Skocz do zawartości

lukares

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia lukares

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. lukares

    Silniki 550i

    W kwestii uzupełnienia.... przeglądnąłem ok. 10 szt 550i / ix. (historii z ASO) Wszystkie które miały wymienione silniki tj. z roczników 2010-2013 - miały po wymianie czarną obudowę (zdjęcia z ofert), natomiast te które w ASO nie podlegały wymianą srebrno-czarną, w takim przypadku generalne remonty silników robione. Mając na mysli nowe silnik - mam na uwadze oczywisce 408KM. Nie wiem czy to zbieg okoliczności , ale tak stwierdzam. Dodatkowo silniki wymienane są w ASO przy przebiegach od 80 - 140 tyś. Dla roczników 2010-2013. O wtryskach nie mówię (ilość wymian przeraża), niektóre nawet po wymianie silnika w 2014 , miały wymienniane wtryski w 2015. Z tego co można również stwierdzić z historii serwisowych , jeżeli ktoś wymienił wtryski w 2015/2016 to wygląda ze są one już poprawione i mają dłuższa żywotność.
  2. lukares

    Silniki 550i

    temat może stary , ale aktualnie próbóje kupic f10 550, wszystkie historie aso dot. tego samochodu z lat 2010-2012 są popartę dokumentami , że pomimo wymiany wtrysków , te sillniki po ok. 150 tyś muszą zostać wymienione. Natomiast silniki z czarna osłona od 2013 do około 2014 mają już tylko problemy z wtryskami. Czyli silnik z 2012/2013 wtryski z 2014 i zero problemów. Zazwyczaj historie serwisów , zaczynają się od wymiany wtrysku , wymiany 4 wtrysków , wymiany kolejnych 4 , wymiany silnika :)
  3. u mnie była podobna sytuacja, zrobiłem czyszczenie EGR i kolektora ssącego (tam gdzie klapki) , wszystko było uwalone grubą sadzą przy okazji wymieniłem uszczelki od kolektorem , zaślepiłem klapki
  4. czujnik znajduje się na górnej obudowie chłodnicy nr OE 64 11 6 917 001 bo jego odłączeniu pokazuje się cały czas ten błąd. przeczyściłem styki oraz jego mały filtr z gąbki i podłączyłem ponownie zobaczę czy ponownie błąd się pojawi , za jakiś czas
  5. Witam, Nie mogę znaleść nigdzie informacji co oznacza taki błąd 32 AUC Heizung Error frequency : 10 Kurzschluss gegen Masse Errorcode: 20 02 0A 4E 51 A2 18 00 03 87 Czy ktoś spotkał się z tym błędem ?
  6. ok dziękuje więc 0x4CF3 4CF3 Abgasgegendrucksensor, Signal 0x4166 4166 Partikelfiltersystem nie ma prawa się pokazywać w INPA ?
  7. Witam, Czy po usunięciu DPFu i zmianie softu, posiadacie jakieś błędy w sterowniku silnika ? Pzdr
  8. Witam, Czy może ktoś udzielić pomocy odnośnie pojawiającego się błedu: 0x447B 447B Lambdasonde Fehlerhäufigkeit: 6 Logistikzähler : 40 1. Umweltsatz Absolute Zeit ???? s Kilometerstand 174560 km Motordrehzahl 1930.77 1/min Kühlmitteltemperatur 66.19 °C Raildruck Ist 417.48 bar Einspritzmenge 0.00 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 548.23 mg/Hub Ladedruck Istwert 1102.77 mbar Sauerstoffkonzentration 0.10 - Batteriespannung 14174.58 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 79.95 km/h Umgebungsdruck 1004.31 mbar 2. Umweltsatz Absolute Zeit ???? s Kilometerstand 177224 km Motordrehzahl 2013.52 1/min Kühlmitteltemperatur 64.18 °C Raildruck Ist 425.35 bar Einspritzmenge 0.00 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 504.12 mg/Hub Ladedruck Istwert 1053.54 mbar Sauerstoffkonzentration 0.08 - Batteriespannung 14337.50 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 66.13 km/h Umgebungsdruck 984.62 mbar Sauerstoffkonzentration unplausibel niedrig (im Schubbetrieb) Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten) Fehlercode: 44 7B 72 06 00 00 06 28 55 3C 46 74 35 00 57 70 AC 57 51 66 56 89 49 72 36 00 50 6B A1 58 43 64 ------------------------------------------------------------------------------- Błąd co jakiś czas pokazuje i muszę go kasować. Identynczy problem wystepuje w E83 2.0D 06r przed liftem u znajomego i to samo u mnie po lifcie.
  9. witam, rozumiem , że jest polonistą - bez urazy , ale nie czytasz uważnie tego co napisałem. Może trochę chaotycznie , ale właśnie na podstawie własnego doświadczenia w E83 LCI 06r/11. Powyżej stwierdzono , że uszkodzony jest sterownik lampy led. Ok zgadzam się, ale nie napisano czy można to naprawić w PL , a nie w DE. Ja stwierdziłem , że lampy z początku produkcji mogą mieć wadę fabryczną , a w szczególności prawa tylna. Wystarczy spojrzeć na portal aukcyjny, aby to potwierdzić. U mnie lampa również przestała świecić po zimie. Można ją dać do regeneracji , firma w Poznaniu ok. 100zł , tego również nie napisałeś (nową kupić to najprostsza sprawa ok. 500-800zł ULO) Mam nadzieje , że teraz trochę więcej udało Ci się zrozumieć i powiększyłeś swoją wiedzę o mój post na tym forum. Nie robię reklamy, bo to nie moja firma , ale może komuś to pomoże link https://www.facebook.com/media/set/?set=a.595461940507885.1073741874.387136764673738&type=3 Pozdrawiam.
  10. podejrzewam , że jest to tylnia PRAWA wg. mnie to usterka fabryczna , nawet na allegro tych lamp nie ma w moim 2006/10 lift wogole przestały świecić te 3 paski , paliły tylko dwie diody boczne , tył prawa w błotnik można np. kupić z allegro sprawną ok. 300-350 jak znajdziesz lub nie sprawną za ok. 100 i wysłać do regeneracji ok. 100, żeby na czas naprawy nie pozbywać się swojej naprawa lamp led bmw na google wpisz
  11. lukares

    Lampy tył po lifcie

    również mam pytanko to tylnie lampy po lifcie... czy ktoś miał sytuacje ze w lampie tylniej prawej przestały świecić Ledy , w klepie natomiast jest ok. Można coś temu zaradzić oprócz wymiana na uzywaną ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.