Skocz do zawartości

E90 N47 163 KM EfficientDynamics. PROBLEMY !


marcin04

Rekomendowane odpowiedzi

Może zrobić post na temat usunięcia tego dziecka google, które nigdy nie miało Bmw na temat usunięcia go z forum ? Oczywiście mowa tutaj o K8v8M , który chyba irytuje większość a szczególnie wprowadza w błąd użytkowników którzy maja swoje 1 BMW i szukają tutaj pomocy ! Koleś wprowadza kłótnie w każdym temacie i rozmowa merytoryczna nie jest możliwa .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Jakoś dziwnym trafem ubezpieczenie od awarii silnika 3.0 jest droższe. Jedyna powszechna usterka jest awaria rozrządu. Prosta i względnie niedroga rzecz do naprawienia. Niektórzy chyba sobie nie zdają sprawy z tego jak awaryjne a co gorsza nie N aprawialne są niektóre inne silniki. Awaryjnosć N47 jest o wiele niższa od poprzednika.

 

Idac Twoim tokiem myslenia silniki 2.0d powinny byc drozsze bo sa lepsze. Ubezpieczenie jest wieksze bo silnik jest wiekszy. Tak jest w dowolnych silnikach dowolnej marki. Skoncz siac ferment kolego. Czytam kolejny temat z balaganem. Proponuje Ci zalozyc wlasna galerie gdzie bedziesz mogl pisac co chcesz. Obiecuje nie ingerowac. Forum to nie poligon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś dziwnym trafem ubezpieczenie od awarii silnika 3.0 jest droższe. Jedyna powszechna usterka jest awaria rozrządu. Prosta i względnie niedroga rzecz do naprawienia. Niektórzy chyba sobie nie zdają sprawy z tego jak awaryjne a co gorsza nie N aprawialne są niektóre inne silniki. Awaryjnosć N47 jest o wiele niższa od poprzednika.

 

Idac Twoim tokiem myslenia silniki 2.0d powinny byc drozsze bo sa lepsze. Ubezpieczenie jest wieksze bo silnik jest wiekszy. Tak jest w dowolnych silnikach dowolnej marki. Skoncz siac ferment kolego. Czytam kolejny temat z balaganem. Proponuje Ci zalozyc wlasna galerie gdzie bedziesz mogl pisac co chcesz. Obiecuje nie ingerowac. Forum to nie poligon

Nigdzie nie napisałem ze to jest lepszy silnik! To są słowa które inni wkładają w moje usta. Napisałem wyraźnie ze jest lżejszy i mniej pali. Podałem przykłady konfiguracji gdzie oferuje lepsza dynamikę niz silnik 3.0. Cała reszta to wymysły osób które robią nagonkę na mnie i na ten silnik. Porównaj sobie ile jest tu moich wypowiedzi a ile wypowiedzi osób które w temacie wątku nie maja nic do powiedzenia. Ile jest wypowiedzi chamskich, kłamliwych i mających charakter wycieczek osobistych i insynuacji.

Niemal wszystkie moje wypowiedzi wiążą sie z tematem tego wątku lub z rodzina silników których członkiem jest silnik o którym jest ten wątek. Kto tu sieje ferment? To ja wyskoczyłem z silnikami R6 do wątku o silniku R4? Czyli nie ważne kto zaczyna robić burdel ważne żeby sie do mnie dowalić

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Jakoś dziwnym trafem ubezpieczenie od awarii silnika 3.0 jest droższe. Jedyna powszechna usterka jest awaria rozrządu. Prosta i względnie niedroga rzecz do naprawienia. Niektórzy chyba sobie nie zdają sprawy z tego jak awaryjne a co gorsza nie N aprawialne są niektóre inne silniki. Awaryjnosć N47 jest o wiele niższa od poprzednika.

