Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam dwa pytania i napisze w jednym temacie

 

 

Chciałbym dać wosk na auto tylko jaki? ceny od 50w górę odpadają taki do 30złotych (bo jest jakis tam dobry za 80zł czytając opinie ale pod niego trza glinke itp bo efekt bedzie gorszy niż z takim z tesco za 15zł

 

 

druga sprawa rdza podwozia w lato planuje ogarnąc i póki co mam takie zestawienie

 

 

Cortanin F na to co się nie będzie dało usunąć,odczekać 24h i podkład epoksydowy novola,odczekać i na to baranek

 

Tam gdzie będzie się dalo to odtłuszczenie+epoksyd+baranek

 

 

pytanie takie na lakierze w paru miejscach mam drobne punkciki rdzy czy jest sens samemu to robić? tzn papier wodny+odtłuszczenie+nałozenie NOVOLA+lakier

 

?? chodzi o to czy nie lepiej do fachowca?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Zależy po co o robisz, jak chcesz odpoczywać auto na chwile to rób tak jak piszesz. A jak chcesz zrobic porządnie to daj do fachowca. Punkcik oznacza tyle, ze prawdopodobnie z drugiej strony jest już rdza wiec to co mozesz zrobic sam to jedynie ja troche zamaskowani, ale prędzej czy pozniej i tak wyjdzie
Opublikowano

jaki jest sens nakładania wosku na auto bez odpowiedniego podkładu pod wosk - odpowiem żaden !!

 

glinka + politura + wosk

 

wosk polecam Collinite 476S, najlepszy w swojej cenie (niskiej jak za tak dobry wosk)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
u mnie po pierwszym przejechaniu glinka po dachu juz byla cala czarna, mimo ze wczesniej dwa razy porzadnie mylem auto. chyba jednak warto to robic ;)

 

A jaki efekt po zakończeniu prac?? Może i ja sie skusze jak auto od lakiernika woróci:)

JEST TYLKO JEDNA MARKA AUT:)

Rozkoduje VIN

Opublikowano
jak w chwilo obecnej lakieruje przednie błotniki:) i Może pomysle nad polerka:)

JEST TYLKO JEDNA MARKA AUT:)

Rozkoduje VIN

Opublikowano

Ja się wypowiem na temat konserwacji

 

1) miejsce skorodowane należy przeszlifować

2) nakładamy cortonit

3) podkład epoksydowy

4) uszczelniacz do spawów z pędzla lub klejo uszczelniacz z pędzla (żadne baranki , żadne spraje baranko podobne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bo to kupa , odpada po roku )

 

 

konserwujemy tylko tam gdzie są ubytki i rdza resztę zostawiamy , dobrym preparatem też jest fluidol , nawet na podwozie nienarażone na szybkie wypłukanie prze wodę z piaskiem.

 

Co do nadwozia to jak nie masz znajomego lakiernika to taki pierwszy z brzegu zrobi to co tylko widać a to co nie widać to nie ruszy , po roku znowu do poprawki.

Opublikowano
Ja się wypowiem na temat konserwacji

 

1) miejsce skorodowane należy przeszlifować

2) nakładamy cortonit

3) podkład epoksydowy

4) uszczelniacz do spawów z pędzla lub klejo uszczelniacz z pędzla (żadne baranki , żadne spraje baranko podobne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bo to kupa , odpada po roku )

 

 

konserwujemy tylko tam gdzie są ubytki i rdza resztę zostawiamy , dobrym preparatem też jest fluidol , nawet na podwozie nienarażone na szybkie wypłukanie prze wodę z piaskiem.

 

Co do nadwozia to jak nie masz znajomego lakiernika to taki pierwszy z brzegu zrobi to co tylko widać a to co nie widać to nie ruszy , po roku znowu do poprawki.

 

 

Średniowiecze to przy twoich teoriach wieki oświecone, i to strasznie bardzo... Widzę następny staszek nam rośnie, sam nie wiem, śmiać się, płakać...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.