad. Mechanik stwierdzil ze uszkodzona jest prawdobodobnie uszczelka pod glowica. Zabardzo nie chce mi sie w to wierzyc skoro nawet jezeli byla by uszkodzona uszczelka to plyn chodniczy by uciekal do silnika a u mnie stan byl zawsze taki sam jak sprawdzalem na zimnym silniku. Jak ktos wie co to moze byc albo jak sprwadzic czy termostat jest dobry to prosze o pomoc
Opublikowano
Temp.na wskazniku pokazuje w pionie od 75 do 115stopni,sprawdz na tescie 7.0 termostat mozna sprawdzic w goracej wodzie ale trzeba miec nowa uszczelke zeby go zamontowac spowrotem jesli okaze sie sprawny,a co z pompa wody?
Opublikowano

Zmien mechanika. Szfagrowi mechanik chcial wymieniac termostat bo waz zimny. Juz mial zamowiony i umowiony na drugi dzien na wymiane. Odpowietrzylem mu i do tej pory dziala. Mechanik powinien to odpowietrzyc i czekac az termostat sie otworzy i w tedy trzeba zazwyczaj dolac plynu i chlodnice odpowietrzyc. I skonfzyc czynnosc jezeli wentylator zacznie prawidlowo chlodzic chlodnice. A on ciebie puscil z sciema ze samo sie odpowietrzy. Mi odpowietrzenie pustego ukladu zajmuje do 50 minut. No i podczas odpowietrzania klimatronik na 32 stopnie a wentylator ja minimum.

 

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie odkręca się korka na ciepłym silniku :!: Jaką drogę pokonałeś od mechanika do domu ? Jeśli dobrze odpowietrzyłeś powinieneś się dobrze przejechać i jeśli wskazówka temp stanie pionowo i nie pójdzie dalej to na pewno termostat się otwiera. Możesz wtedy sprawdzić czy wąż ciepły.

Kolego dobrze pisze mechanik jak bierze kasę powinien doprowadzić sprawę do końca, a z drugiej strony wymieniać termostat u mechanika? Mnie by nie przeszło przez myśl.

Opublikowano

Na ten temat tu jest setki postów napisane.

Na zimnym odkręć korek i uzupełnij płyn odpal silnik i zobacz czy masz przelew z małego obiegu, jak nie masz to układ może być zapowietrzony lub padła pompa.

Jak termostat sie otworzy i pompa dobrze pracuje to cały radiator powinien być gorący chyba że jest zapowietrzony.

Na przedmuchy spalin do układu chłodzenia można zrobić test na obecność CO w płynie.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.