Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów, moze ktoś miał podobny problem.

Rano kiedy samochod jest zimny odpalam i jeżdzę bez problemu, ale jak silnik sie rozgrzeje to przy 2tys obrotów jest straszne buczenie, dobiega z okolicy pedalow, przy wciśniętym sprzęgle buczenie zanika.

Bylem juz u dwóch mechaników i nikt nie moze dojść do tego...

Obawiam sie ze chyba trzeba bedzie jechac do ASO, im na pewno bedzie sie chciało szukać... Tylko ceny maja z kosmosu.

 

Moze ktos miał podobny problem...

 

Wrzucam link do filmu

 

  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to chyba przez te sandaly.. sprobuj zmienic i powiedz czy pomoglo ;)

 

 

oczywiscie taki zarcik na rozluznienie sytuacji ;)

Opublikowano

hey,

 

jeden kolega z forum, nick Marcin, pisał, że też mu buczy przy 2 tys. i winił za to rozrząd - zmienił go i ponoć przestało. Tylko nie wiem czy dźwięk ten sam co u Ciebie. Napisze mu żeby zerknął do Twojego wątku, może się coś wyjaśni.

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano

Panowie mam to samo . Po wymianie rozrządu dalej nic się nie zmieniło . Juz kilka osób na forum mówi o tym . Co to może być ? Na zimnym jest ok im bardzo rozgrzany i ciepło na dworze tym bardziej buczy .

 

p.s

mam zrobiony rozrząd, 2- mas , sprzęgło i poduszki pod silnikiem . Może to coś z wydechem dpf ?

Opublikowano

Dokładnie, im cieplejszy silnik tym jest gorzej, w zimę mi to nie przeszkadzało bo występowało sporadycznie, ale teraz praktycznie przy każdej jeździe mnie to wkur... ;)

 

Wq mnie jest to problem z czyms co po rozgrzaniu ( rozciagnieciu, powiększeniu objętości od ciepła) obija o cos innego.

Musze znalezc kogos komu bedzie sie chciało to szukać....

Wq mnie nie jest to usterka typowo mechaniczna, ale moge sie mylić.

Opublikowano

witam

ja też mam 2010r. i mam podobne objawy , gdybyś rozwiązał ten problem to opisz rozwiązanie ,bo ja też szukałem i nic

pozdrawiam

Opublikowano

moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

Opublikowano
moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

 

Wątpię . Ostatnio leciałem autostrada , prawie 200 km/h przez 100 km . Po wjechaniu do miasta buczenie jak na filmie powyżej . Ogólnie robię dużo tras i faktycznie dziwne jest że raz zrobię 200 km i nie ma buczenia a raz po 50 km zaczyna ....

Opublikowano
a sprawdzałeś na kompie czy wszystko masz sprawne ? tzn. czujnik ciśnienia spalin + temperatury spalin + termostat ?
Opublikowano
a sprawdzałeś na kompie czy wszystko masz sprawne ? tzn. czujnik ciśnienia spalin + temperatury spalin + termostat ?

 

nie sprawdzałem nic na kompie . no ale chyba się wybiorę ..

Opublikowano
a sprawdzałeś na kompie czy wszystko masz sprawne ? tzn. czujnik ciśnienia spalin + temperatury spalin + termostat ?

jeżeli masz start stop i samochód gaśnie przy zatrzymaniu to termostat i czujniki masz sprawne bo gdyby coś nie grało to funkcja st-stop nie zadziała

też mam to zjawisko i jestem ciekaw kto znajdzie odpowiedz na nie

Opublikowano
a sprawdzałeś na kompie czy wszystko masz sprawne ? tzn. czujnik ciśnienia spalin + temperatury spalin + termostat ?

jeżeli masz start stop i samochód gaśnie przy zatrzymaniu to termostat i czujniki masz sprawne bo gdyby coś nie grało to funkcja st-stop nie zadziała

też mam to zjawisko i jestem ciekaw kto znajdzie odpowiedz na nie

 

 

Wyłączyłem w kompie start stop - ale przed dezaktywacja działał bez problemu . Jakby to się działo cały czas to nie ma problemu . rozbierasz dół samochodu i słuchasz gdzie buczy. A tu raz buczy konkretnie a raz w ogóle . Widzę ze dużo osób potwierdza to samo w swoich samochodach .

Opublikowano
moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

 

To nie jest chyba dpf bo robiłem trasy po autostradach i nic nie pomaga niestety.

 

Widze ze nie tylko ja mam taki problem... Ciekawe czy w ASO bmw cos wiedza na ten temat, skoro my mamy z tym problem to prawdopodobnie inni tez....

Ogolnie to juz mam dosc tego buczenia, irytuje mnie to bo juz przy każdej jeździe slychac

Opublikowano
Znalazłem na yt taki filmik

http://youtu.be/LFlsJ92z5a4

Przeczytaj szczególnie opis do niego - może coś pomoże.

 

No mam dokładnie jak na filmiku . Koleś pisze że dźwięk zaczął się od 50 tyś km i staje się coraz głośniejszy . Serwis BMW nie potrafił tego zdiagnozować . 10 miesięcy później zaobserwował stratę mocy i BMW wymieniło mu wtryskiwacze na gwarancji . No ale to chyba nic nie zmieniło .

