Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sprawdzona już cała elektronika wszystkie czujniki ,i dalej zamuła :mad2: ,więc zostaje chyba tylko problem mechaniczny silnika ,oleju nie wciąga ,nic nie stuka ,silnik pracuje w miare równo ,Mam pytanie ,czy jest możliwe że któryś zawór w głowicy się zawierzsza :?: Chodzi mi czy to możliwe w praktyce i czy ktoś miał taki przypadek u siebie i jakie są objawy :?: auto bmw 520 24v 92 rok Proszę o odpowiedz :!:
Opublikowano
Niepodmieniałem bo niemam na podmianę ,czemu uważasz że to sterownik ,chyba mało prawdobodobne ,dodam że delikatnie kopci na biało i śmierdzi paliwem z wydechu, :cry2: kumpel ma audi 90 KM i smiga :!: Zostaję z tyłu :evil: :mad2:
Opublikowano

witam, w zasadzie to tylko z moich obserwacji wynika, ale odłącz na chile silnik korkowy (wtyczka pod kolektorem) i przejedź się. Obroty na jałowym napewno bedą wyższe, ale tym sie nie sugeruj, natomiast chodiz o moc czy wzrośnie czy nie. Takze przy zapalaniu dodaj odrobine gazu, lepiej zapali bez korkowki.

Dlatego to sugeruje bo u mnie pod odłaczeniu kokówki moc silnika gwałtownie wzrosła i nie wiem dlaczego bo nie wahał obrotami i ogolnie nic by nie wskazywało ze krokowka źle pracowała. Po podłączeniu znów słaby. Rozumiem ze sonda sprawdzona na bank. Daj znać jak wyszły próby.

 

 

Pozatym kompy w 520 na siemensie lubią kisic takze podmiana kompa moze tez dać sporo do myślenia.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Odnosnie zaworow: ja mialem taki przypadek, ze kilka razy spadl mi konik z zaworu. Na poczatku nie mialem pojecia dlaczego sie tak dzieje, walek, konik, hudraulik byl ok wiec szukalem dalej. Pozniej okazalo sie ze wypadalo gniazdo zaworowe, podwieszalo zawor, pomiedzy walkiem a konikiem robil sie luz i dlatego spadal. Sprawdz u siebie co sie dzieje pod pokrywa zaworow. jezeli zaden konik nie spadl to wszystko jest ok i przyczyna tkwi gdzie indziej.

Powodzenia!

(O=00=O)
Opublikowano
Po odpięciu krokowego nie odczułem żadnej zmiany w mocy ,tomemek jakie miałeś objawy ,znaczy jak ci silnik pracował ,jak ci się zawiesił zawór :?: Pracują wszystkie cylindry,odpinałem od każdej cewki złącze i silnik za każdym razem pracował gożej .Ciśnienia nie mierzyłem bo nie mam czym ,ale będę musiał je sprawdzic :!:
Opublikowano

U mnie objawy byly takie, jakby padla swieca. Spadal konik z zaworu ssacego i silnik chodzil na 3 garnki. Po sciagnieciu fajki ze swiecy na kcylindrze w ktorym spadl konik, nie bylo kompletnie zadnej roznicy. Dalej chodzil na 3 garnkach i tyle.

Zreszta jak mi sie zaczely dziac te cuda to pierwsza moja mysla bylo to ze mi padla swieca, albo przewod, bo objaw byl identyko.

(O=00=O)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.