Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

540i jest powoli, a będzie coraz większym rarytasem.

Po prostu mało ich ludzie kupili, a tak już sie zdarzało wczesniej z innymi markami.

Uwierzycie że Honda NSX była klapą finansową, 2 lata po wprowadzeniu na rynek myślano o przerwaniu produkcji.

To samo Toyota Supra ostatnia, i pare innych.

Opublikowano
540i jest powoli, a będzie coraz większym rarytasem.

Po prostu mało ich ludzie kupili, a tak już sie zdarzało wczesniej z innymi markami.

Uwierzycie że Honda NSX była klapą finansową, 2 lata po wprowadzeniu na rynek myślano o przerwaniu produkcji.

To samo Toyota Supra ostatnia, i pare innych.

 

Moze i klapa finansowa, malo sprzedanych egzemplarzy , ale to min. czyni juz te auta kultowymi :wink:

Opublikowano
Wydaje mi się że to nadal BMW 540i tylko teraz rodzi się pytanie czy opłaca się w to auto wkładać ileś tam pieniędzy żeby samochód doprowadzić do zadowalającego stanu????

Pewnie NIE :)

 

Na 100% NIE!

Średnio w takiego złoma trzeba wsadzić na początek ok 10000zł. Jeżeli uda się go doprowadzić do normalnego stanu to dalej masz tylko sprawne E34. Jak pisze NIKI, odnawianie zniszczonych samochodów ma sens tylko w przypadku "rodzynków" którym E34 (nawet 4.0) czy E39 nigdy nie będzie.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
no ale porownanie 520 to najtansza i najslabsza wersja z piatek wsrod bmwa 540 to najmocniejsza i najdrozsza

:think: hmmm....

wydaje mi sie ze 518i bylo najtansza i najslabsza wersja E34....

a moze sie myle? :mrgreen:

Bayerische Motoren Werke... i tak trzymac!!!

http://img435.imageshack.us/img435/930/fv3df.png

Opublikowano
no ale porownanie 520 to najtansza i najslabsza wersja z piatek wsrod bmwa 540 to najmocniejsza i najdrozsza

:think: hmmm....

wydaje mi sie ze 518i bylo najtansza i najslabsza wersja E34....

a moze sie myle? :mrgreen:

 

Nie mylisz sie, ale 518i zaczeli produkowac pozniej, a i na rynku wtornym bedzie drozsza niz 520i, bo jest nieco bardziej ekonomiczna :wink: Najslabsza fakt jest 1,8.

Opublikowano

To BMW było bite i był na sprzeaż za 5000 zł od właściciela

Gaz tam jest stary II generacja i spisuje się kiepsko - tak mówił własciciel, który je rozbił

Skrzynia 5 biegowa a w 540 były 6 biegowe

Ja bym nie ryzykował

pozdrawaim

Opublikowano
Znalazłem inną 540iA. Tym razem w Gdyni. Oglądałem dziś. Świeżo sprowadzona z Niemiec, podobno dla żony. Niestety padła w niej skrzynia automatyczna i właściciel zrezygnował z auta. Rok 1992 grudzień, zdziwiło mnie to, że była na wąskim grillu, ale miała spojler od 4.0l. Wersja niestety bez klimy i skóry. Z hakiem i słabymi alu. 260.000km przebiegu. Czarna. Wizualnie lakier nieżle się prezentował, oprócz jednego parcha na prawym tylnim błotniku. Cena 7000PLN do negocjacji. Czyli z opłatami jakieś 9000PLN + remont skrzyni ( tylko ile to może kosztować?). Zastanawiam się czy warto.
Opublikowano
remont skrzyni ( tylko ile to może kosztować?). Zastanawiam się czy warto.

 

Nie warto. Jakaś lipa z tym starym przodem. Wyposażenie też kiepskie...

Wymiana skrzyni (po remoncie prawie wszystkie znowu padają) to koszt rzędu 4-4,5 kPLN. Gwarancja 6 miesięcy.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano

nie warto skrzynia to najdrozsza rzecz w tych autach, naprawa skrzyn tez jest najdrozsza :)

 

poza tym waski gril znaczy tylko tyle ze jesty nieoryginalny, tzn jakas stluczka

 

moim zdaniem jak 540 to tylko z manualem 6 biegow, ale to trzeba juz duzo zaplacic i ciezko znalezc

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Bo smutna prawda jest taka że za zdrową 540i trzeba zapłacić 15-25 tys. a nie 7-9 ;)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Dzięki za dobre rady. Odpuszczam sobie ten złom. Zresztą już któryś z rzędu.Chyba się rozejrze za beemką od jakiegoś emeryta z kasą. :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.