 

Jakiś koleś w komentarzu pisze o gumowych podporach silnika , ale przez film nie da rady dokładnie zdiagnozować .

 

Także dalej jesteśmy w dupie . Kurde nie ma nikogo na forum kto się z tym uporał ??

Opublikowano
moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

 

To nie jest chyba dpf bo robiłem trasy po autostradach i nic nie pomaga niestety.

 

Widze ze nie tylko ja mam taki problem... Ciekawe czy w ASO bmw cos wiedza na ten temat, skoro my mamy z tym problem to prawdopodobnie inni tez....

Ogolnie to juz mam dosc tego buczenia, irytuje mnie to bo juz przy każdej jeździe slychac

 

To jak u Ciebie prawie zawsze słychać to jedz do jakiegoś mechanika który robi bmw rozbierzcie dół samochodu i słuchajcie ...Ja bym tak zrobił ale u mnie ostatnio rzadko buczy :/ W krk polecam pimautoserwis

Opublikowano
moim zdaniem jest to wina wypalającego się DPFu - przegońcie ze stałą prędkością powyżej 2k obrotów auto przez ok 30 min - i zobaczycie że buczenie zniknie.

 

U mnie był problem przez ostanie 6 tyś z czujnikiem temperatury spalin (był uszkodzony), DPF się nie wypalał. Po wymianie czujnika od razu zaczęło się buczenie, pojechałem w trasę i po ok 30-40 minutach autko znowu przestało buczeć. Niestety buczenie wraca co jakiś czas ale każdorazowa dłuższa trasa go niweluje. Być może należy wyjąć dpf i go wyczyścić chemicznie, zastanawiam się nad taką operacją.

 

To nie jest chyba dpf bo robiłem trasy po autostradach i nic nie pomaga niestety.

 

Widze ze nie tylko ja mam taki problem... Ciekawe czy w ASO bmw cos wiedza na ten temat, skoro my mamy z tym problem to prawdopodobnie inni tez....

Ogolnie to juz mam dosc tego buczenia, irytuje mnie to bo juz przy każdej jeździe slychac

 

To jak u Ciebie prawie zawsze słychać to jedz do jakiegoś mechanika który robi bmw rozbierzcie dół samochodu i słuchajcie ...Ja bym tak zrobił ale u mnie ostatnio rzadko buczy :/ W krk polecam pimautoserwis

 

Tak tez juz zrobilem, ale szukanie bez skutku niestety, doprawdy bylem u jednego mechanika, szukał szukał i nic... Nie wiem moze mu sie nie chciało dalej szukać.

Sam tez nasluchiwalem stetoskopem itp i nic, cholera wie gdzie to jest

Opublikowano
Nie do wiary . Może trzeba faktycznie dać do ASO i niech szukają . Zapłacić 500 pln za diagnozę i nie odebrać samochodu do momentu jak powiedzą co konkretnie .
Opublikowano
Dowiedziałem sie ze problem buczenia moze byc z obudowa silnika, gdzies od strony kierowcy. Orientuje sie ktos o co moze chodzic?
Opublikowano
Dowiedziałem sie ze problem buczenia moze byc z obudowa silnika, gdzies od strony kierowcy. Orientuje sie ktos o co moze chodzic?

 

 

Chyba mało prawdopodobne . Wtedy raczej by buczało cały czas ...

Opublikowano
Dowiedziałem sie ze problem buczenia moze byc z obudowa silnika, gdzies od strony kierowcy. Orientuje sie ktos o co moze chodzic?

U mnie wpadała w rezonans przy ok 2krpm i tak do pk 2,5krpm ale tylko podczas jazdy, na postoju nic się nie działo. Wymontowałem ją i owinąłem taśmą izolacyjną dwa króćce pokrywy, które wchodzą w gniazda z gumowymi wkładkami tej części osłony pod podszybiem. I przestało. Sprawdź jeszcze, czy podczas wsuwania pokrywy silnika nie podwija się jej gąbka.

-------------------

Artur

Opublikowano
Dowiedziałem sie ze problem buczenia moze byc z obudowa silnika, gdzies od strony kierowcy. Orientuje sie ktos o co moze chodzic?

U mnie wpadała w rezonans przy ok 2krpm i tak do pk 2,5krpm ale tylko podczas jazdy, na postoju nic się nie działo. Wymontowałem ją i owinąłem taśmą izolacyjną dwa króćce pokrywy, które wchodzą w gniazda z gumowymi wkładkami tej części osłony pod podszybiem. I przestało. Sprawdź jeszcze, czy podczas wsuwania pokrywy silnika nie podwija się jej gąbka.

 

Dzieki za radę, ale jeździłem bez pokrywy i dalej buczalo wiec to cos innego.

Opublikowano
Wydaje mi się że to faktycznie coś z wypalaniem DPF . Dziś jechałem w trasie 250 km . Silnik chodził idealnie nic nie buczało . Dawałem ostro w palnik . Raz buczy raz nie i nie ma reguły . Tak jakby coś tym sterowało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.