Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Nie mogę znaleść nigdzie informacji co oznacza taki błąd

 

32 AUC Heizung

Error frequency : 10

Kurzschluss gegen Masse

Errorcode: 20 02 0A 4E 51 A2 18 00 03 87

 

Czy ktoś spotkał się z tym błędem ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na niemieckich forach tez prawie nic nie ma o tym bledzie.

 

Jesli nie wywala Ci bezpiecznik a oplyw powietrza/nawiew dziala to nie masz sie czym przejmowac. Prawdopodobnie masz gdzies skorydowany kontakt na masie i z tad te bledy.

 

Skasuj je i jak nie bedzie sie czesto pojawial to ciesz sie jazda :)

 

Jesli bedzie sie pojawial to przeczysc kontakty przy sensorze AUC i sprawdz kable od niego.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

AUC = Automatische UmluftControl-przebicie na mase

Mysle,ze trzeba sie przyjzec czujnikowi ktory odpowiada za automatyczne otwarcie lub zamkniecie obiegu wewnetrznego powietrza w kabinie.

Uprzedzam,ze nie znam sie błedach INPA,znam niemiecki :D

Opublikowano
Jak by czujnik byl walniety to bezpiecznik by wywalalo.

 

Bezpieczniki to zabezpieczenia nadprądowe, a czujniki z zasady są elementami niskoprądowymi i podłączane do wejść sterujących kontrolerów. Bezpiecznikami zabezpieczane są kontrolery i elementy wykonawcze (wysokoprądowe) - brak zabezpieczenia mógłby spowodować w razie awarii przeciążenie instalacji i pożar. Uszkodzenie czujnika spowoduje nieprawidłową pracę podzespołu i zarejestrowanie błędu w kontrolerze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To dziwne ze jak jest zabrudzony to przepala sie bezpiecznik od klimy. Czesto czytalem o tym na tym forum.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

czujnik znajduje się na górnej obudowie chłodnicy nr OE 64 11 6 917 001

bo jego odłączeniu pokazuje się cały czas ten błąd.

przeczyściłem styki oraz jego mały filtr z gąbki i podłączyłem ponownie

zobaczę czy ponownie błąd się pojawi , za jakiś czas

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak by czujnik byl walniety to bezpiecznik by wywalalo.

 

Bezpieczniki to zabezpieczenia nadprądowe, a czujniki z zasady są elementami niskoprądowymi i podłączane do wejść sterujących kontrolerów. Bezpiecznikami zabezpieczane są kontrolery i elementy wykonawcze (wysokoprądowe) - brak zabezpieczenia mógłby spowodować w razie awarii przeciążenie instalacji i pożar. Uszkodzenie czujnika spowoduje nieprawidłową pracę podzespołu i zarejestrowanie błędu w kontrolerze.

 

 

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/E83%20AUC/E83AUC_zps017b733a.jpg

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/E83%20AUC/E83X610_zpsa11a766b.jpg

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/E83%20AUC/1_zps90e76efa.jpg

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/E83%20AUC/2_zpsaf1f9862.jpg

 

To chyba jest w jakis sposob polaczony z bezpiecznikiem.

 

Rozumiem ze jak czujnik jest popsuty (bez funkcji) nie przepala bezpiecznika ale gdy jest uszkodzony (bledny odczyt-zbyt wysoki) klima wytwaza wieksze napiecie i go przepala.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.