Skocz do zawartości

Uszkodzony sworzeń


Krzyzak1685047791

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszyskich.

Jakis czas temu mechanik zminial mi kola z letnich na zimowe i od razu wywarzal. Jak juz zmienial ostatnie lewe przednie to mu sie lewarek rozszczelnil i auto mu spadlo:/ Po jakims czasie podczas jazdy samochod zaczelo mi sciagac i to dosyc mocno na prawa strone. Okazalo sie ze mam luz na lewym sworzniu. Pytalem mechanika czy ten sworzen nie uszkodzil sie podczas.tego upadku. Powiedzial ze to niemozliwe! Nawet gdyby spuscil auto z metra to by sworzniu sie nic nie stalo. Po prostu zmeczenie materialu, stwierdzil. I teraz moje pytanie. Czy to prawda? Czy mogl sie uszkodzic? Sworznia samego sie nie da wymienic, trzeba zakupic caly wahacz, a to koszt ok 500zl:/

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech zrzuci z metra swoje auto i niech udowodni, że nic się by nie stało. A sworznie są wymienne(praktycznie, bo teoretycznie jak sam wiesz się nie wymienia). Ostatnio praktykowałem taką zabawę i powiem Ci, efekt bardziej niż zadowalający.

Kupujesz ten sworzeń: - Żadna reklama niekoniecznie z tej aukcji.

http://allegro.pl/sworzen-wahacza-bmw-e36-e46-meyle-hd-wzmocniony-i4214339829.html

Zalecam wymianę obu sworzni.

I teraz pokolei:

1. Zdejmujesz wahacz

2. Rozcinasz osłonkę dolną

3. Sworzeń na prasie wypychasz. (Będzie widać jakby się rwał ale to dobra oznaka, gdy trochę wypchasz prasą i dalej nie pójdzie to u mnie mechanik pomógł sobie delikatnie przecinakiem i młotkiem, sworzeń oryginalny wypada. - Jest to najtrudniejszy etap.

4. Wprasowanie sworznia to minuta.

5. Zakładasz wahacz i cieszysz się wymienionym sworzniem. (Koszt z sworzniami wyniósł mnie 200 zł - oba wahacze)

 

Pozdrawiam Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz

Po jakims czasie podczas jazdy samochod zaczelo mi sciagac
Może to uściślij po jakim czasie zauważyłeś ściąganie, po godzinie ? tygodniu ? miesiącu ?

Co prawda to nie wiemy z jakiego wysoka ten lewarek puścił ale jak stworzeń był ori to mu sie nic nie powinno stać.

jak auto jedzie 70-100 na godzinę i wpada w dziurę to tam dopiero dostaje po kulach.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do was pytanko .

Wiem ze ktos mi napisze zeby jechac do mechanika i zobaczyc ale nie mam na to czasu bo jade w trase za pare godzin a chce zamowic czesci .

Jadac po normalnej drodze kostce predkoscia nawet 20 km/h dochodzi z lewego albo z prawego kola przedniego stukot , mi przypomina sie stukot maglownicy bo juz raz wymienialem , ale czy to mozliwe ze po 3 miesiacach maglownica by sie posypala znow ? podejzewam tez sworzen ktorys w wahaczu , jak moge sprawdzic sam czy to wahacz do wymiany czy to maglownica . moge dodac ze jak przytrzymam kiere prosto na drodze to po chwili leci mi w lewo nieraz w prawo , czuje ze jest luz jakis delikatny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak dla mnie końcówka drążka kierowniczego, ale bez sprawdzenia nie kupiłbym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.