Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem tutaj nowy i niestety mimo spędzenia dłuższego czasu z wujkiem Google nadal nie znalazłem odpowiedzi na to co gryzie moją BMW.

No więc sprawa wydawała się prosta,

od pewnego czasu autko miało po dluższym postoju niewielkie problemy z odpalaniem, nie wiem co było tego powodem, moim zdaniem luźny kabel do świec i trzeba było troszeczkę dłużej zakręcić żeby odpalił ale to żaden problem.

Do mechanika podjechałem by ten wymienił mi podporę wału i przy okazji sprawdził czy komputer nie pokazuje jakichś błędów. Komputer wypadł dobrze żadnych błędów, podpora wału sprawiła więcej problemów bo okazało się że podpory są dwie, i że każda jest inna, w każdym razie naprawa przedłużyła się o kilka dni, po złożeniu wału mechanik już auta nie uruchomił a komputer pokazal błąd, 50 Engine Torque Regulation/Failure/. No co zrobisz

pewnie przez to kiepsko odpalał, wymieniliśmy czujnik położenia wału.

Czujnik sprawdzony przed włożeniem wszystko miało być OK a tu ZONK. Niestety auto nadal

nie odpala, pompa szczelna, wszystko inne sprawne, komputer znowu nie pokazuje

żadnego błędu a samochód stoi i jeszcze jeden objaw nie da się go uruchomić nawet na plaka a to jest bardzo dziwne. Kręcąc go cały czas z plakiem nawet się nie odezwie...

Proszę o pomoc może ktoś się z tym spotkał. Silnik ma sprężanie, do mechanika pare dni temu dojechał o własnych siłach.

Co jeszcze mogę sprawdzić, na co zwrócić uwagę, cóż mam począć ?

Dodam tylko, że jest to BMW E36 Compact 318 TDS z 1996r i ma przejechane ok 300k km.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Te wcześniejsze problemy z odpalaniem byly tylko na zimnym? Czy na cieplym też?

Świece sprawdzone? Przekaźnik od świec też?

Paliwo dochodzi do wtrysków? Pompka w zbiorniku tloczy?

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Sprawdź filtr paliwa jak masz zasyfiony to ci nie dojdzie :) powietrze bez dostępu powietrza też nie nastąpi spalanie. i plak też nie dojdzie :) Wiele osób zapomina o filtrach a to jest bardzo ważna sprawa :) No i jakość paliwa jeśli tankowałeś na jakieś syfnej stacji byle taniej było to mogłeś sobie strzelić gola :) Po za tym to co kolega wyżej pisze :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Uszkodzonej pompki w zbiorniku komputer nie pokaże.

Najpierw sprawdził bym pompkę.

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.