 

Idac Twoim tokiem myslenia silniki 2.0d powinny byc drozsze bo sa lepsze. Ubezpieczenie jest wieksze bo silnik jest wiekszy. Tak jest w dowolnych silnikach dowolnej marki. Skoncz siac ferment kolego. Czytam kolejny temat z balaganem. Proponuje Ci zalozyc wlasna galerie gdzie bedziesz mogl pisac co chcesz. Obiecuje nie ingerowac. Forum to nie poligon

Nigdzie nie napisałem ze to jest lepszy silnik! To są słowa które inni wkładają w moje usta. Napisałem wyraźnie ze jest lżejszy i mniej pali. Podałem przykłady konfiguracji gdzie oferuje lepsza dynamikę niz silnik 3.0. Cała reszta to wymysły osób które robią nagonkę na mnie i na ten silnik. Porównaj sobie ile jest tu moich wypowiedzi ile wypowiedzi osób które w temacie wątku nie maja nic do powiedzenia. Niemal wszystkie moje wypowiedzi wiążą sie z tematem tego wątku lub z rodzina silników których członkiem jest silnik o którym jest ten wątek. Kto tu sieje ferment? To ja wyskoczyłem z silnikami R6 do wątku o silniku R4? To ja wyskoczyłem z tematem rozrządu ?

 

 

Pod każdym względem te silniki nie są lepsze. Są cięższe od R4 i zużywają wiecej paliwa.
- 13 Maj 2014 13:34

 

Skoncz te dyskusje.

W kolejnym wątku widzę że starasz się coś komuś udowadniać podając jakieś wyjątki które notabene jedynie potwierdzają regułę. Reguła jest taka niestety, że nie masz racji.

Nie wiem czy robisz to swiadomie czy nie (jesli tak to jestes trollem do odstrzalu) ale budujesz zdania w taki sposób, że nie dziwię się zdenerwowaniu innych użytkowników.

Wyluzuj. Ilość osób, którym coraz trudniej Cię tolerować rośnie w zastraszającym tempie. Pojawiają się na forum ludzie proszący publicznie w tematach o Bana dla Ciebie - to chyba dużo znaczy.

 

To powinien być dla Ciebie temat do głębszych refleksji.

 

Co do mojej postawy - jak zobacze jakiś Twoj post nie na temat to bede wywalal, jak nie pomoże to bede wywalal kazdy Twoj post w temacie w ktorym choc jeden Twoj post bedzie nie na temat (czyli pewnie na temat kultury pracy, ekonomii, osiagow, rozrzadu i awaryjnosci 2.0d , w szczegolnosci n47 ) , jak nie pomoze to poleci ban na IP.

 

Innych użytkowników proszę o ignorowanie postów nie na temat i zgłaszanie do mnie (przycisk "!" w prawym gornym rogu postu)

 

Ostatnie ostrzezenie ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak każdy silnik tak i ten posiada rozrząd. I to jak się okazuje z problemami. Jest to silnik 4- ro cylindrowy o stosunkowo niskiej kulturze pracy jeśli uznać iź pracuje w aucie klasy premium. Porównania przyspieszenia są totalną bzdurą. Wystarczy niewielka zmiana i już są różnice. 6-cio cylindrowa jednostka jest lepsza ale nie występuje w wersji ED i nie powinna być tu omawiana. Poza tym porównywanie obu jednostek to jak porównywanie, ,3,, i, ,5,, Z zasady bzdura bo to inne auta. Właścicieli ED korzystających z forum jest mało a myślę że zainteresowanie tematem spore bo za chwilę cena tych ust stanie się mocno przystępna i ludzie będą je nabywać. Były info na forum że silniki z datą produkcji po 01.03.2011 są tak poprawione iź problem rozrządu ich nię dotyka. Okazuje się to nie do końca prawdą.! Ja mam takie auto i szukam wszelkich info aby ustrzec się kosztownych napraw czy wpadek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy w waszych ED też nie można ruszyć dynamicznie z miejsca ? Podobno za to odpowiedzialny jest zawór dławiący sprzęgło CDV - on jest tylko w ED ? Usuwał go ktoś ? Podobno to pomaga - ale czy coś się psuje .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy w waszych ED też nie można ruszyć dynamicznie z miejsca ? Podobno za to odpowiedzialny jest zawór dławiący sprzęgło CDV - on jest tylko w ED ? Usuwał go ktoś ? Podobno to pomaga - ale czy coś się psuje .

