Skocz do zawartości

E36 320i brak ciśnienia na cylindrach


Jelonkowaty

Rekomendowane odpowiedzi

witam , wczoraj późną nocą postanowiłem przejechać się z dziewczyną po mieście , postanowiliśmy skoczyć do sklepu po coś do picia gdy wróciłem beta odpaliła normalnie (wcześniej jeździłem nią z 30 minut i też nie było żadnego problemu) , ale nagle podczas jazdy gdy postanowiłem wrzucić 4 bieg po dociśnięciu sprzęgła do końca samochód stracił obroty i zgasł (zmieniałem bieg przy jakiś 4tyś obrotów więc nie zadławił się ) , wrzuciłem tą 4 i odpaliłem go puszczając sprzęgło , przejechałem 500 metrów i zatrzymałem się na światłach no tak zostałem, próbowałem ją odpalić ale kręciła kręciła ale nie mogła się odpalić , znów ją rozpędziłem ale odpaliłem ją z 2 biegu , jazda trwała może 2 minuty i samochód umarł na amen , odcholowałem ją z ojcem lawetą do siebie na warsztat i dziś staraliśmy się zlokalizować usterkę . wykonaliśmy podpięcie pod komputer lecz żadnego błędu nie wykazało .

po próbie odpalenia stwierdziliśmy że nie pali na wszystkie cylindry to ściągneliśmy pokrywę rozrządu , okazało się że cylindrach 1-3 ciśnienie jest prawidłowe , w 4 dochodziło do połowy a na 5 i 6 nie było go wgl , wałki rozrządu kręcą się prawidłowo , tłoki pracują równo , próbowaliśmy też próby olejowej ale nadal nie pojawiło się jakiekolwiek ciśnienie , samochód mam od niedawna ale prowadzę z ojcem warsztat samochodowy i takiego przypadku jeszcze nie przerabialiśmy , na nasze oko wszystko działa prawidłowo a mimo to na 3 cylindrach nie ma ciśnienia (te 3 cylindry od strony kabiny) , proszę o pomoc bo samochód jest mi dość potrzebny :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łancuch nie pękł , postanowienie na jutro jest takie ze rozbieramy caly przód i sciagamy glowice , my z ojcem tez stawialismy na zawory ale staralismy sie zrobic cos bez rozbierania glowicy , będę pisal jak postepy przy silniczku , moze komus kiedys to pomoze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślę podobnie tylko silnik przy zmianie biegów powinien konkretnie zawyć a tu autor nic nie pisze.Chyba że rozrząd przepuścił co jest mało prawdopodobne ale nie niemożliwe.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę podobnie tylko silnik przy zmianie biegów powinien konkretnie zawyć a tu autor nic nie pisze.Chyba że rozrząd przepuścił co jest mało prawdopodobne ale nie niemożliwe.

ale wspomina o Tacie mechaniku,któremu nie bardzo o takim czymś powiedzieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko już przygotowane do ściągnięcia głowicy (wiem że długo to trwało ale byyło dużo roboty z samochodami klientów) lecz nie wiem gdzie mogę znaleźć jakiś chemat jak poskładać rozrząd później do kupy tak żeby działało
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.