Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeździłem E65 i powiem tak. Komfort jazdy jest niesamowity. Egzemplarz był na "19, a pomimo to, jadąc np. przez studzienki w asfalcie czułeś tylko takie minimalne, dziwne pyknięcie, o innych dziurach i wybojach nie wspominając. Ten samochód wgniata progi zwalniające w asfalt. Ale koszty są kosmiczne. Używane amortyzatory z aktywnym tłumieniem 4,5 tysiąca - chociażby.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wszystko to kwestia kasy jaką w życiu chcesz przeznaczyć na zabawę. Jeśli zarabiasz 2 koła to kupuje stare bmw i ledwo łączysz koniec z końcem żeby auto nie zjadło Cię a i tak pewnie zje. Zarabiasz 5 kola do ręki i wtedy wymuskasz swoje e38 do stanu idealnego ale i tak zawsze coś się posypie bo te auta mają już po 20 lat te pierwsze roczniki. Jedyny sens przedłużania życia tak starych aut to robota na oryginalnych częściach i jak się to po latach podliczy to w sumie prawie zbudujesz auto od podstaw. Jeśli zarabiasz na tyle żeby kupić nowe bmw to nie martwisz się o servis części koszta eksploatacji amortyzatory czy inne bajery bo masz to w servisie i na gwarancji a stać Cię na zmianę auta co 2-3 lata. I ostatecznie osoba która kupuje w miarę świeży model będzie wydawać mniej miesięcznie niż ten kolega który zarabia 2 koła na rękę. Smutna prawda. Ale fan z jazdy to fan z jazdy :)
Opublikowano
szczerze to nie kupił bym 750 mając 5tys na miesiąc. Szkoda dość dużej części wypłaty przeznaczać na auto. Jeszcze jest w życiu kupę innych wydatków i przyjemności.
Opublikowano
Czy lepszy wyborem było by Bmw 540 e34?? jak jest z częściami i eksploatacją jeździ się nią jak 525tds?? :)
Opublikowano

Części możesz sobie zobaczyć ile kosztują w sklepie wyżej. Jeździć się będzie podobnie jeśli chodzi o prowadzenie.

Od e34 v8 wolał bym e38 v8. V12 bym nie brał szczególnie za taką niską kase.

Opublikowano
Ile aut, tyle opinii.. e38 to stare auto i każde jest już w jakiś sposób zajechane... jeden będzie narzekał na silnik, drugi na elektronikę, trzeci na zawias.... a ja nie narzekam na nic, bo to auto ma kuźwa 19 lat i ma prawo się psuć... a że to nieraz bardzo denerwuje to inna inszość. Główna przyczyna problemów z BMW, to nic innego jak NIEFACHOWY SERWIS. Naprawiając jedno psują drugie. :roll:

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

powariowaliście??, E38 się samo z siebie praktycznie nie psuje !

 

polecam zakup francuza, jazda obłędna zwłaszcza zakręty, progi dziury, ale u mechanika w miesiącu ze 3 dni musi stać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.