 

Ja mogę ruszyć dynamicznie spod świateł. Nie mam z tym problemu. Wgniata w fotel, Córce się podoba. Nie wiem jak wypadam na tle innych BMW ED bo mam porównanie do mojego poprzedniego auta Ford Focus 2005, 115KM... Ale "będzie Pan zadowolony"

 

Auto sprowadzone z Holandii, flotowe. 160kkm najechane. Z tego10kkm moje.

 

Jeszcze z ostatniej chwili. Jazda po Hanowerze i okolicznych autostradach zaowocowała takim zrzutem ekranu

http://img.tapatalk.com/d/14/05/19/reneramy.jpg

 

 

 

Radek

--

Wysłane z Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy w waszych ED też nie można ruszyć dynamicznie z miejsca ? Podobno za to odpowiedzialny jest zawór dławiący sprzęgło CDV - on jest tylko w ED ? Usuwał go ktoś ? Podobno to pomaga - ale czy coś się psuje .

 

CDV jest w praktycznie każdym modelu (dla pewności można to sprawdzić na RealOem) i ma za zadanie spowodowanie opóźnienia w działaniu sprzęgła w celu jego ochrony. Przepływ płynu hamulcowego po jego demontażu jest co najmniej dwukrotnie większy.

Ja mam jeszcze oryginalne sprzęgło (nie w ED) ze sporym przebiegiem i postanowiłem zaryzykować jego wywalenie. Wyczucie sprzęgła poprawiło się zdecydowanie i nie zauważyłem jakiegoś negatywnego wpływu na szybsze zużycie. Proponuję wywalenie zaworka i pojeżdżenie przez jakiś czas - zawsze można założyć go z powrotem.

Przy usuwaniu CDV trzeba to zrobić dosyć szybko, aby nie wyciekło za dużo płynu hamulcowego, bo później odpowietrzanie sprzęgła jest bardzo kłopotliwe.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam.

Właśnie wymieniłem rozrząd - 170 tyś 320 ED 2011 rok. Problem nadal jest jak w poprzednich wersjach N47. Napinacz już był wysunięty na max, rozrząd hałasował ale nie tragicznie.

Co negatywnej oceny kolegów dotyczącej oleju Castrol. Silnik czyściutki, bez nagarów, szlamu, olej zrzucany co 30 tyś. Jedyny objawem był nagar w turbinie-zablokowane łopatki przy zmiennej geometrii. Sterowanie elektroniczne i sam silnik do regulacji był ok, tylko nagar zablokował łopatki. Nie było czuć wogóle spadku mocy ani nie wyrzucał komputer błędu- w menu dostępnym dla przeciętnego użytkownika, po podpięciu pod kompa błąd był i nie dawał się usunąć stąd ingerencja w turbinę. Po piaskowaniu chodzą jak nowe.

Sprzęgło ok, koło trójmasowe pomimo aktywnego systemu start-stop i sporo jazdy po Wa-wie i sugestii niektórych iż ,,musi paść,, w idealnym stanie.

Reasumując- trzeba wymieniać rozrząd nawet w ostatnich wersjach N47!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Mam pytanie do właścicieli prawdziwego ed tylko z 2011 r.

Odnoszę tylko takie wrażenie czy ciężko znaleźć części do tej wersji? Podpowiada mi w każdym sklepie zwykłą wersję 320d 163 konie, macie na to jakieś sposoby?


Jeszcze jedno pytanie, chipował ktoś ten silnik? Bo się przymierzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Panowie czy w waszych ED też nie można ruszyć dynamicznie z miejsca ? Podobno za to odpowiedzialny jest zawór dławiący sprzęgło CDV - on jest tylko w ED ? Usuwał go ktoś ? Podobno to pomaga - ale czy coś się psuje .

Kolego powiedz mi czy udało Ci sie coś rozwiązać w sprawie tego buczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.