Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Zaznaczam że jest to mój pierwszy post na forum i odrazu z pytaniem :D

Pod koniec marca mam zamiar kupić betke z '92 e36 320 moje pytanko ogranicza się do prostej rzeczy, jednak najpierw malutkie wprowadzenie:

jestem tym samochodem worzony od 2-3 miesięcy, w sumie już się zdecydowałem na jego zakup jednak mam możliwość "wymuszenia" poprawy "usterek" więc tyle na poczet wprowadzenia.

teraz moje pytanko: na co mam zwrócić uwagę?

jestem kompletnie zielony czy to chodzi o BMW czy o jakikolwiek inny samochód ;) (no może nie do końca zielony) to będzie moje pierwsze autko (co tu dużo pisać jak się przejechałem betą to inne już przestały istnieć 8) )

PS: samochód ma od 2 miesięcy LPG, i chyba już nie ma z nim problemów

Opublikowano
ja mam dokladnie taki model jak ty chcesz kupic i od razu powiem ci ze nie warto kupowac BMW z tym silnikiem tzn.2-litrowym,spala prawie tyle samo co 2,5 a ma gorsze osiagi i to sie odczuwa,czasami mam wrazenie ze 318 mojego kumpla ma lepszy przyspiech na poczatku.Te silniki maja dobra elastycznosc ale uwazam ze silnik 2 litry w BMW to pomylka,tym autem sie nie jedzie.Owszem nie powiem nic zlego jesli chodzi o kulture pracy tego motoru ale daje on slabe przyspieszenie jak na moc 150KM i wiem jedno ze drugi raz nie kupilbym 2 litrowej wersji tylko 2,5 litrowa ktora jazda jest bez porownania przyjemniejsza a poza tym koszty eksploatacji i cena kupna tych obu wersji sa jednakowe.Moja rada wiec jest taka kupuj 2,5 bo bedziesz zalowal swojej decyzji wczesniej czy pozniej.
bede mogl wyprzedzac
Opublikowano

Dzięki serdeczne za odpowiedź (już zaczynałem się obawiać że nikt nie odpowie). Więc bardzo chętnie kupił bym z troszkę większym silniczkiem ale. Ale mam tak zawodowy układ z gościem który mi to sprzedaje że wątpię że taki sam układ będę miał z nieznajomym....

Jednak może jesteś w stanie mi powiedzieć na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie?

Opublikowano