Skocz do zawartości

[E36] alarm i centralny pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

mam e36 318 z 92r sprawa wyglada tak ze mam rozkopane polowa auta i zostały mi do podłaczenia 2 kabelki pod centralny za schowkiem za kompem abs jest sterownik centrala i gdzie sie tymi kabelkami wpiac bo niezabardzo wiem . tam jest taka biała wtyczka z numerkami od 1 do 24 i pełno kolorowych kabli ktore to sa pomocyyyyyyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alarm podaje + tylko niewiem gdzie sie wpiac POMOCYYYYYYYYYYY!!!!!!!! moze ma ktos jakis schemat podłaczenia ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam e36 318 z 92r sprawa wyglada tak ze mam rozkopane polowa auta i zostały mi do podłaczenia 2 kabelki pod centralny za schowkiem za kompem abs jest sterownik centrala i gdzie sie tymi kabelkami wpiac bo niezabardzo wiem . tam jest taka biała wtyczka z numerkami od 1 do 24 i pełno kolorowych kabli ktore to sa pomocyyyyyyyy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alarm podaje + tylko niewiem gdzie sie wpiac POMOCYYYYYYYYYYY!!!!!!!! moze ma ktos jakis schemat podłaczenia ??

 

Czlowieku nie siej paniki !!!

Poszukaj na forum bylo o tym wiele razy , gdzie i w jaki sposob sie

podlaczyc.

http://images.spritmonitor.de/353206_2.png

353206.jpg?stamp=1263766861 795500.jpg?stamp=1505496641

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki wszystko działa tak jak powinno dzieki za fotki bardzo pomogły.mam jeszcze jedne pytanko gdzie znalezc centralke gdzie sie da podłaczyc te wszystkie czujniki krancowe drzwi klapy itd.. czy jest cos takiego czy czeba kazdy czujnik prowadzic osobno kablami??dzieki za pomoc jestem nowym posiadaczem bmw i ciemny jak but.fenks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu się podłączę w poszukiwaniu pomocy.

 

Może ktoś wie:

 

Jaki sygnał podać do modułu DME by zastapić fabryczny immobilaizer w E36 compact 318ti.

 

Sytuacja wygląda następująco:

 

Zabrałem się własnie za wymiane 1,6 na 1,8 M42, ale do e 30 wkładam M42 z E36 kompakt. I jeszcze stoję ( dwa tygodnie temu zacząłem robotę, bo nie wiem jak zastąpić fabryczny immobilazer, który się znajdował w macierzystym E36 318ti Compact z 1995 r.

 

Silnik przekładam wraz z modułem DME i zapłonowym, oraz z całą wiązką silnika, łączenie jest na głównej wtyczce silnika, wszystko połączyłem, rozpracowałem, tylko jeszcze podjechać do tłumikarza, by wydech dorobił, a potem dopasować filtr powietrza... , a tu nie startuje rozrusznik, pompa paliwa, zapłonu nawet nie sprawdzałem.

 

Po pierwsze gdzie mogę znaleźć techniczny szczegółowy opis działania fabrycznego immobilaizera wywołującego blokadę sterownika DME i znoszącego ją,

 

Po drugie, jesli ktoś już to sprawdził: Czy ktoś wie jaki sygnał puścić do kabelka zielonego 0,35 mm i czarnego 0,5 mm znajdujących się w głównej wtyczce silnika? - Bo wedle mojej wiedzy sa to kabelki sterujące blokadą sterownika DME.

 

 

 

 

 

A złodziej wszystko wiedzą, i nie powiedzą...

 

Pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedź.

 

Tu albo na nowym poście: [ALARM] Proszę o sygnał do modułu DME odblokowania immobilaizera E36

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=25402&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

 

Pogadaj, a potem "zrób to sam" oraz zajrzyj na: realoem.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.