Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem nowym posiadaczem bmw 318 wersja e-30 na wstepie chcialbym poradzic sie kilku rzeczy ktore neka moje autko silniczek 1.8 m10 nic specjalnego zaluje ze nie 2.0 moze za rok..swap na 2.0 sprawia duzo poblemu? inna sprawa problem z moca idzie jak polonez nawet sie sciglem i nie za dobrze nie jest zbyt zywy na gaz elastycznosci brak dopiero powyzej 3.5 tys autko lepiej przyspiesza z porownaniu z gsi ktore mialem wczesniej autko detka ..jade na ustawienie zaplonu i gazu bo wszystko ledwo ze soba wspolgra obroty raz 800 raz 1200 ciekzo odpala rozrusznik mi sie zawiesza tzw krece jak puszcze kluczyk auto dalej kreci stawiam na elektromagnez w rozruszniku moze ktos juz tak mial? inna sprawa to przy 100km/h wyje jak cholera z tylu chyba dyfer ponoc to czesta bolaczka bmki na lozysko to bym nie stawial zbyt glosno i chuczy..krzywe tarcze przy hamowaniu rzuca kieownica i szarpie nastepna sprawa kola alu 15 opona 195/50 przeswit mam na 10 cm miedzy kolem a blotnikiem beznadziejnie to wyglada nie wiem co z tym zrobic jak wyjedzam na krawezniki i tak wadze walem lub czyms innym na ogol brzdek:) auto ospojlerowane calkowicie ...aa w nocy zegray prawie wogole nie swieca delikatna poswiata czerwonego ..wskazowka od spalania zawsze full norma pali mi 25l lpg 140 km:) i jedyne co lepsze od poldka to ze da sie zrobic 2stopniowy i niezle rzuca buda ale to tylko na pierwszym biegu 2 stawia odrazu auto na tor jazdy moze ktos cos poradzic..glupio mi deptac ciagle za seryjnym autem aby dorowanac tempa:( dodam ze silnik byl pol roku temu remontowany poprzednim wlascicielu sprzeglo zyleta wiec odpada padniety motor kable kopulka swiece oleje filtry wymienione sorki ale po tym aucie spodziewalem sie wiecej pytanie do innych posiadaczy tego modelu czy jest duza roznica w ciskaniu gazu z polozenia pedalu w polowie a wcisnieciu go do oporu bo u mnie ebz roznicy 3/4 czy pelen gaz auto tak samo przyspiesza:( jak psialem wczesniej lestycznosci zero 4 bieg 70km i moge sobie deptac i deptac a auto i tak nie przyspiesza:( pozdrawiam dziekuje za wszelka pomoc
Opublikowano

Hmmm.. a po co kupiłeś ten samochód, skoro jest zajeżdżony?? Dużo taniej było kupić sprawny...... 1.8 m10 jest bardzo żwawy jak na 1,8 a skoro osprzęt el masz nowy i silnik remontowany był (nie wiem po co???) to ktoś cos popsuł.

 

Silnik na allegro 1.8 m10 - 800 + wymiana

tarcze 250.+ wymiana

klocki 120 + wymiana

 

Jak nosi to zawiecha - pewnie ze 200-300 + robocizna...

 

 

więc nie wiem jak był sens...

 

A jak chcesz 6 cyl to licz w sumie ok 2tys...

 

 

więc gdzie sens?

 

Zrozumiałbym jakbyś była laikiem ale widze że się znasz...

Opublikowano
jakbym chial 2.0 to bym kupil to po pierwsze chciec a móc to roznica druga sprawa ceny masz kosmiczne ,ladnie cie mechanik szczyrze 250 zl tarcze gdzie ty to kupujesz...a te wszytskie dolegliwosci to zaden problem na wiekszosc z nich narazie nie mam czasu ...sadzilem ze potym poscie dowiem sie czy te przypadki ktore wypisalem zdarzaja sie czesto...a do nawiazania tego ze poco kupowalem jak sie nie opalacalo rownie dobrze ciebie sie spytam po co robisz swojemu autku remont tak kosztowany i praco chlonny jak za te poieniazki moglbys miec e-36..jak sie zbierales za calysc i clasyka..to po co ten stan bdb przed kupnem ci byl..jak i tak rwales lakier itd itp..nie chce urazic..ale jak na mnie 3-4 tys w kieszeni to duzo i taka kwota dysponowalem...przy kupnie..wystarczy mi ..a co lepsze w ustawieniu to dla mnie..pozdrawiam
Opublikowano

Chyba masz motor do wyrzucenia. M10B18 naprawde nieźle jeździ jak na pojemność 1,8, większość aut innych marek z taką pojemnością zostaje w tyle.

Usterki, które wymieniasz zdarzają się, ale z reguły nie wszystkie naraz. W ogóle z opisu wynika, że mocno zniszczony ten samochód, więc chyba musisz szykować się na poważne inwestycje.

