Skocz do zawartości

1.6 m43 swap 1.8is Kto Ogarnia ?


Neo1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Moja Bunia to 93 rok 1.6 m43

chce zrobic swapa na 1.8is

Potrzebuje Dobrej Porady Kogos Kto Ogarnia temat.

Myślę nad swapem silnika m44.

Oprócz silnika i Wiązki kabli alternatora pomp itd co Dokładnie jeszcze jest potrzebne by zrobic swap z mojego 1.6 m44 ?

tematow bylo wiele tyle iz wiekszosc to offtopy potrzebuje kompletną Liste co Jest do Wymiany.

Czekam na rzetelne odpowiedzi i z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem taki swap type ze z m43 na m42. Tlumik jeszcze nie pasuje... Bd musial ogarnac jeszcze hamulce Bo Te z 1.6 sa slabe. W Is sa z tylu tarcze. Potrzeba Ci kompletnego silnika z. Wiazka i bd musiał ogarnąć również immo
E38 728i 1999r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wygląda to z obudową filtra powietrza ? bo z tego co widze jest Całkowicie Inna, własnie o to pytam czy poza silnikiem i całym jego osprzętem cos jeszcze sie rozni ? cewki pewnie inne ? oraz ta obudowa filtra powietrza? bo z tego co widze kompletne Is Mozna dostac za 1300zł do tego reszte dokupic + tłumik i swap powinien wyjsc do 2.5 tys samemu przekładając ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To szczerze mówiąc... Jak liczysz ze swap 2,5 k to doluz 500 i zrob dobrego swapa na 2,5 170km albo 192km. Is nie jest zadna rewelacja... W starszych rocznikach obudowa filtra byla taka podluzna prostokatna a w nowszych wieksza bardziej kwadratowa. Nie ma to jednak znaczenia. Cewki prawdopodobnie są takie same. Ale naprawdę jeśli chcesz robić swapa to za 3 tysie zrobisz fajnego swapa na 2,5. Bo is szalu nie robi... 2,3 miesiące i iesa będzie Ci Malo.

zastanow sie.

E38 728i 1999r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak uparłeś sie na is to wsadź może m42, wtedy sprzęgło zostaje to samo,a silnik musisz wziąć kompletny z wiązką i sterownikiem i cewkami(m42), może być bez rozrusznika,pompy wspomagania, rura wydechowa musi być cieta zaraz przed katemto dołączysz do tej co masz-pasuje rozmiarowo, ogólnie cały osprzęt masz ten sam, m44 już musisz kombinować bo z m43 bardziej się nadaje, tak że prosta sprawa to w Twoim wypadku to m42 , a moc masz tą sama co m44, i nawet z immo niemasz problemu bo w twoim i m42 niema
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może jakieś późne m42 miało , mój is z 94r jak robiłem swapa to nie miało, usunąłem w najprostszy sposób ews z mojego 96r i latam już ponad miesiąc bez problemów, a cały osprzęt (kompresor klimy, a z drugiej alternator pompa wspomaganie z całymi stelażami) przerzuciłem z m43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.