NSW
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jezeli masz instalacje LPG, to zacznij od porzadnej regulacji tejze.

 

Albo wyreguluj samochód tak, żeby nie miał jej w ogóle :8) Ja tak niedawno zrobiłem i różnica jest.

Ogólnie rzecz biorąc wygląda to tak: masz "tylko" 1.8 i do tego ten słabszy pod względem mocy + gazownia, więc rakieta to to nie jest.

Z drugiej jednak strony, tak jak koledzy wcześniej pisali, m10 jeździ ładnie więc myślę, że u Ciebie na pewno coś jest nie tak (ja u siebie czuję przyspieszenie i dynamikę :wink: )

 

Pozdrawiam

zinnoberrot coupe - bawarka browarka

http://img522.imageshack.us/img522/8581/1006088forum2ii8.jpg

Opublikowano
problem z moca auta juz rozwiazalem mam walniety prawdopodopodobnie reduktor na 10 razy ruszania spod tzw swiatel jeden raz idzie super reszte przypadkow to zwykle krecenia uata i uczucie jakby to auta wazylo 1.5 tony u gaziarza bylem to albo pali mi 18 lpg albo 15 obroty faluja i ciagle nie mam efektu przy wciskaniu pelnego gazu nie czuje ze auto idzie lepiej praktycznie na 3/4 pedalu reaguje jedynie cos tu czytalem jeszcze o jakies 2 generacji lpg ze jest zwezka ja cos takiego posiadam tzw jak sciaglem filtr o wiele wezszy jest mixer od wlotu w przeplywomierzu roznica jakiegos cm we wtorek bede atakowal na pompe paliwa bo poprzedni wlasniciel ja zalatwil i nie wiem jak idzie na benzynie stad te moje pytania o osiagi w sumie fajne auto i super zadbane w srodku jak i blacharrsko do czego moglbym sie przyczepic to jedynie ze strasznie twarde zawieszenie przynjamniej umnie pozdrawiam
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W sumie dziwne....

 

Ja mam od roku e30 318i iiiii.... jestem naprawdę zadowolony. Zagazowana już była, przebieg 200.000 i robię przy niej to co przy innych wozach. Poza blachą, która wymaga małych poprawek, to naprawdę nie można złego słowa powiedzieć.

 

Spalanie to max. 12l po mieście i to nie żałując sobie na światłach, w trasie spadło do 8-9l na tarsie Warszawa - Opole - Warszawa, wyszło średnio 8l. I wcale nie jest takie niemrawe. Jasne, że jest strata mocy na gazie ale cóż, coś za coś...

 

Wdzięczne autko jednym słowem!

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
ty kucz, a dlaczego najpierw nie znalazles tego forum zebysmy ci pomogli z wyborem beemki? za te pieniadze ktore wydales to nie chce cie juz dolowac ale mialbys bardzo dobra 320 a nie wiem czy nie znalazla by sie jakas 323 :mad2:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

autko zrobione wkoncu 2 mieisace wymienione hamulec tyl przod odpowietrzanie ,cylinderki,pompa paliwa wymieniona zapalilo auto odkad je mam od kopa na benzynie przy okazji spalony bezpiecznik 11 wiec juz wsyztsko gra ..z tym muleniem auta do wymiany mialem krokowke obroty szalaly,druga sprawa grzanie silnika wyciek wody z trojnika przy wezach z gazu nie moglem zlokaliwoac az palca tam wsadzilem... z tylu urwany drazek stabilizatora wymieniony ,alternator wymieniony,czujnik temepartury wymieniony,cewka butli gazu wymieona, pozatym ze 2 mechasow nie umie mi ustawic zaworow i na cieplym stuka zwlaszcza przy 1.2 obrotow jest ok doodam ze walek i koniki wygladaja jak nowe pozdrawiam wszytskich i dziekuje za wszellkie info kazdy mowil ze hcyba zlom ...a koszt nie byl wiekszy niz 400 zl

a auto smigaaaa:):):)jedynie co mnie wkurza to wycie tylnego lozyska prawego ale to juz zbyt duze koszty jak narazie wiecej bylo dochodzenia problemu co jest zle chodzi niz te wydane 400 zl tak ze jestem bardzo zadowolony jeszcze raz wszystkich pozdrawiam!

Opublikowano

To bardzo fajnie ze doszedłeś do ładu ze swoim sprzętem. Nie obrażaj się za wypowiedzi w stylu "za te pieniądze można było coś lepszego kupić" (chociaż sam uwazma że jest w nich sporo prawdy), ale tak to już jest czasami, że autko się bardzo podoba i kilka niedomagań nie przeszkadza w chwili kupna, decyzja zapada szybko (bo znakomitą większoś bmw kupuje się pod wpływem emocji - np. ja) a potem przychodzi wiedza zdobyta na własnych błędach. Tak czy inaczej, ma to swoje dobre strony: poznajesz swój samochód :wink:

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.